Isänä ja lääkärinä olen huomannut, että huolellisimpienkin vanhempien kodeissa voi olla näkymättömiä vaaroja lapsille. Suomessa sattuu vuosittain tuhansia tapaturmia lapsille kotona.
Kehitämme palvelua, jossa etänä tai kotikäynnillä käydään kodin vaaranpaikat läpi, tehdään konkreettiset parannusehdotukset. Asentaja tulee kotiin tekemään parannukset, esim. asentamaan turvaportit ja lapsilukot. Olisiko tälle tarvetta?
Jos kiinnostuit, tilaa uutiskirje alla olevasta linkistä.
www.babyproofing.fi
Onko kotisi babyproofattu
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60886
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51721- 11713
- 8712
- 346698
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78655