Koti kuin pommin jäljiltä

Anonyymi-ap

Eivät sosiaaliviranomaiset huostaanottaneet kongolaisen suurperheen lapsia vaikka perheessä vietettiin öisin juhlia ja lapset rääkyivät puolilta öin.
Ahtaasti asuivat. Pienempi asunto kuin tällä huostaanotetulla suomalaisperheellä Pohjanmaalla.

Kongolaiset muuttivat paikkakuntaa hekin ja jälkeen jäi monen monen viikon remontti. Kaikki pinnat uusittiin ja kaapit menivät vaihtoon.

Onko tämä sitä kulttuurista tasavertaisuutta!?

15

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Suomalaisten sosiaalitanttojen idiotismia. Nuo kuuluu vankilaan.

• Anonyymi
        UUSI

Se on aina kummallista kun jos eivät puutu asiaan ja tapahtuu kauheita niin ihmiset haukkuu kurkku suorana, ja jos puuttuvat niin ei ole sekään hyvä . Siis mikä olis niinkuin hyvä että ihmiset eivät reagoisi niin kovasti . Kai niillä on kriteerit minkä perusteella toimivat .
        Mistä kukaan tietää mitä heillä on tiedossa silloin kun ottavat huostaan lapsia , eivätkä edes voi sano niistä mitäön kun heillä on vaitiolo velvollisuus

• Anonyymi
      UUSI

Ihmettelen miksi persut ovat tykästyneet näihin.
      Tosin tämä perhekunta oli muslimeja mutta samaa maata silti.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi he haluavat tuhota heille annetun lahjan? Valtava viha oltava. Ja ilm. kateus.

• Anonyymi
        UUSI

Eivät ole sivistyneitä. Tuotu Suomeen leiriolosuhteista.

• Anonyymi
      UUSI

Missä ja milloin näin tapahtui ????

Muuallakin kuin sinun vinksahtaneessa mielessä ???

• Anonyymi
        UUSI

Lastensuojelu kävi mutta ei toiminut.

• Anonyymi
        UUSI

"Missä ja milloin näin tapahtui ????"

Pohjanmaalla Munsallassa (ruots.kielinen kunna) tai kuuluuko sekin nykyään Uuteenkaarepyyhyn ?

Kyse olisi: Siis. Perhe on itse huolehtinut kotiopetuksesta, ja siitä tämä....

"Oppivelvollisuudesta ollut kyse. Ovat huostaan ottaneet alle kouluikäisiäkin lapsia. Eihän he ole edes oppivelvollisia. Siis. Perhe on itse huolehtinut kotiopetuksesta, ja siitä tämä

Nuorin lapsi oli 7kk, ei kai Suomessa noin nuori vauva ole oppivelvollinen ?!

"Tuon perheen myös 7 kuukauden ikäinen vauva on viety laitokseen. Äiti oli vielä imettänyt vauvaa. Hän oli pyytänyt, että saisi käydä imettämässä vauvaa. Eivät olleet päästäneet."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f288b697-2418-40c6-9d87-c8e588ba9411

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjanmaalla Munsallassa (ruots.kielinen kunna) tai kuuluuko sekin nykyään Uuteenkaarepyyhyn ?

"Oppivelvollisuudesta ollut kyse. Ovat huostaan ottaneet alle kouluikäisiäkin lapsia. Eihän he ole edes oppivelvollisia. Siis. Perhe on itse huolehtinut kotiopetuksesta, ja siitä tämä

"Tuon perheen myös 7 kuukauden ikäinen vauva on viety laitokseen. Äiti oli vielä imettänyt vauvaa. Hän oli pyytänyt, että saisi käydä imettämässä vauvaa. Eivät olleet päästäneet."

Luitko aloituksen....ymmärsitkö ???

Aloituksessa mainittiin kongolaiset......

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luitko aloituksen....ymmärsitkö ???

Aloituksessa mainittiin kongolaiset......

No voi voi, kun tuli lähes valtion tasoinen virhe.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohdassa linkkiä mainittiin / puhuttiin kongolaisista, joista aloittaja jodlaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi, kun tuli lähes valtion tasoinen virhe.

Annan luvan, , että saa poistaa tuon viestin , joka sattui lipsahtamaan minulta väärään ketjun, niin saat mielenrauhan.

• Anonyymi
      UUSI

IS jälleen eilen ylitti sopivaisuuden rajat esittelemällä etusivullaan muuan pidätetyn henkilön asuntoa, täynnä sekalaista tavaraa.

Tuollaiset kuvat, ellei niillä ole suoraa yhteyttä tehtyyn rikokseen, kuuluvat kunkin yksityiselämään.

• Anonyymi
      UUSI

Huostaanotto ei liittynyt kotiopetukseen. Laimlyönnit liittyivät lasten hoitoon. Varmaan paskoissaan likaisessa kodissa. Vanhemmat molemmat työttömiä tekivät lapsia liukuhihnalta.

• Anonyymi
        UUSI

Kongolaiset elävät niin. Sotkulätissä. Eikä viedä lapsia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe