Mikä kisan paras EK. Saarikas - Parkkola - Leustu. Mäkelän kylätie?
Secto ralli 2025
45
2265
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti Flyin Finn ohjelmaan valittu kuljettaja saa kisaan sellaisen kartturin joka ei ota aikarangaistuksia
- Anonyymi
Miksi joku kartturi ottaisi aikarangaistuksia.....???
- Anonyymi
Keskustelusta on poistettu yksi asianmukainen kommentti kun nörtti ei tiedä lajista mitään
- Anonyymi
Mäkelänkylätien alussa tulee romua.
- Anonyymi
Mäkelän kylätie on huippu, ajoissa paikalle ja liinat mukaan.
- Anonyymi
Onko se Timo Mäkelän vai kenen?
- Anonyymi
Onhan se huippu jos jonopyörästä tykkää.
- Anonyymi
Mikä on jonopyörä? Pyöräjonon tiedän.
- Anonyymi
Kuohun kaksi viimeistä kilometriä.
- Anonyymi
Päijälässä aika hyvää settiä, maisemat muuttunu viimevuodesta. Liekö syynä puun korkea hinta ;)
- Anonyymi
Millä kohdalla parhaat Aukko paikat.
- Anonyymi
Järjestäjäpuolen mielestä ainakin parhaat pätkät ovat Ouninpohja, Ouninpohja, Ouninpohja, Ouninpohja ja Ouninpohja... Taitaa omalta osalta ralli päättyä tänä vuonna poikkeuksellisesti lauantaina.
- Anonyymi
Ouninpohja on legendaarinen EK. Mutta jaksaako yleisö rypeä metsässä la illasta sunnuntai iltaan. Ja koituuko paikallisille asukaille ja mökkiläisille asiasta enemmän haittaa kuin hyötyä. Mahdollisten yöpyjien roska ym haittojen muodossa. Nähtäväksi jää miten pelittää. Ajat on katsoja volyymit ovat muuttuneet v. 1965 jolloin olin eka kertaa Ouninpohjan EK faijan matkassa, ikää oli 7v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ouninpohja on legendaarinen EK. Mutta jaksaako yleisö rypeä metsässä la illasta sunnuntai iltaan. Ja koituuko paikallisille asukaille ja mökkiläisille asiasta enemmän haittaa kuin hyötyä. Mahdollisten yöpyjien roska ym haittojen muodossa. Nähtäväksi jää miten pelittää. Ajat on katsoja volyymit ovat muuttuneet v. 1965 jolloin olin eka kertaa Ouninpohjan EK faijan matkassa, ikää oli 7v.
Minä kävin ensimmäisen kerran Jyskälän pätkää katsomassa v. 1974. Aina on ollut lieveilmiöitä.
Karnevaalitouhuksi on mennyt koko ralli. Yleisömäärät ja osallistujamäärät ovat puolittuneet.
Viiteen vuoteen en ole käynyt enää katsomassa, vaikka mökiltä on lähimmälle pätkälle matkaa 20 km. Historikkia ja F-Cuppia sitten voi käydä kattomassa 300 km päässä vähintään. Hamun ja SM-rallinkin takia ajaa 200 km. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kävin ensimmäisen kerran Jyskälän pätkää katsomassa v. 1974. Aina on ollut lieveilmiöitä.
Karnevaalitouhuksi on mennyt koko ralli. Yleisömäärät ja osallistujamäärät ovat puolittuneet.
Viiteen vuoteen en ole käynyt enää katsomassa, vaikka mökiltä on lähimmälle pätkälle matkaa 20 km. Historikkia ja F-Cuppia sitten voi käydä kattomassa 300 km päässä vähintään. Hamun ja SM-rallinkin takia ajaa 200 km.Minä aloitin 1963. Fiilis silloin parempi. Yleensä satoi vettä eikä kaiken maailman keikureita ollut silloin paljoa.
- Anonyymi
Missäs sijaitsee kisan parhaat runkipaikat?
- Anonyymi
Parkkola.
- Anonyymi
Leustun lato oikea.
- Anonyymi
Mikäs on Parkkolan mesta. Mäkeläntie vai Punasuontien Aukko oikea.
- Anonyymi
Aukko Vasen
- Anonyymi
Tuo koirasalmentien alun aukkovasuri kisan paikka.
- Anonyymi
Totuus: joku vetomies suistuu EHKÄ, mutta sehän runkipenoille riittää.
- Anonyymi
Parkkola on kisan paras EK. Rytmit on oltava kohdillaan ja loppuosalla lappu lattiassa. Paria paikkaa lukuunottamatta. Liina ryhmäkin olis hyvä olla paikalla.
- Anonyymi
Liinamies osaisi tehdä hyvän reittiennakon, vaikka ei ole ajanut koskaan rallia!
- Anonyymi
Hei kertokaa nyt pliis mille paikoille se kaljahattu menee? Halutaan iskän kans nähdä runkia.
- Anonyymi
Turha luulo poika.
Itse olen Parkkolan EK.lla lähdössä talkoilemassa.
Ja aion varoittaa Vetomies kilpailijoita "runkipaikoista" tarkkoina kilometreinä lähdöstä.
Vaikka nuotista taitavat ajaakkin, niin ainakin kartanlukijat osaavat painottaa nuottia siinä kohtaa.
Terveisin Junnu Sm kisassa Tartlettinsa kaatanut- Anonyymi
Minä kyllä varoitan sellaisista paikoista joissa on vähääkään mutka niin nämä varoitukset menettää merkityksensä. Terveisin en ole koskaan ajanut rallia
- Anonyymi
Tervetuloa lähtöön moikkaamaan.
Tartletistakin on valokuvia minun kännykässä.- Anonyymi
Ketä kiinnostaa sun transiitti? Ootko ihan pimee?
- Anonyymi
Parkkolan parhaimmille on tehtävä jalkatyötä. Mutta se palkitsee, etenkin ku on kovaa sadetta tiedossa heti aamusta. Vetopito on oltava kunnossa, muutoin horsmat heiluu.
- Anonyymi
Ihan niinkuin sinä tietäsit jostain jotain...🤣🤣🤣
- Anonyymi
Onko mäkelänkyläntien loppu ennen 90kymppiä paikka :)
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Siinä tosiaan suistuttu ennenkin. Liina olisi hyvä ottaa jonkun mukaan.
- Anonyymi
Missä kaljahattu on perjantaina
- Anonyymi
Siellä missä tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä tapahtuu.
Millä pätkällä
- Anonyymi
Parkkolasa lauantaina, siellä parhaat liipit
- Anonyymi
Somesankaritko tutkineet "hyviä katselupaikkoja" ja shakedown poikki?
- Anonyymi
Järjestäjät eivät olleet viitsineet vetää siimoja tarpeeksi. Katsojat olivat ihan hyvin tuolla.
- Anonyymi
Myhinpäällä mitään paikkoja?
- Anonyymi
Nyppyvasuri alussa, Henningi kaatanu rajusti siinä. Paha paikka.
- Anonyymi
Eipä siinä sit kukaan muu olekkaan mennyt....
- Anonyymi
Mites se nolla auton paikka
- Anonyymi
On normaaliin tyyliinsä alueensa kallein paskimmalla järjestelyllä. Toivottavasti loppuisi tuo rämpiminen ja annettaisi niiden hoitaa ketkä osaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4903373Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1582397- 1352212
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel371685Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71685Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131446Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811434Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171317- 91222
- 571146