Kertokaa mulle mitä tarkottaa ko. tai ko! kun se lukee joka paikassa enkä tiedä mitä se tarkottaa alkaa jo ärsyttää kun se tunkee joka paikasta eli kertokaa mitä se tarkottaa!
Vastaukset 12
- Ag
ko. = kyseenomainen tjsp.
tai sitten "kallio-orava". Päätä itse kumpi kuulostaa järkevämmältä.- ärsyyntynyt
Mitä tarkottaa tjsp.? ärsyttäviä lyhenteitä joita kukaan ei ymmärrä!
- -[ TK ]-
ärsyyntynyt kirjoitti:
Mitä tarkottaa tjsp.? ärsyttäviä lyhenteitä joita kukaan ei ymmärrä!
TJSP = tai jotakin sinne päin
- ärsyyntynyt
-[ TK ]- kirjoitti:
TJSP = tai jotakin sinne päin
No tjsp kuulostaa enemmänkin joltain lätkä tai futis seuralta kuin lyhenteeltä! sitäpaitsi se on itse keksitty eli sitä EI ole pakko tietää nämä ovat aitoja lyhenteitä jne. huom. ks. ... EI mitkään tjsp! sen voi kirjottaa kokonaan tai ei tarvii kirjottaa ollenkaan! se on itse keksitty ja surkee!
- Keijo
ko. = kyseessä oleva
KO = kansakoulunopettaja, kuvaamataidonopettaja, kihlakunnanoikeus, Karjalainen Osakunta
KO = Knock Out :P- Niinpä
tjsp = tai jotain sinne päin
- -[ TK ]-
KO = Kyseessä Oleva
- joo
käyttäkää järkee noiden lyhenteiden kans. esim. jtsp on ihan helppo arvata älyn kanssa!!
tiiätteköhän mitä tarkottaa mitn? ktn? - Lily
joo kirjoitti:
käyttäkää järkee noiden lyhenteiden kans. esim. jtsp on ihan helppo arvata älyn kanssa!!
tiiätteköhän mitä tarkottaa mitn? ktn?Sinänsä jännittävää jo itsessään se että on saatu näinkin hyvä keskustelu aiheesta "lyhenteet ja niiden tarkoitus" Jatketaan samaan malliin! =)
nshe xD - Wacho
joo kirjoitti:
tiiätteköhän mitä tarkottaa mitn? ktn?mitn = mitään
ktn = ketään
jtsp = ??? - Young ice
Lily kirjoitti:
Sinänsä jännittävää jo itsessään se että on saatu näinkin hyvä keskustelu aiheesta "lyhenteet ja niiden tarkoitus" Jatketaan samaan malliin! =)
nshe xDMä oon aina kuvitellu et "ko" on jotain murretta ja tarkottaa sanaa "kun". Noh... taisin olla väärässä. Heh... =)
- Anonyymi
Tjsp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60836
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35821Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126780- 3738
- 60606
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506