Useat kirjoitukset tekoälyn käytöstä Suomi 24 sivustoilla antaa ymmärtää heidän pääsynsä ihmisten tietoihin. Asiahan ei ole heidän kuvittelujensa mukaista vaan kirjottajien uhoamista ja pelottelua.
Sähköpostiini tänä aamuna tulleen tiedon sain asiatuntijalta, joka toimii näissä tekoälyasiossa.
Yksittäiset kirjoittajat eivät niitä pysty tekoälyllä hankkimaan. Suomi 24 sivuston ylläpitäjä ja viranonomaiset voivat ne ainostaan saada. Mikäli kirjoitukset ovat rikollisuuteen, henkeen ym..tämän kaltaisiin kirjoituksiin poliisi voi olla yhteydessä ylläpitoon, heillä on oikeus saada tarvittavat tiedot.
Tämä kirjoitus oli kommentti osuudessa , hupsis se poistettiin? Kirjoitus oli asiallinen ja asiantuntija tietoutta.
Tekoäly ilmiö
49
299
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on hienoa , palautus aiheettomasta poistosta -kiitos.
- Anonyymi
Yhteydenotto kannatti aloitus palautettiin 🤣
- Anonyymi
Täältä voi kopioida kaiken esim. Kajaani-palstalla kirjoitetun omalle koneelle.
Samoin voi kopioida yleisiltä Facebookin Kajaani-palstoilta kirjoittajan nimineen.
Vertaamalla täällä kirjoitettua Facebookissa omalla nimellä kirjoitettuun voidaan lingvistisillä menetelmillä, nykyään tekoälyllä tehostettuna, saada kirjoittajan henkilöllisyys tietyllä todennäköisyydellä selville.
Tosin muutamien kirjoittajien kohdalta ei tarvita mitään menetelmiä, vaan kirjoitustyyli on niin läpinäkyvä.
Tässä ei ole mitään laitonta eikä tässä hakkeroida mitään,.- Anonyymi
Mitä teet tiedolla kuka mitäkin on kirjoittanut? Ymmärrän asian niin, että jos kirjoitukset ovat Sinua kohtaan negatiivisia, niin toimit kuten toimit. Minua ei ole koskaan kiinnostanut tieto kuka mitäkin on minnekin kirjoittanut. Varmasti niissä kirjoituksissa on myös jotain opiksi otettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teet tiedolla kuka mitäkin on kirjoittanut? Ymmärrän asian niin, että jos kirjoitukset ovat Sinua kohtaan negatiivisia, niin toimit kuten toimit. Minua ei ole koskaan kiinnostanut tieto kuka mitäkin on minnekin kirjoittanut. Varmasti niissä kirjoituksissa on myös jotain opiksi otettavaa.
Kuulin, että opiskelijaporukka pyrkii selvittåmään Pentti&Perskärpäset -kokoonpanon ihan vaan huvikseen, myös oppimisprosessi.
- Anonyymi
Laitonta on se hakkeroijalla uhkailu. Totean, että on ne ilonsa kullakin käyttää lingvistiikkaa (kieltä tutkiva tieteen ala) selvittääkseen kuka mitäkin kirjoittelee esim. tänne huru-ukkojen ja -akkojen palstalle. Heh, heh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin, että opiskelijaporukka pyrkii selvittåmään Pentti&Perskärpäset -kokoonpanon ihan vaan huvikseen, myös oppimisprosessi.
Mistä tuon valheen tempaisit?
- Anonyymi
Jos ja kun minä kirjoitan mielipiteitäni jonnekin, niin pyrin muuttamaan ilmaisua ja kirjoitustyyliä joka kerralla niin paljon, että siitä kaltaisesi eivät saa mitään selvää. Silti toivotan onnea ja menestystä touhuusi, mutta tuskin se tuottaa toivomaasi tulosta. Ne on huvinsa kullakin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö sama porukka kuin Unity-pelimoottorille tehdyssä sorsansyöttöpelissä?
- Anonyymi
Sössötä mitä sössötät siinä sulle työmaata. Minä tiedän näistä paljon enemmän kuin sinä ..on sellainen asiantunteva tietoäly laitos asiantuntijoiden tietoa , jatka sinä vaan toimiasi omalla sarallasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi reppanaa eipä niissä ole mitään salattavaa odotamme mielenkiinnolla. Kuulo-huhupuheet kuuluvat sinun persoonallisuus häiriöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuon valheen tempaisit?
Ei ole tässä maailmassa tuollainen.
- Anonyymi
Laittaako joku ihan nimiäkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ja kun minä kirjoitan mielipiteitäni jonnekin, niin pyrin muuttamaan ilmaisua ja kirjoitustyyliä joka kerralla niin paljon, että siitä kaltaisesi eivät saa mitään selvää. Silti toivotan onnea ja menestystä touhuusi, mutta tuskin se tuottaa toivomaasi tulosta. Ne on huvinsa kullakin...
Sinut on jo nimetty Kolmipiste-Pirkoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos nimestä. Haluaisin tietää mistä moinen nimi on peräisin. Olen ehkä noin viisi kertaa kirjoittanut mielipiteeni näille sivuille, joten se tekoälysi tuskin minua tunnistaa. Kerro sinä sillä yksinkertaisella järjenjuoksullasi vastaus kysymykseeni. Nimeni ei ole suomalainen, joten turhaan annoit minulle nimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut juntti Einariksi jaskan pauhannan mestariksi..onks sitä polvisen mollaaja näkynyt:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä nämä kahden entisen pj:perskärpäset siellä se surina käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko Pirkolta korvamakiaa😂Yritystä taisi olla metkuihin -Pirkko onkin ovelampi käyttää järkeä eikä paskaan sotkeennu.—)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…unohit polovisen mollaajan silimälasi kärmeen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitonta on se hakkeroijalla uhkailu. Totean, että on ne ilonsa kullakin käyttää lingvistiikkaa (kieltä tutkiva tieteen ala) selvittääkseen kuka mitäkin kirjoittelee esim. tänne huru-ukkojen ja -akkojen palstalle. Heh, heh...
Aina uho päällä kun muuhun ei ole ja patologiseen valehteluun ja kieroiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut entinen viime kauden valtuuston pj risti Kurviseksi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö sama porukka kuin Unity-pelimoottorille tehdyssä sorsansyöttöpelissä?
Se jäi keskeneräisenä serverille. Siitä vaan jatkamaan, kohtuullinen dokumenttikin on. Ajatuksena oli pommittaa droonilla ruokintalauttaa ja sorsat paskos drooniohjaajaa kohti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..uhkaili omalla pennullaan assuu muualla tievot olin saanu täältä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut entinen viime kauden valtuuston pj risti Kurviseksi :)
Vaatii melkoista kieroutta ja mielikuvitusta, kun pyytää tuttavaansa esiintymään Kurvisena ja soittamaan puoluetoimistoon. Tehtävänä oli valehdella ja mustamaalata muutamia henkilöitä. Onneksi vääryyteen usutettu ei toiminut kuten käskettiin. On tosi surullista, kun kaikki toiminta perustuu ja on perustunut valheisiin ja kierouteen. Itse olen sitä mieltä, että totuus ei pala tulessakaan. Se on vanha sananparsi, mutta on totta ja tulee olemaan totta jatkossakin. Toivoa sopii, että karma muistaa kieroilijaa jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun johollako kovin on surkeeta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..on ja käskyt ja ohjeet kajjaanista..assuu eri psikkakunnalla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatii melkoista kieroutta ja mielikuvitusta, kun pyytää tuttavaansa esiintymään Kurvisena ja soittamaan puoluetoimistoon. Tehtävänä oli valehdella ja mustamaalata muutamia henkilöitä. Onneksi vääryyteen usutettu ei toiminut kuten käskettiin. On tosi surullista, kun kaikki toiminta perustuu ja on perustunut valheisiin ja kierouteen. Itse olen sitä mieltä, että totuus ei pala tulessakaan. Se on vanha sananparsi, mutta on totta ja tulee olemaan totta jatkossakin. Toivoa sopii, että karma muistaa kieroilijaa jossain vaiheessa.
..totta ja viranomaispaperereissa on pellkkää valhetta, ne paperit on luettu moneen kertaan. Mitä saastaa on kirjoitellut. Niitä onkin mukava ollut henkilön näyttää kun on omin kätösin hän kirjoittanut. Ei ihme että luottoihmiset olivat tästäkin syystä näreissään , eikä oikein kiitoksia tullut. Nyt on uusi porukka osaksi ja uusi nuori pj. Toivotaan hänelle hyvää puheenjohtajuutta. Pitää jutella hänen kanssaan ,ettei anna aiheettomia asiaankuulumattomia puheenvuoroja niinkuin edellisen pj:n aikana tapahtu. Vääryyteen usutettu henkilö ei alkanut mihinkään niinkui tuossa kommetissasi mainitset. Tässä usutuksessa oli antanut nimen hänelle ”Kurvinen” hauskinta tässä on että ne viestit ovat luettavissa edelleenkin. Eikö totta saakkin puhua, toisinnon nuo perättömät valheet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno et jaksat pitää huolta ja saadan raporttia kokoonpanosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne toimistolta räpsäyttäneet Polviselle varoituksen. Tuliko se tästä tapauksesta vai oliko kyseessä se kotiväkivalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se jäi keskeneräisenä serverille. Siitä vaan jatkamaan, kohtuullinen dokumenttikin on. Ajatuksena oli pommittaa droonilla ruokintalauttaa ja sorsat paskos drooniohjaajaa kohti.
Tämä on hauska. Terv Arvostelija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kirjoituksessa ei ole kyse Polvisesta, kuten joku niin epäilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne toimistolta räpsäyttäneet Polviselle varoituksen. Tuliko se tästä tapauksesta vai oliko kyseessä se kotiväkivalta?
Kyse ei ole Polvisesta. Taidat tietää varsin hyvin kenestä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity Polviseen mitenkään kyllä nlmen Kurvinen
on antanut valtuuston viime kauden pj.sekä kirjoitellut sitä paskaa.. Älä saivartele kyllä sinä tiedät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity Polviseen mitenkään kyllä nlmen Kurvinen
on antanut valtuuston viime kauden pj.sekä kirjoitellut sitä paskaa.. Älä saivartele kyllä sinä tiedät.Kyllä kotiväkivalta on vakava asia, olipa se sitten fyysistä tai henkistä. Toki nimittäminen Kurviseksi on myös vakavaa, mutta siitä ei isoja traumoja normaalille ihmiselle jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kotiväkivalta on vakava asia, olipa se sitten fyysistä tai henkistä. Toki nimittäminen Kurviseksi on myös vakavaa, mutta siitä ei isoja traumoja normaalille ihmiselle jää.
Ihan varmasti tämä nimittelijä kärsisi, jos häntä nimiteltäisiin esim. norsuksi, kuten hän nimitteli Miikka Kortelaista? Kysyn vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmasti tämä nimittelijä kärsisi, jos häntä nimiteltäisiin esim. norsuksi, kuten hän nimitteli Miikka Kortelaista? Kysyn vaan.
Kylläpä nimittelijää arvosteleva kirjoitus poistettiin nopeasti. Se oli asiaa. Onko jotkut etuoikeutettuja poistattamaan tekstejä? Toiset saavat odottaa useita päiviä, kun on poistopyynnön lähettänyt. Toivon tasapuolisuutta näihin asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nimittelijä harrastaa henkistä väkivaltaa ja ihmistä perättömiä puheita..yllytyksiä jne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäisin tuohon vielä Silja Keränen on harvahammas ym..V-M Karppinen takkutukka näitä”arvonimiä” on tullut yhdelle jos toisellekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäisin tuohon vielä Silja Keränen on harvahammas ym..V-M Karppinen takkutukka näitä”arvonimiä” on tullut yhdelle jos toisellekkin.
Se on hyvä nimitellä toisia, kun kuvittelee itse olevansa muotovalio ja miss Suomesta seuraava, mutta ylöspäin. Kaikkea muuta, mutta se on hyvä elää ja olla omissa ruusunpunaisissa kuvitelmissaan. Se nimittelijälle suotakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailu on aina laitonta kun se on todisteellisesti viestillä laitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä nimittelijää arvosteleva kirjoitus poistettiin nopeasti. Se oli asiaa. Onko jotkut etuoikeutettuja poistattamaan tekstejä? Toiset saavat odottaa useita päiviä, kun on poistopyynnön lähettänyt. Toivon tasapuolisuutta näihin asioihin.
Ota yhteyttä ylläpitoon perustele ja kerro mitä tiedät.
Minä sain takaisin koko aloitteen kun aiheettomasti poistettiin. Perustelin hyvin ja annoin tietoa miksi ja ketkä näitä tekevät!?? Jotkut kun luulevat olevansa super oikeutettuja mihin tahansa. Sinnikkyys näissäkin asiossa on voimavara. Kenenkään ei pidä alistua mielivaltaisiin mihinkään tekoihin. Kuka sinun puolesta taistelee jos et sinä itse hirmut meinaavat alistaa kaikki - heikoimmat eivät jaksa. Löytyy vahvoja ja omien oikeuksien puolesta taistelijoitakin onneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain takaisin koko aloitteen kun aiheettomasti poistettiin. Perustelin hyvin ja annoin tietoa miksi ja ketkä näitä tekevät!?? Jotkut kun luulevat olevansa super oikeutettuja mihin tahansa. Sinnikkyys näissäkin asiossa on voimavara. Kenenkään ei pidä alistua mielivaltaisiin mihinkään tekoihin. Kuka sinun puolesta taistelee jos et sinä itse hirmut meinaavat alistaa kaikki - heikoimmat eivät jaksa. Löytyy vahvoja ja omien oikeuksien puolesta taistelijoitakin onneksi.Onneksi rehellisiä, oikeuksien puolesta taistelevia löytyy, mutta suurena enemmistönä taitaa olla tämän nimittelijän perskärpäset, joilla ei silmät ole auenneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kotiväkivalta on vakava asia, olipa se sitten fyysistä tai henkistä. Toki nimittäminen Kurviseksi on myös vakavaa, mutta siitä ei isoja traumoja normaalille ihmiselle jää.
Kyllä minua lapsena kyrsi kun sanottiin Kurviseksi. Terv Jusu Mutkanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole lapsena ollut Kurvinen, aikuisena saatu nimi, jonka antoi EA viestillään.
Minua se ei yhtään kyrsi päinvastoin sehän on nyt ihan mukavaa muistella ja lukea.
Terv.Kurvinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi rehellisiä, oikeuksien puolesta taistelevia löytyy, mutta suurena enemmistönä taitaa olla tämän nimittelijän perskärpäset, joilla ei silmät ole auenneet.
Juuri niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain takaisin koko aloitteen kun aiheettomasti poistettiin. Perustelin hyvin ja annoin tietoa miksi ja ketkä näitä tekevät!?? Jotkut kun luulevat olevansa super oikeutettuja mihin tahansa. Sinnikkyys näissäkin asiossa on voimavara. Kenenkään ei pidä alistua mielivaltaisiin mihinkään tekoihin. Kuka sinun puolesta taistelee jos et sinä itse hirmut meinaavat alistaa kaikki - heikoimmat eivät jaksa. Löytyy vahvoja ja omien oikeuksien puolesta taistelijoitakin onneksi.Ihanko oikeesti sinä otat nämä kirjoittelut näillä palstoilla vakavasti? Salli minun nauraa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko oikeesti sinä otat nämä kirjoittelut näillä palstoilla vakavasti? Salli minun nauraa 😂
On se vaan hyvä ottaa silloin vakavasti, kun aletaan uhkailemaan ties millä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko oikeesti sinä otat nämä kirjoittelut näillä palstoilla vakavasti? Salli minun nauraa 😂
Jokseenkin totta, mutta kun on tarpeeksi käytännössä tehty sellaista törkyä ja puheita niin mitä sillä on väliä kuka mitenkin ottaa? Sehän ottaakin eniten juuri sinuun -minä nauran vaikka et sallisikaan. Kaikesta päätellen naurat itsellesi🤣🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No moi Jusu
Viimex nähtiin Pasilassa. Kuis tökkii? T: Jerppe
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063128Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361959Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois591861- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961235
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 611155
- 591147
- 68997