Seksuaalinen häirintä

Anonyymi-ap

Etelä-Saimaa uutisoi, että jossain Lappeenrantalaisessa ravintolassa ollut seksuaalista häirintää? MItä ravintolaa tämä koskee? Asiakkaiden hyvä tietää. En astu enää jalallanikaan tuohon paikkaan.

29

1411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä tuossa montaa vaihtoehtoa ole kun jätttää ketjupaikat pois laskuista. Jutusta käy selville että kyseessä yksityinen paikka ei esim eekoo tms.

• Anonyymi

En ymmärrä mitä hyötyä on tällaisista uutisista jos yritystä ei mainita nimeltä. Pitääkö media lukijoitaan niin tahdottomina lampaina, että he eivät vaikka omalla ostovoimallaan ja kulutuskäyttäytymisellään halua vaikuttaa maailmaa parempaan suuntaan.

• Anonyymi

Lalosta ainakin lukenut todella pitkään hämärää juttua jodelissa, ja nuoria tyttöjä aina ollut töissä, en ihmettelis...

• Anonyymi

Eikös omistajan poika saanut vuosi sitten kakkua raiskauksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös omistajan poika saanut vuosi sitten kakkua raiskauksesta?

Tästä valitetaan hoviin. Kyseessä voi olla väärinkäsitys tai ainakin tuomio tulee alentaa 1v 11 kk ehtoollista. Olisi bisneksille haitallista saada kovaa kakkua. Asiat huomioidaan oikeudessa.

• Anonyymi

Jodelista löytyy kaksi pitkää ketjua joissa ko. Yritys mainitaan. Toki olihan se tässäkin keskustelussa jo nimeltä mainittu....

• Anonyymi

Ne Jodelin Lalo-ketjut on meemi. Ei niitä kukaan vakavasti ota…

• Anonyymi

Miten tämän jodel ketjun löytää ?

• Anonyymi

Toisissa maissa naisten asema on vaan huonompi ja kulttuuri ei jää tulliin. Karvakäsi kun muuttaa tänne niin saman ajatusmaailman hän edelleen omaa vaikka sattuukin saamaan Suomen kansalaisuuden.

• Anonyymi

Etelä-saimaan tyyli on aina ollut että kohujutuista on vain pintaraapaisu ja lukija tekee omat johtopäätöksensä. Toimittajat pitäisi laittaa vastuuseen haitanteosta yrittäjiä ja yksityishenkilöitä kohtaan. Siellä toimituksessa ollaan vaan niin asiantuntijoita ja arvostellaan mikä on paras viipurinrinkeli, kuntosali tai makkaraperunat.

• Anonyymi

Mitä? Ei mua ole häiritty, olisin iloinen jos mua häirittäisiin, siis naiset häiriköisivät mua.!! Mutta olen huomannut että tämä kaupinki on täynnä lesboja ja homoja? Outo paikka, näin muualta muuttaneelle, mutta onneksi kohta pääsen pois.

• Anonyymi

Ehkä oot lookiltas ja käytökseltäs vähän hintahtava niin siksi homot lähestyy sua ja myös sen takia naiset kertoo sulle olevansa lesboja vaikka ei olisikaan. Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, siksi tällainen olettama.. Ei se paikkakuntaa vaihtamalla parane, jotain muuta siinä on, testot alhaalla?

• Anonyymi

Pois tämä keskustelu! Yksityisyys asia on tämä selvitetty asia. Kateus ja perätön kertominen.

• Anonyymi

Yrittäjä taisi ilmaantua.

• Anonyymi

Ei ole mitään kateutta eikä perättömyyttä. Kaikki voivat tarkastaa asian netistä, julkinen tieto. Nimi vaan hakukenttään ja totuus paljastuu

• Anonyymi

Kyllä oli paska uutinen, sitte jätetään mainitsematta tosiasialliset seikat jonka puolesta vois tehdä ostopäätöksiä. Vittu mitä toimintaa ja kaikki vaa hyväksyy hiljasesti pitämällä turpansa kiinni!

• Anonyymi

Ei kaikki hyväksy. En aio enää asioida noiden ravintoloissa lalossa ja tirilän iskanderisaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki hyväksy. En aio enää asioida noiden ravintoloissa lalossa ja tirilän iskanderisaa

En minäkään... Eikä mun tututkaan...

• Anonyymi

Jokohan on päässyt vapaaksi?

• Anonyymi

Jos oli ensikertalainen niin puolet istu eli on jo pizzaa tarjoilemassa tirilän iskanderissa

• Anonyymi

Lopetin käymästä en osaa sanoa.

• Anonyymi

Joka kapakassa

• Anonyymi

"Mitä? Ei mua ole häiritty, olisin iloinen jos mua häirittäisiin, siis naiset häiriköisivät mua.!! Mutta olen huomannut että tämä kaupinki on täynnä lesboja ja homoja? Outo paikka, näin muualta muuttaneelle, mutta onneksi kohta pääsen pois."

Ehkä oot lookiltas ja käytökseltäs vähän hintahtava niin siksi homot lähestyy sua ja myös sen takia naiset kertoo sulle olevansa lesboja vaikka ei olisikaan. Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, siksi tällainen olettama.. Ei se paikkakuntaa vaihtamalla parane, jotain muuta siinä on, testot alhaalla?

• Anonyymi

Listalla on jo furkan pizza mutta joko raper pizzaa on saatavana?

• Anonyymi

Hei, vanhin poika on kulttuurissa tärkeä joten mieltymysten mukaiset nimet otetaan huomioon.

• Anonyymi

Miksi etelä saimaa on poistanut uutisen, vai enkö muuten vaan enää löydä sitä?

• Anonyymi

Kyllä se sieltä löytyy. Kirjoita hakukenttään ”seksuaalinen häirintä”. Julkaistu 8.6

• Anonyymi

Meni Ikuiseen boikottiin ny LALO ! Eikä yksikään mun frendikään tule käymään siellä koskaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2756
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1194
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      999
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      62
      995
    5. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      82
      921
    6. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      917
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      102
      852
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      728
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      694
    Aihe