Mikä kisan paras EK. Saarikas - Parkkola - Leustu. Mäkelän kylätie?
Secto ralli 2025
22
1338
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti Flyin Finn ohjelmaan valittu kuljettaja saa kisaan sellaisen kartturin joka ei ota aikarangaistuksia
- Anonyymi
Miksi joku kartturi ottaisi aikarangaistuksia.....???
- Anonyymi
Keskustelusta on poistettu yksi asianmukainen kommentti kun nörtti ei tiedä lajista mitään
- Anonyymi
Mäkelänkylätien alussa tulee romua.
- Anonyymi
Mäkelän kylätie on huippu, ajoissa paikalle ja liinat mukaan.
- Anonyymi
Onko se Timo Mäkelän vai kenen?
- Anonyymi
Onhan se huippu jos jonopyörästä tykkää.
- Anonyymi
Mikä on jonopyörä? Pyöräjonon tiedän.
- Anonyymi
Kuohun kaksi viimeistä kilometriä.
- Anonyymi
Päijälässä aika hyvää settiä, maisemat muuttunu viimevuodesta. Liekö syynä puun korkea hinta ;)
- Anonyymi
Millä kohdalla parhaat Aukko paikat.
- Anonyymi
Järjestäjäpuolen mielestä ainakin parhaat pätkät ovat Ouninpohja, Ouninpohja, Ouninpohja, Ouninpohja ja Ouninpohja... Taitaa omalta osalta ralli päättyä tänä vuonna poikkeuksellisesti lauantaina.
- Anonyymi
Ouninpohja on legendaarinen EK. Mutta jaksaako yleisö rypeä metsässä la illasta sunnuntai iltaan. Ja koituuko paikallisille asukaille ja mökkiläisille asiasta enemmän haittaa kuin hyötyä. Mahdollisten yöpyjien roska ym haittojen muodossa. Nähtäväksi jää miten pelittää. Ajat on katsoja volyymit ovat muuttuneet v. 1965 jolloin olin eka kertaa Ouninpohjan EK faijan matkassa, ikää oli 7v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ouninpohja on legendaarinen EK. Mutta jaksaako yleisö rypeä metsässä la illasta sunnuntai iltaan. Ja koituuko paikallisille asukaille ja mökkiläisille asiasta enemmän haittaa kuin hyötyä. Mahdollisten yöpyjien roska ym haittojen muodossa. Nähtäväksi jää miten pelittää. Ajat on katsoja volyymit ovat muuttuneet v. 1965 jolloin olin eka kertaa Ouninpohjan EK faijan matkassa, ikää oli 7v.
Minä kävin ensimmäisen kerran Jyskälän pätkää katsomassa v. 1974. Aina on ollut lieveilmiöitä.
Karnevaalitouhuksi on mennyt koko ralli. Yleisömäärät ja osallistujamäärät ovat puolittuneet.
Viiteen vuoteen en ole käynyt enää katsomassa, vaikka mökiltä on lähimmälle pätkälle matkaa 20 km. Historikkia ja F-Cuppia sitten voi käydä kattomassa 300 km päässä vähintään. Hamun ja SM-rallinkin takia ajaa 200 km. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kävin ensimmäisen kerran Jyskälän pätkää katsomassa v. 1974. Aina on ollut lieveilmiöitä.
Karnevaalitouhuksi on mennyt koko ralli. Yleisömäärät ja osallistujamäärät ovat puolittuneet.
Viiteen vuoteen en ole käynyt enää katsomassa, vaikka mökiltä on lähimmälle pätkälle matkaa 20 km. Historikkia ja F-Cuppia sitten voi käydä kattomassa 300 km päässä vähintään. Hamun ja SM-rallinkin takia ajaa 200 km.Minä aloitin 1963. Fiilis silloin parempi. Yleensä satoi vettä eikä kaiken maailman keikureita ollut silloin paljoa.
- Anonyymi
Missäs sijaitsee kisan parhaat runkipaikat?
- Anonyymi
Parkkola.
- Anonyymi
Leustun lato oikea.
- Anonyymi
Mikäs on Parkkolan mesta. Mäkeläntie vai Punasuontien Aukko oikea.
- Anonyymi
Aukko Vasen
- Anonyymi
Tuo koirasalmentien alun aukkovasuri kisan paikka.
- Anonyymi
Parkkola on kisan paras EK. Rytmit on oltava kohdillaan ja loppuosalla lappu lattiassa. Paria paikkaa lukuunottamatta. Liina ryhmäkin olis hyvä olla paikalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231146
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen257997Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15869- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie32758