Voisiko SIAT sallia edes VIIKON säilyä ne 4cm korkeat keltaiet leinikit nurmikolla ????
KIROTTU LOVIISA
10
277
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kukkien ja ruohon vihaajat HUOMANNEET että IKUISEN TUHOAMISENNE seurauksena nurmikoille on erikoistunut pieniä PIENIÄ kukkia jotka EIVÄT TARVITSE leikkaamista joka viikko?!?!
Ne eivät EDES kasva yli 5cm korkeiksi joten niitä EI IKINÄ tarvitsisi edes leikata.
Ainoa motiivinne on rutinoituminen robotiksi joka EI OSAA mitään muuta kuin kaavanaista jumittamista.
JOS ette keksi kesäksi tekemistä niin yrittäkää vaikka haastatella asukkaita MITÄ HE TARVITSISI helpotusta pihoihinsa. - Anonyymi
Onneksi joka toinen päivä sataa vettä muutoin tuo nurmikko olisi jo nuoltu keltaiseksi.
Ei ole kauhean tervettä leikata nurmea joka viikko vaikka se EI EDES KASVA.
Ehkä nurmen tuhoaminen onkin yrityksen linja.- Anonyymi
Amerikassa jossa tuhoaminen on muotia on alettu ruiskumaalaamaan keltaiset nurmikot vihreällä värillä.
Onkohan se suomenkin päämäärä?
- Anonyymi
Mitä mieltä olet punkeista???????????
- Anonyymi
Hyvällä tuntilaskutuksella pyörivät traktorit niittävät ympäri kaupunkia luonnollisena kasvavia kukkaniittyjä nurin. Sen sijaan Kuningattarenrannan seitsemälle tyhjillään oleville vähintään satojatuhansia euroja maksaneille tonteille on perustettu kymmeniä tuhansia euroja maksanut kukkaniitty, joka vieläpä on todella kitukasvuinen. Hölmöläisten touhua!
- Anonyymi
Kunnantyöväkeä sanotaan irti mutta maksetaan kymmeniä tuhansia euroja kivien kasaamisesta keskuspuistoon.
Ei loviisa ole minun kiroamani. Se on ollut kirottu syntymästään asti.
- Anonyymi
Pensas-aita oli kaunis kaksi viikkoa, pursui kesäistä elämää.
Nyt se on raadeltu rumaksi.
Oikeastaan surullista että joidenkin työn kädenjälki on pelkkää tuhoamista.
Mutta oivalsin ettei minulla ole oikeutta valittaa, olenhan pelkkä asukas. Piha on huoltoyhtiön omaisuutta ja he määrää mitä tuhoa siellä tehdään ihmisten kiusaamiseksi ja mitä tekoja vaaditaan asukkailta. - Anonyymi
Oi voi, ne pikkiriikkiset apilat kasvoi 10cm pituisiksi ja vaatii pikaista niittoa. Eihän rahvaan pihoilla saa olla mitään kaunista!!
Luuletteko että tuhoajat kasvatetaan tuhoajiksi? Koulutetaan viherkoulussa kuinka "hoidetaan"" ympäristöä? Lopulta ne alkaa ajattelemaan että "kaikki matalaksi" on kaunista ympäristönhoitoa?
Hiekkakentät erämaat sorakaivannot kaikkein kauneimpaa ympäristöä? - Anonyymi
Siksikö kyselitte lähimetsien käytöstä asukkailta että voitte niihinkin kohdistaa tuhovimmanne?
Valitsette vastauksista kaikista suosituimmat laitettaviksi matalaksi? - Anonyymi
Voisiko joku jalostaa 2 cm korkeita nurmikkokukkia joihin tuhokoneet ei yltäisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527