Moi.
Kastelu alko melkein samoihin aikoihin kun menkat. Oon käyttänyt semmosta yökastelusidettä vaatteiden alla ja ollaan kokeiltu lääkitystä jne jo eli se on jo tehty.
Käyn lääkärillä usein tän takia. Sitä kautta otettiin se side käyttöön. Sekin jo mun mielestä pullottaa alusvaatteissa mutta farkuista nyt ei niin pahasti erotu.
Mun veli on töissä ulkomailla niin me mennään nyt kesäksi sinne ja tässä kävi nyt se että yks päivä iskä kutsui mut olkkariin ja pöydällä oli vaippoja.
Se sanoi että jos haluun lähteä niin käytän niitä koska ei tiedä yhtään mihin saa hävitettyä siteen/erilaiset vessat ja helpompi näin lennoilla jne ja 8 tuntii pärjää kerrallaan vaipalla kun side pitää vaihtaa kokoajan.
Ehdotti et kokeilen yöks yhden. Katoin niitä mun huoneessa ja ne on älyttömän paksuja ja kuuluu kova rapina kun avaa sellasen.
Mä käytän aina farkkuja ja nyt en varmaan vois enää.
En mä haluu noita mutta haluun reissuun mukaan.
Laittaisitteko vai jäisitteks kotiin?
Vanhemmat hankki vaippoja mulle -tyttö
1
67
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tottakai vaippa. Miksi edes käyttää sidettä, jos pissaa tulee senverta suuria määriä, että joutuu kokoajan märän siteen kanssa räpeltämään?
Isäsi on toiminut oikein, kun päätti ottaa vaipat käyttöön.
Mitä tuohon pullotukseen tulee, imukykyisen vaipan ei kuulukaan olla mukava, vaan pitävä ja varma. Ohut vaippa tulee täyteen nopeasti ja vuotaa ohi housuille... hyvä vaippa imee jopa koko päivän/yön pissat, mutta tietty turpoaa melkoisesti. Siksi kannattaa hankkia heti avuksi jonkinlainen vaate, kuten nepparillinen body, estämään painavan vaipan roikkumista.
Tällaisissa napit suljetaan ja avataan haarovälistä, eli vaipan tilanne on helppo tarkistaa ja vaihto onnistuu hyvin, joskin helpompaa suorittaa maaten.
Pistin merkille, että joiltain lentokentiltä löytyy nykyään wc-tiloista aikuisille mitoitetut vaipanvaihtopöydät.
Aluksi vaippa housussa varmasti tuntuu keljulta ja paksulta. Joudut myös totuttelemaan siihen, että vaipassa saattaa olla useammatkin pissat ennen kuin vaihtaminen kuivaan onnistuu.
Suosittelen totuttelemaan tähän pyytämällä aikuista (esim isää, hoitajaa ym) laittamaan sinulle vaipan, jotta näet kuinka se kuuluu pukea ja annat päivän ajan pissan tulla vaippaan.
Totut tähän kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401903Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041623Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491573Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101281Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen61171Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56891Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224875- 60832
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32797En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37648