Kolmilammilla käy

Anonyymi-ap

junttiporukkaa ja mt näkyy melkeen kaikissa tanssijoissa.

19

411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parasta siellä on suomen ehkä kaunein kahvimyyjä.

• Anonyymi

Lisään tänne vielä että olen mt-osaaja ja tunnistan tapaukset. Ennen sanottiin ''maalla on mukavaa'' ei ole totta enää 2025.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään tänne vielä että olen mt-osaaja ja tunnistan tapaukset. Ennen sanottiin ''maalla on mukavaa'' ei ole totta enää 2025.

Juicen sanoi Mä lähden maalle , vain jos lupaat kyydin kaupunkiin

• Anonyymi

Ne 20-30 vuotiaat tytöt eivät siis välittäneet tanssia kanssasi. Vanhempaa naistahan sieltä on vaikeampi löytää. Kolmilammi on nuorempien suosima tanssilava vaikka olisi Ippe Mansikka musisoimassa, niin se ei nuoria naisia haittaa Kolmiksella. Muualla kyllä katoavat vastaavilla orkestereilla.

• Anonyymi

Juu tanssin nuorempien kanssa ja muutaman vanhemman tanssiystävän kanssa. Junttitanssijat siellä on joko skitsoja tai muuten pimeitä. HKI rules

• Anonyymi

Just huonohampaiset miehet on siellä hammaslääkiksen hammashygienologisiin harjoitusoperaatioihin vapaaehtoisia etsivien hammaslääkisopiskelijatyttöjen pääkohteita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tanssin nuorempien kanssa ja muutaman vanhemman tanssiystävän kanssa. Junttitanssijat siellä on joko skitsoja tai muuten pimeitä. HKI rules

Huomasitko muuten, että skitso on paljastanut itsensä sekaantumalla epäilyttävällä tavalla huonohampaisista kolmilammen vallanneista miehistä käytyyn keskusteluun? Siis sillä tavalla, että hän kuvitteli, että kukaan ei saisi koskaan tietää.. Mutta kyllä me se tiedetään nyt kumminkin.tiedetään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit sitten ihan omiesi mt seurassa siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juntti on yleensä mies eikä nainen! Korjaus aloitukseen.

• Anonyymi

Naaman ja vaatteiden mukaan haen ja tanssitaidon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just huonohampaiset miehet on siellä hammaslääkiksen hammashygienologisiin harjoitusoperaatioihin vapaaehtoisia etsivien hammaslääkisopiskelijatyttöjen pääkohteita!

Rentuilla on aina samat vaatteet ja haisevat sellaiset.

• Anonyymi

Kolmilammille otetaan mukaan omat juomat ja syötävät mukaan kun ei ole varaa ostaa kahviosta vaikka hinnat ovat edulliset ja tarjoilut maan parhaat.

• Anonyymi

Jos ei ole tarpeeksi hyvää gluteenitonta tai karppia kahviossa eikä kaljaa.

• Anonyymi

Tanssijat on punaisia ja rahattomia. Minulle maistuu ne herkut mitä siellä myydään, nam.

• Anonyymi

Soittajien ovi oli tukittu melkein repuilla, kun köyhillä ei oo rahaa ilmaiseen narikkaan.

• Anonyymi

Jo kaksi poistettua viestiä.

Totuus tulee kännisen huumehöyryisen skitson suusta.

• Anonyymi

Viina on viisasten juoma ja sitä juodaan kohtuudella. Jo poikana opin tämän ja en juo enää kun muutaman miedon tai alkoholitto0man oluen, siis minä aloittaja.

• Anonyymi

Paljon oli porukkaa, vähän liikaakin.

• Anonyymi

Paljon voi olla porukkaa, mutta moni vaan ei osaa tanssia vaan tönii ja sekoilee. Minet menee junan lailla eikä näe eikä kuule mitään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      28
      2693
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2628
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1408
    5. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      102
      1377
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1183
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe