Etsitään naispuolisia amatöörimalleja, joita kiinnostaa työ aikuisviihteen parissa (k-18). Aikaisempi kokemus ei välttämätön. Vaikka aihepiiri on tämä, niin kyseessä on silti ihan vakava ilmoitus. Kuvaukset suoritetaan kaikkia osapuolia kunnioittaen ja niistä tehdään asian mukaiset sopimukset. Kuvausten sisältö myös sovitaan etukäteen, eli ei yllätyksiä tai painostamista kuvaustilanteissa.
Toiminta on pienimuotoista ja diskreettiä, mallien henkilöllisyyttä ei paljasteta eikä kerrota missään. Tässä tarjoutuu siis mahdollisuus turvallisesti kokeilla tai ansaita vähän ylimääräistä.
Perusmallina on osakkuus, jossa kuvauksista korvataan heti tuntihintaisesti ja lopputuotokseen syntyy osakkuus, josta saa osuuksia tuloista myös myöhemmin. Hyvä lopputuotos voi siis tuottaa tuloja pitemmällä aikavälillä.
Laita mulle viesti Fb:ssä (Jarkko Saarinen Hämeenlinnasta), kiitos!
Malleja etsitään
Anonyymi-ap
3
308
Vastaukset 3
- Anonyymi
Terv. Persu-Pera 55 v.
- Anonyymi
Tai sitten:
Nimim. "Kuolaava setämies 60 v."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496