Kyseessä on siis generic trigger vm 06 jossa jonkin sorttinen sähkövika. Mopo sammuu tyhjäkäynnillä kun laittaa pitkät valot ja vilkun päälle, myöskään ei kierrä kunnolla, pätkii kun antaa kaasua ja tuntuu vaan ylipäätään tukkoiselta. Kokeilin yleismittarilla seuraavia osia: puola noin 100 ohmia, jänäri noin 100 ohmia, cdi noin 85 ohmia ja staattori noin 75 ohmia. Antaa kyllä hyvin kipinää kun ottaa tulpan pois ja polkee mutta joku vie kipinää korkeammilla kierroksilla ja silloin kun laittaa pitkät valot ja vilkun päälle. Tulppa vaihdettu hiljattain joten se ei pitäisi olla myöskään ongelmana. Kaasutin ja kampiakselin vasen stefa myös juuri vaihdettu. Arvostaisin jos joku minua tietävämpi auttaisi!
Mopossa sähkövika?!
Anonyymi-ap
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Katkaise tulpan kärki. Noin puolet pois niin saat vahvan yhtenäisen kipinän joka ei häröile.
Eli siitä L-muotoisesta pätkä pois. - Anonyymi
Ylijännite vastus ei anna poweria tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427