Jostakin mä tahattomasti näppäsisin. Pöytäkoneen näyttö kaventui huomattavasti.
Ylhäällä oikealla on paikka,josta näyttö isonnetaan, mutta eipä minulta onnistu.
Jelpi vähän vanhaa käyttäjää.
Miten palautan PC Ruutunäytön normaaliksi?
11
99
Vastaukset
- Anonyymi
Joko olet saanut näytön suurennetuksi ? Omassa koneessani on vasemmalla ylhäällä vihreä "pallo" mistä näyttö laajenee.
Siinä on rikkain punainen, keltainen ja vihreä "pallo".- Anonyymi
Ei löydy . . .
- Anonyymi
muutaman vuoden odotuksen jälkeen osta uusi läppäri
minulta häviis halllintaruutu W11 kun söhläsin settings
enkä varmaan saa sitä takaisin
eli käytän W11 kuin sanotaan W7 alkeellisella tavalla
käsin ilman asetuksien kokoamismahdollisuutta
ensi vuoteen ja ostan sitten uuden
tehokkaamma läppärin
yleensä käytän HP - Anonyymi
Pöytätietokoneen näyttö joskus oikuttelee itse aiheutetusti, korjaantuu kun kokeilet eri vaihtoehtoja.
Läppäriä en huolisi, tabletti käy apulaitteena.
Puhelin tietokoneena on surkea ja kallis kapine kalliine liittymineen.- Anonyymi
Jaan kantasi täysin
ja olen käyttänyt nettiä enenn kuin olitte kuulleet siitä arpanet, bitnet -kaudella
täsmälleen kuten sanot, käytän läppäriä mutta se asenne että täytyy vain
odottaa kyllä se siitä ei kerta kaikkiaan jaksa
ja olen ottanut linjan että teen alkeellisesti kuin W7 jos W11 alkaa sammua
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18977509/miten-palautan--pc-ruutunayton-normaaliksi#comment-136019552 - Anonyymi
Mitä eroa on läppärillä ja tabletilla?
- Anonyymi
Pöytäkonetta käytän. Kallis läppärikin on. Annoin avaimeni tilapäiselle "talkkarille".
Se tyhjensi kotini ( varas( kaikesta katukauppaan soveltuvasta.
Koska uskoi jäävänsä kiinni, jätti uuden läppärini pöllimättä. - Anonyymi
Pöytäkone riittää, koska en halua elää tuijottaen yhtä asiaa.
- Anonyymi
Saiko ap asian kuntoon`?
- Anonyymi
Mitä eroa on läppärillä ja tabletilla ?
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä, vanhat ei tiedä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161