Nyt tiedoksi, että firmat tekevät edullisesti remonteja sekä huoltoja. Moni firma taloudellisesti tiukilla tai tekevät konkurssia ja eivät välitä mistään mitään, siksi tekevät halvalla kun jättävät alv maksamatta. Nyt vain kalastamaan.
Vesikattoremontti
Anonyymi-ap
1
314
Vastaukset
- Anonyymi
Pakko kommentoida. Itse olen kattoyrittäjä. Tuolla kentällä on kyllä sellainen tilanne, että asiakkaat yrittävät maksaa pimeästi työt, minullekin tarjottu jo useasti. Mutta niillä ei laskuja maksiskella, ja sehän on rikos. Kyllä meidän hallitus kusi pahemman kerran kulhoonsa, laskemalla kotitalousvähennystä ja nostamalla alv. 25.5%. Tästä jutellaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832