Missä on valtion velanoton pysäyttäminen ja missä on ne satatuhatta uutta työllistä?
Nykyisen oikeistohallituksen ohjelmassa luvataan lopettaa valtion velanotto ja lisätä tämän maan työllisten määrää sadallatuhannella uudella työllisellä.
Kaksi vuotta on nyt mennyt ja velkaantuminen vain jatkuu, eikä loppua näy. Nykyhalllitus aikoo ottaa tähän maahan valtionvelkaa enemmän kuin mitä yksikään toinen hallitus on tämän maan historiassa valtiota velkaannuttanut. Selittelyä sellittelyn jälkeen kyllä on kuultu, mutta yksi asia on selkeä: lupaukset eivät piudä. Nykyhallituksen toimien seurauksena tämä maa on katastrofin tiellä ja kriisissä, valtionvelka ja työttömyys kasvaa ennennäkemättömiin lukemiin samaan aikaan tapahtuvan työllisten määrän vähetessä.
"Tämä on kirjattu hallitusohjelmaan" - mutta olikin "juhlapuhe" eli vaalivalhe
9
86
Vastaukset
- Anonyymi
Sisäministeri Mari Rantanen
Pysyvän oleskeluluvan edellytyksiä ollaan tiukentamassa muun muassa niin, että vaadittavaa yhtäjaksoista oleskeluaikaa pidennetään. Hakijalta edellytetään myös suomen tai ruotsin kielen taitoa sekä työhistoriaa.
Hallitus antoi esityksen ulkomaalaislain muuttamisesta eduskunnalle 5.6.
– Pysyvän oleskeluluvan edellytyksenä olisi onnistunut kotoutuminen. Hallitusohjelman tavoitteena on kannustaa maahan muuttaneita suomalaisen yhteiskunnan sääntöjen noudattamiseen, työntekoon ja kielen opiskeluun, toteaa sisäministeri Mari Rantanen.
Oleskelulupa tulee ansaita - Anonyymi
Ongelmat on jo niin pahat, että tärkeimmät ministerit ovat alkaneet
muunnella totuutta, kaikki on muka hyvin. - Anonyymi
Harmi kun PS ei ole pääministeripuolue. Muuttuisi rahan jako totaalisesti. Kansa on halunnut tätä nykyistä ja vielä vassareitakin, joten ruikuta itsellesi vaan.
- Anonyymi
Vaivaisen 10 prosentin PS puolue ei ole "kansa".
- Anonyymi
Suomen koulujärjestelmän hyväksikäyttäjän monitoimimies Peter Vesterbackan kiinalaisia lukiolaisia Suomeen tuova yritys Finest Future on suututtanut kiinalaiset vanhemmat katteettomilla lupauksilla.
Nyt moni heistä harkitsee oikeustoimia. Kiinalaisia on tuotu Suomeen jo muutaman vuoden ajan. Tarkkaa tietoa ei ole siitä, kuinka moni heistä on palannut takaisin kotimaahansa ilman lopullista lukiopaikkaa.
Iltalehti kysyi asiaa Finest Futurelta kahteen kertaan, mutta yhtiö ei vastannut sähköposteihin lainkaan. - Anonyymi
Ellei muuten uskota puolueella on keinot.
https://yle.fi/a/74-20166804- Anonyymi
Ei uskota.
- Anonyymi
Huomasin hiljattain, että itselläni on harvinainen NBT-oireyhtymä. Tulee sanoista natural born troll, jolloin yhtään provosoivan vastauksen antaminen mihinkään on lähes mahdotonta.
Eipä tuohon voi juuri muuta neuvoa, kuin että yrittää välttää niitä samoja typeryyksiä joihin täällä aina amatöörit sortuu, viimeisin buumi taitaa olla joku grilli,sinappi,makkara jne...
Aloitteleva trolli suuntaa esim. uskontopalstalle, niillehän varmaan uppoaa ihan mikä vaan.
Uskontopalstan jälkeen voi erikoistua esim. jonkun tieteenalan trollaamiseen, mutta se vaatii jo asiaan perehtymistä. - Anonyymi
Hallitus on niin heikoilla, että sen on pakko puhua lööperiä.
Kaikki menee niin huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006