Kertokaa mulle mitä tarkottaa ko. tai ko! kun se lukee joka paikassa enkä tiedä mitä se tarkottaa alkaa jo ärsyttää kun se tunkee joka paikasta eli kertokaa mitä se tarkottaa!
Mitä tarkottaa???
12
3487
Vastaukset
- Ag
ko. = kyseenomainen tjsp.
tai sitten "kallio-orava". Päätä itse kumpi kuulostaa järkevämmältä.- ärsyyntynyt
Mitä tarkottaa tjsp.? ärsyttäviä lyhenteitä joita kukaan ei ymmärrä!
- -[ TK ]-
ärsyyntynyt kirjoitti:
Mitä tarkottaa tjsp.? ärsyttäviä lyhenteitä joita kukaan ei ymmärrä!
TJSP = tai jotakin sinne päin
- ärsyyntynyt
-[ TK ]- kirjoitti:
TJSP = tai jotakin sinne päin
No tjsp kuulostaa enemmänkin joltain lätkä tai futis seuralta kuin lyhenteeltä! sitäpaitsi se on itse keksitty eli sitä EI ole pakko tietää nämä ovat aitoja lyhenteitä jne. huom. ks. ... EI mitkään tjsp! sen voi kirjottaa kokonaan tai ei tarvii kirjottaa ollenkaan! se on itse keksitty ja surkee!
- Keijo
ko. = kyseessä oleva
KO = kansakoulunopettaja, kuvaamataidonopettaja, kihlakunnanoikeus, Karjalainen Osakunta
KO = Knock Out :P- Niinpä
tjsp = tai jotain sinne päin
- -[ TK ]-
KO = Kyseessä Oleva
- joo
käyttäkää järkee noiden lyhenteiden kans. esim. jtsp on ihan helppo arvata älyn kanssa!!
tiiätteköhän mitä tarkottaa mitn? ktn? - Lily
joo kirjoitti:
käyttäkää järkee noiden lyhenteiden kans. esim. jtsp on ihan helppo arvata älyn kanssa!!
tiiätteköhän mitä tarkottaa mitn? ktn?Sinänsä jännittävää jo itsessään se että on saatu näinkin hyvä keskustelu aiheesta "lyhenteet ja niiden tarkoitus" Jatketaan samaan malliin! =)
nshe xD - Wacho
joo kirjoitti:
tiiätteköhän mitä tarkottaa mitn? ktn?mitn = mitään
ktn = ketään
jtsp = ??? - Young ice
Lily kirjoitti:
Sinänsä jännittävää jo itsessään se että on saatu näinkin hyvä keskustelu aiheesta "lyhenteet ja niiden tarkoitus" Jatketaan samaan malliin! =)
nshe xDMä oon aina kuvitellu et "ko" on jotain murretta ja tarkottaa sanaa "kun". Noh... taisin olla väärässä. Heh... =)
- Anonyymi
Tjsp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186854Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam474542Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723692Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272734Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282431Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221906Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2001428Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191224Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on371032- 88888