Sellaiseen arkiajeluun ja huviajeluun viikonloppuisin?
Mikä olisi hyvä Toyota?
18
208
Vastaukset
- Anonyymi
Land Cruiser tai Yaris GR.
- Anonyymi
Supra
- Anonyymi
...ja jos olet rahamies ja tarvitset Supraa enemmän tilaa sekä maastokelpoisuutta niin tämä: https://moottori.fi/uutinen/toyota-century-suv-on-yksiselitteisesti-maailman-keisarillisin-suv/
- Anonyymi
Toyota Crown Indenor dieselillä. Saisit ainakin hupia.
- Anonyymi
Corolla pissiksen käyttöön ja hiluksia metsurille.
- Anonyymi
mikä tahansa toyota. 👍
- Anonyymi
minulla on 89 vuodelta corolla ykskutosella bensalla toimii ja täysin ruosteeston peli .
- Anonyymi
Se kun näkis, olisi jo maailmanperintö järjestön suojelukohteena ihan varmasti.
- Anonyymi
Mitä huvia voisi olla ajaa aasialaisella Toyotalla?
- Anonyymi
Mieluummin luotettavalla maailmanmerkki Toyotalla kuin itäpulkka Skodalla ettei tarvi katua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin luotettavalla maailmanmerkki Toyotalla kuin itäpulkka Skodalla ettei tarvi katua!
On niitä muitakin merkkejä kuin nuo kaksi, toisaalta Skoda on kaikessa parempi ja siitä on tutkittua näyttöä vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
En usko et siulla on varaa hyvään Tojoon edes.
https://www.nettiauto.com/toyota/celica/14903342 - Anonyymi
Toyota Publica tai Corolla DX Coupee. Kyllä lähtee!
- Anonyymi
Shkoda Ochtavija tai Shkoda Suberpii, kyllä ei läge.
- Anonyymi
Aygo, ajat la illalla kesällä Hgin Kaivopuistoon ja gimmat juoksee kyytiin.
- Anonyymi
Mihin kyytiin eihän tuohon sovi kun yksi ihminen MOPOAUTO TOYOTA AYGO AINAKUN NÄEN NIIN NÄYTÄN........
- Anonyymi
Toyotalla kun ajat viikonloppuna kaikki näyttää keskaria.ON sekiva kulkine kun kaikki vihaa tuota paskaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919