Taas nähtiin että vasurit pettää äänestäjiä. Virtanen nostettiin kaupungin hallitukseen vaikka sai vaan viidenneksi eniten ääniä ryhmässään. Nythän Kiuvassuon tuulivoima hanke menee helposti läpi koska tämä ukko puhuu sen puolesta ja käännyttää kaikki.
Vasemmisto pettää
13
255
Vastaukset
- Anonyymi
Miten muka pettää.
Pystyt varmaan tarkentamaan.
Katkera Persu.- Anonyymi
Virtasen ei äänien mukaan pitäisi saada kaupunginhallituksen paikkaa. Suolahden vasurit näkyy ottaneen kaikki paikat harmaa hapsi valittiin valtuuston Vpj että pääsee hallitus pöytään Virtasen kanssa käännyttämään ihmisiä mm.Tuulivoiman taakse. Kiuvassuon hanke etenee nyt rivakasti ja rakentamaan päästään jo vuonna 2027.
- Anonyymi
Kommunistit pitää pitää pois hallituksesta ! Edustavat täyttä mätää !
- Anonyymi
Noinhan se tahtoo olla kun omien parissa pidetään ne omat vaalit että kansan suosikit jää taka-alalle.Sitten ihmetellään miksi lähdetään puolueesta.
- Anonyymi
Kenetkä virtanen pystyy käännyttämään? Ei sen höpinöitä jaksa kuunnella kukaan järkevä
- Anonyymi
Ei ensinkään hallituksen puheenjohtajaa kun vaalikyselyssä oli tuulivoimaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ensinkään hallituksen puheenjohtajaa kun vaalikyselyssä oli tuulivoimaa vastaan.
Neljän tuulen ropelipää äänestää mitä sattuu
- Anonyymi
Luulisi sielläkin niiden jotka ovat saaneet ääniä kysyvän oikeuksiensa perään.
Puutinistit ovat häikäilemättömiä. Suolahden klaani on sitä. Tuhoutuvat kuin paikalliset persut. - Anonyymi
Lohimiehelle katkeruus on elämäntapa. Seuraavaksi potkut vielä järjestyksen valvojan pestistä xD
On suuri häpeä Huima-Urholle.- Anonyymi
Mätä on lohi.
- Anonyymi
Lohi edustaa kyllä kipinää
- AnonyymiUUSI
Nätisti ja Virtanen pitää huolen Kiuvassuon hankkeen läpimenosta se on varma juttu se.
- AnonyymiUUSI
Kiussuon hanke on käytännössä jo kaatunut.
Tieto ei vain ole vielä tavoittanut yleisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185121Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211640- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101540Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231304- 951168
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351153