hei! voisiko joku kertoa hiukan millainen se metsästyskortin tentti on? olen kuullut että se on monivalintatentti, mutta kuinka paljon siinä on kysymyksiä ja monta virhettä saa olla? itse olen lukemassa juuri siihen tenttiin tarvittavaa kirjaa, ja kiinnostaisi tietää kuinka paljon arviolta joutuisin lukemaan :D kiitos tiedoista! :)
metsästyskortista
6
722
Vastaukset
- vanhaa_tietoa
muistaakseni se on sellainen oikein-väärin tentti, jossa on 10 eläintunnistusta...
siitä on kyllä jo aikaa yli 10 vuotta kun mä sen suoritin... käy osoitteessa www.riista.fi, ne on mkj:n sivut...
samaisilla sivuilla on myös keskustelufoorumi, jossa voit vaihtaa mielipiteitä tuoreempien korttien omistajien kanssa...Silloin kun itse kävin tuli 60 kysymystä ja 6 sai olla väärin.
Kysymykset olivat laidasta laitaan, jotkut aivan typeriä, kuten mitä teet jos haulikon piippuun menee lunta, yksi vaihtoehto oli että sulatat sen pitämällä piippua nuotiolla yms.
Itsekin jätin nahan käsittelyn melkein kokonaan lukematta, tuli kuitenkin kysymyksiä sieltäkin.
Eli kyllä kannattaa lukea kaikki alueet.- kingpin
tkutytteli kirjoitti:
Silloin kun itse kävin tuli 60 kysymystä ja 6 sai olla väärin.
Kysymykset olivat laidasta laitaan, jotkut aivan typeriä, kuten mitä teet jos haulikon piippuun menee lunta, yksi vaihtoehto oli että sulatat sen pitämällä piippua nuotiolla yms.
Itsekin jätin nahan käsittelyn melkein kokonaan lukematta, tuli kuitenkin kysymyksiä sieltäkin.
Eli kyllä kannattaa lukea kaikki alueet.ennen oli 60 kys 6 väärin nyk 60 kys 9 väärin
- usvakettu
kingpin kirjoitti:
ennen oli 60 kys 6 väärin nyk 60 kys 9 väärin
Meillä sai olla 8. Kannattaa käydä testiin valmentava kurssi, jos on mahdollisuus. Siitä on hyötyä.
Onnea matkaan!
- ite
mä just toissapäivänä kävin suorittamassa
metästyskortin.. siinä tentissä on 60
kysymystä, joissa on 3 tai 2 vastausvaihtoehtoa.
vain yx on oikein. Tentissä saa olla korkeintaan
8 väärää vastausta! Sain ite tentin läpi nollalla
väärällä vastauksella..;).. mutta lukea kannattaa, ja käyttää päätä sit tentissä!
siihen yleensä käydään sellanen kolmipäivänen
kurssi.. ja siihenhän luetaan Metsästäjän opas-kirjat (2). - mettästäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681617IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk341499Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361008
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72951Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää434893Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta148841