Ainakaan minun silmään ei tunnu hyvältä kun ruokakaupan työntekijällä on useita mormuskoita huulissa ja isompia vieheitä nenässä. Sen lisäksi nenärengas kuin kylän yhteisellä siitossonnilla menneinä aikoina. Vanhassa Hottentottilaulussa kyllä puhutaan kuninkaasta jolla oli "rengas nenässänsä". Tuonne se sopii mutta ei suomalaisen ruokakaupan työntekijälle.
Mormuskat ja nenärenkaat.
39
1277
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan vistottaa muallakin, kun näkee niitti- ja helynaamoja tai tatuointeja, ketjuja ympäriinsä.
- Anonyymi
Voimia sinulle. Ei ole elämä helppoa, kun on juntti.
- Anonyymi
Rautakauppaan voisivat siirtyä myymään nuita sokkia ym jousia...
- Anonyymi
Onks tää "friikki" jöllissä töissä?
- Anonyymi
Kuka on friikki?
- Anonyymi
Hyvää päivää🤣hei haloo eletään kuitenkin jo vuotta 2025, se että myyjällä tai asiakaspalvelijalle on näkyvällä lävistyksiä tai tatuointeja ei tee siitä yhtään huonompaa työntekijää, jos itse on noin ahdasmielinen niin parempi lopettaa kaupassa käyminen. Toki liika on liikaa jos omaa naamaa ei näy lävistysten alta, mutta jos jollain on pari lävistystä naamassa niin vittu se ei kenenkään persettä pitäisi kutittaa
- Anonyymi
Hei hyvää päivää ja haloo!
Monestikkin näillä rei`tietyillä on vielä niin helvetin huono käytös. Jos nään että kaupan kassalla on ihminen jolla on naamassa rautaa niin kierrän kaukaa. Sitä hapanta naamaa ja rautoja en ole tullut kauppaan katsomaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monestikkin näillä rei`tietyillä on vielä niin helvetin huono käytös. Jos nään että kaupan kassalla on ihminen jolla on naamassa rautaa niin kierrän kaukaa. Sitä hapanta naamaa ja rautoja en ole tullut kauppaan katsomaan.Olen samaa mieltä. Jos kassalla voi mennä ilman mormuskoita huulissa tai sukkapuikkoa nenässä olevan luo niin valitsen ehdottomasti hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monestikkin näillä rei`tietyillä on vielä niin helvetin huono käytös. Jos nään että kaupan kassalla on ihminen jolla on naamassa rautaa niin kierrän kaukaa. Sitä hapanta naamaa ja rautoja en ole tullut kauppaan katsomaan.On varmaan menetys, kun sinä kierrät kaukaa. Voisit kiertää koko pitäjän kaukaa. Juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monestikkin näillä rei`tietyillä on vielä niin helvetin huono käytös. Jos nään että kaupan kassalla on ihminen jolla on naamassa rautaa niin kierrän kaukaa. Sitä hapanta naamaa ja rautoja en ole tullut kauppaan katsomaan.Joillain on joillain ei🤷🏼♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monestikkin näillä rei`tietyillä on vielä niin helvetin huono käytös. Jos nään että kaupan kassalla on ihminen jolla on naamassa rautaa niin kierrän kaukaa. Sitä hapanta naamaa ja rautoja en ole tullut kauppaan katsomaan.Sinunlaiset ennakkoluuloja täynnä olevat ihmiset on suomen pahimpia.
- Anonyymi
Aika epä hygieenista tollainen...
Mutta pitänee vaihtaa kauppaa toiseen sitten- Anonyymi
Hyvä. Vaihda vaikka Kuhmoon.
- Anonyymi
Epähygieeninen kirjoitetaan yhteen. Mutta onko yllätys, että juntti ei sitä tiedä
- Anonyymi
Kyllä ne lävistysten ottajat ylimielisiä moukkia ja kaiken mukamas tietäjiä.
- Anonyymi
on siinä taas sotkamolaiset ihmeissään kun joku uskaltaa vähän seurata nykymuotia :D lävistykset kasvoissa ovat olleet jo vuosikaudet hyväksyttyjä asiakaspalvelijoilla eikä näihin tarvitse soveltaa mitään hygieniasääntöjä tai muutakaan itse keksittyä liirumlaarumia. opetelkaa olemaan landepaukut
- Anonyymi
Nykymuotia se ei ole vaan oma suuntaus, goottimaista vivahdetta, kovis tai hevari
- Anonyymi
Aloittaja on kaktera kun ei uskalla itse ottaa lävitystä
- Anonyymi
Aloittaja ei ole kaktera kun ei halua näyttää pilkkimormuskoiden telineenä.
- Anonyymi
Ei haittaa minua, eikä vaikuta palvelun laatuun. Kajaanissahan on jo ruokarobotit, jospa tulee kohta tännekin niin saatte "mormuska"kammoiset robottipalvelua, ei tarvitse ihmisiä katsella....
- Anonyymi
He harrastaa kalastusta, vieheet mukana, tiedä sitten millaisia "perhoja" löytyy kun pöksyt heittää.
- Anonyymi
Sitä voisi jopa kysäistä. Voi löytyä hyviäkin vieheitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voisi jopa kysäistä. Voi löytyä hyviäkin vieheitä
Joo kysypä ja tee itsestäsi idiootti 😂
- Anonyymi
Ei minua lävistykset haittaa, jos kädet on tatuoitu niin ne näyttävät likaisilta.
- Anonyymi
iLOTYTTÖ MONESTI TATSKAA OTTAA TAI LINNA BIMMERI
- Anonyymi
Sinä taidat olla se juntti, joka tuijottaa ihmisiä kuin lehmä?
- Anonyymi
Lienetkö kommunisti, jolla on liikennelupa?
- Anonyymi
Sotkamossa on hyväksyttyä ainoastaan kulkea Jahti-Jakt takissa. Kaikki muu on liian uudenaikaista mehtäläisille.
- Anonyymi
keltaiset tai oranssit työkamppeet ovat myös edelleen muodissa
- Anonyymi
Entäs silmälaput silmille? Silloin ei näe lävistyksiä. Tosin ei paljon mitään muutakaan, mutta olisipahan muilla asiakkailla lystiä sitä temmellystä katsellessa!
- Anonyymi
Ei tommosia asiakaspalveluun! Riisus ne helyt pois ennen töihin menoa..
- Anonyymi
Sinunlaisia ei pitäisi päästää ihmisten ilmoille.
- Anonyymi
Naurettava ketju eipähän sillä..!
Kielletään samalla kaupassa käyminenkin tälläisiltä typeryksiltä kuin mitä tämän ketjun avaaja on. - Anonyymi
Kävin äsken sotkamolaisessa ruokakaupassa jonka kassalla työskenteli useita mormuskoita huulissa ja nenärenkaita kantava neitokainen. Toisella kassalla olleen jonon vuoksi olin pakotettu menemään tälle kassalle. Kutittavatko morkuskat koska niitä pitää kielellä lipoa mikä on tosi inhottavan näköistä.
- Anonyymi
Ässässäkö
- Anonyymi
Itsenkö vai jonkun toisen.
- Anonyymi
Nämä valittajat ovat vain katkeria nuoremmilleen, yrittäsivät edes peittää kusen hajunsa paremmin.
- Anonyymi
Se on sitä katu/vankila muotia samoin kuin rumat tatuoinnit ja vastaavat..
- Anonyymi
Sotkamolaiset on kyllä emäjuntteja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233