Seksuaalinen häirintä

Anonyymi-ap

Etelä-Saimaa uutisoi, että jossain Lappeenrantalaisessa ravintolassa ollut seksuaalista häirintää? MItä ravintolaa tämä koskee? Asiakkaiden hyvä tietää. En astu enää jalallanikaan tuohon paikkaan.

16

874

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä tuossa montaa vaihtoehtoa ole kun jätttää ketjupaikat pois laskuista. Jutusta käy selville että kyseessä yksityinen paikka ei esim eekoo tms.

• Anonyymi

En ymmärrä mitä hyötyä on tällaisista uutisista jos yritystä ei mainita nimeltä. Pitääkö media lukijoitaan niin tahdottomina lampaina, että he eivät vaikka omalla ostovoimallaan ja kulutuskäyttäytymisellään halua vaikuttaa maailmaa parempaan suuntaan.

• Anonyymi

Lalosta ainakin lukenut todella pitkään hämärää juttua jodelissa, ja nuoria tyttöjä aina ollut töissä, en ihmettelis...

• Anonyymi

Eikös omistajan poika saanut vuosi sitten kakkua raiskauksesta?

• Anonyymi

Jodelista löytyy kaksi pitkää ketjua joissa ko. Yritys mainitaan. Toki olihan se tässäkin keskustelussa jo nimeltä mainittu....

• Anonyymi

Ne Jodelin Lalo-ketjut on meemi. Ei niitä kukaan vakavasti ota…

• Anonyymi

Toisissa maissa naisten asema on vaan huonompi ja kulttuuri ei jää tulliin. Karvakäsi kun muuttaa tänne niin saman ajatusmaailman hän edelleen omaa vaikka sattuukin saamaan Suomen kansalaisuuden.

• Anonyymi

Etelä-saimaan tyyli on aina ollut että kohujutuista on vain pintaraapaisu ja lukija tekee omat johtopäätöksensä. Toimittajat pitäisi laittaa vastuuseen haitanteosta yrittäjiä ja yksityishenkilöitä kohtaan. Siellä toimituksessa ollaan vaan niin asiantuntijoita ja arvostellaan mikä on paras viipurinrinkeli, kuntosali tai makkaraperunat.

• Anonyymi

Mitä? Ei mua ole häiritty, olisin iloinen jos mua häirittäisiin, siis naiset häiriköisivät mua.!! Mutta olen huomannut että tämä kaupinki on täynnä lesboja ja homoja? Outo paikka, näin muualta muuttaneelle, mutta onneksi kohta pääsen pois.

• Anonyymi

Pois tämä keskustelu! Yksityisyys asia on tämä selvitetty asia. Kateus ja perätön kertominen.

• Anonyymi

Yrittäjä taisi ilmaantua.

• Anonyymi

Ei ole mitään kateutta eikä perättömyyttä. Kaikki voivat tarkastaa asian netistä, julkinen tieto. Nimi vaan hakukenttään ja totuus paljastuu

• Anonyymi

Kyllä oli paska uutinen, sitte jätetään mainitsematta tosiasialliset seikat jonka puolesta vois tehdä ostopäätöksiä. Vittu mitä toimintaa ja kaikki vaa hyväksyy hiljasesti pitämällä turpansa kiinni!

• Anonyymi

Ei kaikki hyväksy. En aio enää asioida noiden ravintoloissa lalossa ja tirilän iskanderisaa

• Anonyymi

Jokohan on päässyt vapaaksi?

• Anonyymi

Jos oli ensikertalainen niin puolet istu eli on jo pizzaa tarjoilemassa tirilän iskanderissa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3125
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2125
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1585
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1348
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1311
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1304
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe