hei! voisiko joku kertoa hiukan millainen se metsästyskortin tentti on? olen kuullut että se on monivalintatentti, mutta kuinka paljon siinä on kysymyksiä ja monta virhettä saa olla? itse olen lukemassa juuri siihen tenttiin tarvittavaa kirjaa, ja kiinnostaisi tietää kuinka paljon arviolta joutuisin lukemaan :D kiitos tiedoista! :)
metsästyskortista
6
703
Vastaukset
- vanhaa_tietoamuistaakseni se on sellainen oikein-väärin tentti, jossa on 10 eläintunnistusta... 
 siitä on kyllä jo aikaa yli 10 vuotta kun mä sen suoritin... käy osoitteessa www.riista.fi, ne on mkj:n sivut...
 samaisilla sivuilla on myös keskustelufoorumi, jossa voit vaihtaa mielipiteitä tuoreempien korttien omistajien kanssa...- Silloin kun itse kävin tuli 60 kysymystä ja 6 sai olla väärin. 
 Kysymykset olivat laidasta laitaan, jotkut aivan typeriä, kuten mitä teet jos haulikon piippuun menee lunta, yksi vaihtoehto oli että sulatat sen pitämällä piippua nuotiolla yms.
 Itsekin jätin nahan käsittelyn melkein kokonaan lukematta, tuli kuitenkin kysymyksiä sieltäkin.
 Eli kyllä kannattaa lukea kaikki alueet.
- kingpintkutytteli kirjoitti:Silloin kun itse kävin tuli 60 kysymystä ja 6 sai olla väärin. 
 Kysymykset olivat laidasta laitaan, jotkut aivan typeriä, kuten mitä teet jos haulikon piippuun menee lunta, yksi vaihtoehto oli että sulatat sen pitämällä piippua nuotiolla yms.
 Itsekin jätin nahan käsittelyn melkein kokonaan lukematta, tuli kuitenkin kysymyksiä sieltäkin.
 Eli kyllä kannattaa lukea kaikki alueet.ennen oli 60 kys 6 väärin nyk 60 kys 9 väärin 
- usvakettukingpin kirjoitti:ennen oli 60 kys 6 väärin nyk 60 kys 9 väärin Meillä sai olla 8. Kannattaa käydä testiin valmentava kurssi, jos on mahdollisuus. Siitä on hyötyä. 
 Onnea matkaan!

- itemä just toissapäivänä kävin suorittamassa 
 metästyskortin.. siinä tentissä on 60
 kysymystä, joissa on 3 tai 2 vastausvaihtoehtoa.
 vain yx on oikein. Tentissä saa olla korkeintaan
 8 väärää vastausta! Sain ite tentin läpi nollalla
 väärällä vastauksella..;).. mutta lukea kannattaa, ja käyttää päätä sit tentissä!
 siihen yleensä käydään sellanen kolmipäivänen
 kurssi.. ja siihenhän luetaan Metsästäjän opas-kirjat (2).
- mettästäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321