Se jaksaa taas kaupitella ovelta ovelle ja varsinkin vanhuksia huijata 🤨
Valokuitunen
9
390
Vastaukset
- Anonyymi
Siis miten huijata?
- Anonyymi
Valokuitunen myy valokuituyhteyksiä pääosin taloyhtiöille. Sen firman omistaa suurelta osin Telia. Ryhtyisikö tuollainen firma vanhuksia huijaamaan.
- Anonyymi
Katsokaapa millaista työjälkeä on.
Ennallistaminen jää usein tekemättä.
Katuja aukaistaan ja asfaltin korjaaminen
ontuu pahasti. Työn tekemättä jättämisestä
on vain onneton sakko joka maksetaan ennemmin
kuin korjataan sillä sakko on edullisempi kuin
korjaus firmalle. Markkinointi tyrkyttävää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaapa millaista työjälkeä on.
Ennallistaminen jää usein tekemättä.
Katuja aukaistaan ja asfaltin korjaaminen
ontuu pahasti. Työn tekemättä jättämisestä
on vain onneton sakko joka maksetaan ennemmin
kuin korjataan sillä sakko on edullisempi kuin
korjaus firmalle. Markkinointi tyrkyttävääMiten nuo väitteesi liittyy vanhusten huijaamiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nuo väitteesi liittyy vanhusten huijaamiseen?
Meneppä vaikka mummolaasi ja katso onko tiet kunnossa.
Onko katujen yli vedetty linja asfaltoitu asian mukaisesti.
Toimiiko linja ja mikä oli kustannus? - Anonyymi
Käyvät myös omakotitaloissa. Nähty on Jämsänkosken keskustassa. Jokainen tietää mitä tarvitsee ja osaa sen tilata itse. Lopettakaa ihan oikeesti tuo ovelta-ovelle myynti 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneppä vaikka mummolaasi ja katso onko tiet kunnossa.
Onko katujen yli vedetty linja asfaltoitu asian mukaisesti.
Toimiiko linja ja mikä oli kustannus?Miten se mummola taas tähän liittyy. Enkä ole mikään asfalttialan asiantuntija joka voisi katsoa onko asfaltointi tehty asianmukaisesti. Oletko sinä sittenjoku tiemestari joka osaa arvostella. Ja minulla kun ei ole mummolaakaan, minne menisi.
- AnonyymiUUSI
Ja höpö höpö. Jämsänkoskella kävivät nimenomaan omakotitalojen ovia kolkuttelemassa ja useamman kerran 🙃
- Anonyymi
Juu, huomattu on. Nuoret pojat on tällä kertaa oven takana kauppaamassa tätä kallista lystiä 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675