Seksuaalinen häirintä

Anonyymi-ap

Etelä-Saimaa uutisoi, että jossain Lappeenrantalaisessa ravintolassa ollut seksuaalista häirintää? MItä ravintolaa tämä koskee? Asiakkaiden hyvä tietää. En astu enää jalallanikaan tuohon paikkaan.

35

1733

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä tuossa montaa vaihtoehtoa ole kun jätttää ketjupaikat pois laskuista. Jutusta käy selville että kyseessä yksityinen paikka ei esim eekoo tms.

• Anonyymi

En ymmärrä mitä hyötyä on tällaisista uutisista jos yritystä ei mainita nimeltä. Pitääkö media lukijoitaan niin tahdottomina lampaina, että he eivät vaikka omalla ostovoimallaan ja kulutuskäyttäytymisellään halua vaikuttaa maailmaa parempaan suuntaan.

• Anonyymi

Lalosta ainakin lukenut todella pitkään hämärää juttua jodelissa, ja nuoria tyttöjä aina ollut töissä, en ihmettelis...

• Anonyymi

Eikös omistajan poika saanut vuosi sitten kakkua raiskauksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös omistajan poika saanut vuosi sitten kakkua raiskauksesta?

Tästä valitetaan hoviin. Kyseessä voi olla väärinkäsitys tai ainakin tuomio tulee alentaa 1v 11 kk ehtoollista. Olisi bisneksille haitallista saada kovaa kakkua. Asiat huomioidaan oikeudessa.

• Anonyymi

Jodelista löytyy kaksi pitkää ketjua joissa ko. Yritys mainitaan. Toki olihan se tässäkin keskustelussa jo nimeltä mainittu....

• Anonyymi

Ne Jodelin Lalo-ketjut on meemi. Ei niitä kukaan vakavasti ota…

• Anonyymi

Miten tämän jodel ketjun löytää ?

• Anonyymi

Toisissa maissa naisten asema on vaan huonompi ja kulttuuri ei jää tulliin. Karvakäsi kun muuttaa tänne niin saman ajatusmaailman hän edelleen omaa vaikka sattuukin saamaan Suomen kansalaisuuden.

• Anonyymi

Etelä-saimaan tyyli on aina ollut että kohujutuista on vain pintaraapaisu ja lukija tekee omat johtopäätöksensä. Toimittajat pitäisi laittaa vastuuseen haitanteosta yrittäjiä ja yksityishenkilöitä kohtaan. Siellä toimituksessa ollaan vaan niin asiantuntijoita ja arvostellaan mikä on paras viipurinrinkeli, kuntosali tai makkaraperunat.

• Anonyymi

Mitä? Ei mua ole häiritty, olisin iloinen jos mua häirittäisiin, siis naiset häiriköisivät mua.!! Mutta olen huomannut että tämä kaupinki on täynnä lesboja ja homoja? Outo paikka, näin muualta muuttaneelle, mutta onneksi kohta pääsen pois.

• Anonyymi

Ehkä oot lookiltas ja käytökseltäs vähän hintahtava niin siksi homot lähestyy sua ja myös sen takia naiset kertoo sulle olevansa lesboja vaikka ei olisikaan. Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, siksi tällainen olettama.. Ei se paikkakuntaa vaihtamalla parane, jotain muuta siinä on, testot alhaalla?

• Anonyymi

Pois tämä keskustelu! Yksityisyys asia on tämä selvitetty asia. Kateus ja perätön kertominen.

• Anonyymi

Yrittäjä taisi ilmaantua.

• Anonyymi

Ei ole mitään kateutta eikä perättömyyttä. Kaikki voivat tarkastaa asian netistä, julkinen tieto. Nimi vaan hakukenttään ja totuus paljastuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäjä taisi ilmaantua.

Olethan lukenut uutisia, joissa jopa muutaman vuoden päästä paljastuu naisten valehdelleen raiskauksista tai muusta "seksuaalisesta häirinnästä". Siinä välissä on miehen elämä pilattu totaalisesti.
        Nämä asiat pitää tutkia aina.perin pohjaisesti, ei suomi24 -palstalla vaan poliisin toimesta.

• Anonyymi

Kyllä oli paska uutinen, sitte jätetään mainitsematta tosiasialliset seikat jonka puolesta vois tehdä ostopäätöksiä. Vittu mitä toimintaa ja kaikki vaa hyväksyy hiljasesti pitämällä turpansa kiinni!

• Anonyymi

Ei kaikki hyväksy. En aio enää asioida noiden ravintoloissa lalossa ja tirilän iskanderisaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki hyväksy. En aio enää asioida noiden ravintoloissa lalossa ja tirilän iskanderisaa

En minäkään... Eikä mun tututkaan...

• Anonyymi

Jokohan on päässyt vapaaksi?

• Anonyymi

Jos oli ensikertalainen niin puolet istu eli on jo pizzaa tarjoilemassa tirilän iskanderissa

• Anonyymi

Lopetin käymästä en osaa sanoa.

• Anonyymi

Joka kapakassa

• Anonyymi

"Mitä? Ei mua ole häiritty, olisin iloinen jos mua häirittäisiin, siis naiset häiriköisivät mua.!! Mutta olen huomannut että tämä kaupinki on täynnä lesboja ja homoja? Outo paikka, näin muualta muuttaneelle, mutta onneksi kohta pääsen pois."

Ehkä oot lookiltas ja käytökseltäs vähän hintahtava niin siksi homot lähestyy sua ja myös sen takia naiset kertoo sulle olevansa lesboja vaikka ei olisikaan. Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, siksi tällainen olettama.. Ei se paikkakuntaa vaihtamalla parane, jotain muuta siinä on, testot alhaalla?

• Anonyymi

Listalla on jo furkan pizza mutta joko raper pizzaa on saatavana?

• Anonyymi

Hei, vanhin poika on kulttuurissa tärkeä joten mieltymysten mukaiset nimet otetaan huomioon.

• Anonyymi

Miksi etelä saimaa on poistanut uutisen, vai enkö muuten vaan enää löydä sitä?

• Anonyymi

Kyllä se sieltä löytyy. Kirjoita hakukenttään ”seksuaalinen häirintä”. Julkaistu 8.6

• Anonyymi

Meni Ikuiseen boikottiin ny LALO ! Eikä yksikään mun frendikään tule käymään siellä koskaan.

• Anonyymi

Oikea päätös. Samalla jos käyt lalossa ja iskanderissa hyväksyt tämän iljettävän teon jonka omistajan poika teki

• Anonyymi

Yllättävä tieto. Tämän päivän lounaspaikka vaihtui just

• Anonyymi

Seksuaalinen häirintä? Minkälaista eli käytiinkö oikein käsiksi, kysyttiinkö "yökylään", hipastiinko ohimennessä?? Olisi hyvä kertoa myös (paikan nimen lisäksi) se "taso", mitä se seksuaalinen häirintä oli. Meinaan vaan, kun tuota "seksuaalinen häirintä" käytetään hyväksi ihan häikäilemättä myös vaikkei olisi aihetta.

• Anonyymi

Käräjäoikeus tuomitsi vuonna 2000 syntyneen Furkan Yavuzin kahdeksi vuodeksi ehdottomaan vankeuteen. Uskottava se on

• Anonyymi

Kyseessä siis tirilän iskander! Ei kauppakadun..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      304
      11676
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5319
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe