Vihdoinkin olen lähdössä jonnekin ulkomaille lomailemaan. Tarkoitus on mennä Prahaan tulevaksi viikonlopuksi. Mutta nuo säät: Suomessa hellettä, Prahassa 9-13 astetta ja sateista. No, mitä sitten vois tehdä, kun ilmatkin on noin huonot ja ulkona ei kovin kauaa tarkene. Tietenkin voisi juoda halpaa olutta, vaan koska vaimo on raskaana(mukana reissussa), jäänee se harrastus väliin. Eli pitääkö sitä vaan istua huoneistossa ja katsella kaapeli-tv:tä vai voisiko joku ennustaa paremmat ilmat?
Hyvä tuuri
5
781
Vastaukset
- Lucie Bila
Ei tuo sääennuste ihan noin pahalta näytä. Itse kattelin netistä (www.weatheronline.co.uk)että noin 20 astetta pitäis olla päivällä. Ihan riittävän lämmin ilma Prahaan, helteellä siellä on vaan tukalaa.
- årjy
Eli toivottavasti sinun tiedot pitäisivät paikkansa. Itse otin tietoni cnn:n sivuilta.
- årjy
årjy kirjoitti:
Eli toivottavasti sinun tiedot pitäisivät paikkansa. Itse otin tietoni cnn:n sivuilta.
Onneksi nuo minun tiedot olikin yön alimmat lämpötilat, eikä päivän ylimmät. Meinas jo järki mennä..
- Lucie Bila
årjy kirjoitti:
Onneksi nuo minun tiedot olikin yön alimmat lämpötilat, eikä päivän ylimmät. Meinas jo järki mennä..
Ihmettelinkin jo, että olis ollu varmaan ennätyskylmä ilma Prahassa jos alle kymmenen asteen huitelis heinäkuussa :)
- westend
årjy kirjoitti:
Mutta toisaalta Prahan matkailijaa saattaa väsyttää liian kuumakin ilma. No se on makuasia, onhan Prahassa paljon virvoittavia keitaita eli ravitsemusliikkeitä joissa voi piipahtaa ja monet ovat vielä kellariravintoloita jos on liian kuuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764