Nyt tiedoksi, että firmat tekevät edullisesti remonteja sekä huoltoja. Moni firma taloudellisesti tiukilla tai tekevät konkurssia ja eivät välitä mistään mitään, siksi tekevät halvalla kun jättävät alv maksamatta. Nyt vain kalastamaan.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Pakko kommentoida. Itse olen kattoyrittäjä. Tuolla kentällä on kyllä sellainen tilanne, että asiakkaat yrittävät maksaa pimeästi työt, minullekin tarjottu jo useasti. Mutta niillä ei laskuja maksiskella, ja sehän on rikos. Kyllä meidän hallitus kusi pahemman kerran kulhoonsa, laskemalla kotitalousvähennystä ja nostamalla alv. 25.5%. Tästä jutellaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78976
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27507
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475