Saan jatkuvasti kuulla Lievän älyllisen kehitysvamman puhun tosi syvällisesti asioita ja Kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo tuon takia en saa Kehitysvamma puolella kaveria ja seurustelu suhteita kun minä puhun syvällisesti ja muut asiakaat väsyy kun puhun syvällisesti asioista.
Eilen kun näin miehen jolla on se on kolme kertaa nähnyt se sanoo mitä se tuntee ihmisiä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma sano minä olen ainoa Suomessa oleva ihminen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja taito puhua syvällisesti joka tekee minusta Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena uniikki version Lievän älyllisen kehitysvamman.
Voiko tuo olla syy kun en saa Kehitysvamma puolella kaveria ystävää seurustelu suhteita jos minä olen ainoa Lievän älyllisen kehitysvamman jolla on taito puhua syvällisesti ja taito kirjoittaa syvällisesti asioita.?
T. Henna Maria Espoosta
Saan jatkuvasti kuulla Kehitysvamma ihmisenä
Anonyymi-ap
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele viheltämään kuin lintu. Sellainen saa kavereita aina runsaasti ja ihailua.
- Anonyymi
LoL
- Anonyymi
Ei tarvitse kun olen tutustunut yhteen mieheen joka viheltää kukkuu tai tityy kun käsken sitä sen viheltää kuten lintu ääntelee..
T. Henna Koskela
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2516505
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294857- 982955
- 412327
- 322143
- 572085
- 1081883
- 221789
- 271572
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2351568