Eikö heidän egonsa kestä muita käyttöjärjestelmiä? Painotetaan "yhteisöä" ja "ymmärtämistä" mutta jos kysyt neuvoa saat ylimielistä vittuilua.
Miksi toimimaton windows työpöydällä?
Miksi windows-käyttäjät ovat mulkkuja?
21
357
Vastaukset
- Anonyymi
Windows-käyttäjät ovat ns. "persu"-käyttäjiä, loukkaantuvat helposti ja koska heitä on niin paljon palstat täyttyvät trollauksista. Windows-käyttäjiä ei voi siis arvostella mitenkään, koska aina löytyy iso joukko mielensä pahoittajia.
- Anonyymi
Jaa persuja jotka keksii omia totuuksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi tällaista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saimaanapinako.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ne on melko putkinäköisiä ja uskoo satuihinsa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vintous-riivaaja on jo käsite näillä palstoilla. Senhän voi jokainen todeta jo muutamalla rivillä eri tietotekniikkapalstoilla.
- Anonyymi
Joo kollistahan se näkee ihan heti!
- Anonyymi
JOO. TÄYSIÄ MULKQVISTEJÄ.
- Anonyymi
Siittä sen kyllä näkee.
- Anonyymi
Kollihan ainakin on!
- Anonyymi
Jenkkilehden mukaan Andri Jermak ❤️ Volodymyr Zelensky on Gay-suhteessa
Voi miten sööttiä, oikeeta natsirakkautta., Nauttivat kun saa tapattaa omaa kansaansa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkkilehden mukaan Andri Jermak ❤️ Volodymyr Zelensky on Gay-suhteessa
Voi miten sööttiä, oikeeta natsirakkautta., Nauttivat kun saa tapattaa omaa kansaansa!Lopeta venäjänpelle toi paskansuoltaminen, ensinnäkin Zele on hetero, toiseksi hän EI ole natsi ja kolmanneksi Putler, sinun ihanteesi on itse natsi ja käyttää natsidifikaatiota tekosyynä valloittaa koko vanha neuvostoliitto takaisin!!
- Anonyymi
Sinä r*ssänretale sinne hoitoon joutaisit! Sitäpaitsi minä EN ole kollimaattori vaan olen ihan eri ihminen! Kysy vaikka ylläpidolta!
PS. Zele on hetero!
- Anonyymi
otsikossa on asia!
- Anonyymi
No ainakin se Kollimaattori Saimaalta.
- Anonyymi
Koska ne on kuin Zelenskyitä!
- Anonyymi
Diktaattori on korkeintaan elinikäinen.
- Anonyymi
Miksi Windowskäyttäjät on punatulkkuja
- Anonyymi
Winkurahousut jalkaan jos uskallat w11 käyttää!
- Anonyymi
Rankka maanantai, Lappeenrannan serlavalla taas tunteet kiehahti. alkoi romu lentää.
- Anonyymi
Niin in Windowsikin:
MS lipasutti ikivanhaa koodia windowsiin.
Pohjimmiltaan, jos käytät WinRE:tä, et voi käyttää USB-näppäimistöä tai -hiiriä, mikä tekee laitteen korjaamisesta erittäin vaikeaa.
Ainoa joka toimii on PS/2 hiiri ja näppis.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392447
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381333- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122828- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529