Etelä-Saimaa uutisoi, että jossain Lappeenrantalaisessa ravintolassa ollut seksuaalista häirintää? MItä ravintolaa tämä koskee? Asiakkaiden hyvä tietää. En astu enää jalallanikaan tuohon paikkaan.
Seksuaalinen häirintä
16
874
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuossa montaa vaihtoehtoa ole kun jätttää ketjupaikat pois laskuista. Jutusta käy selville että kyseessä yksityinen paikka ei esim eekoo tms.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä hyötyä on tällaisista uutisista jos yritystä ei mainita nimeltä. Pitääkö media lukijoitaan niin tahdottomina lampaina, että he eivät vaikka omalla ostovoimallaan ja kulutuskäyttäytymisellään halua vaikuttaa maailmaa parempaan suuntaan.
- Anonyymi
Lalosta ainakin lukenut todella pitkään hämärää juttua jodelissa, ja nuoria tyttöjä aina ollut töissä, en ihmettelis...
- Anonyymi
Eikös omistajan poika saanut vuosi sitten kakkua raiskauksesta?
- Anonyymi
Jodelista löytyy kaksi pitkää ketjua joissa ko. Yritys mainitaan. Toki olihan se tässäkin keskustelussa jo nimeltä mainittu....
- Anonyymi
Ne Jodelin Lalo-ketjut on meemi. Ei niitä kukaan vakavasti ota…
- Anonyymi
Toisissa maissa naisten asema on vaan huonompi ja kulttuuri ei jää tulliin. Karvakäsi kun muuttaa tänne niin saman ajatusmaailman hän edelleen omaa vaikka sattuukin saamaan Suomen kansalaisuuden.
- Anonyymi
Etelä-saimaan tyyli on aina ollut että kohujutuista on vain pintaraapaisu ja lukija tekee omat johtopäätöksensä. Toimittajat pitäisi laittaa vastuuseen haitanteosta yrittäjiä ja yksityishenkilöitä kohtaan. Siellä toimituksessa ollaan vaan niin asiantuntijoita ja arvostellaan mikä on paras viipurinrinkeli, kuntosali tai makkaraperunat.
- Anonyymi
Mitä? Ei mua ole häiritty, olisin iloinen jos mua häirittäisiin, siis naiset häiriköisivät mua.!! Mutta olen huomannut että tämä kaupinki on täynnä lesboja ja homoja? Outo paikka, näin muualta muuttaneelle, mutta onneksi kohta pääsen pois.
- Anonyymi
Pois tämä keskustelu! Yksityisyys asia on tämä selvitetty asia. Kateus ja perätön kertominen.
- Anonyymi
Yrittäjä taisi ilmaantua.
- Anonyymi
Ei ole mitään kateutta eikä perättömyyttä. Kaikki voivat tarkastaa asian netistä, julkinen tieto. Nimi vaan hakukenttään ja totuus paljastuu
- Anonyymi
Kyllä oli paska uutinen, sitte jätetään mainitsematta tosiasialliset seikat jonka puolesta vois tehdä ostopäätöksiä. Vittu mitä toimintaa ja kaikki vaa hyväksyy hiljasesti pitämällä turpansa kiinni!
- Anonyymi
Ei kaikki hyväksy. En aio enää asioida noiden ravintoloissa lalossa ja tirilän iskanderisaa
- Anonyymi
Jokohan on päässyt vapaaksi?
- Anonyymi
Jos oli ensikertalainen niin puolet istu eli on jo pizzaa tarjoilemassa tirilän iskanderissa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232