Minulla on lievä kehitysvamma. Käyn oikeassa työpaikassa työtoiminnassa.
Yksi ongelma on. Työnantaja ei anna työpaikan avainta. Kovassa pakkasessa on käynyt niin,että ketään ei ole ollut paikalla. 2 kilometrin matka pitää kävellä töihin. Tuollainen tilanne ei ole kiva. Juuri päivitettiin palvelusuunnitelma. Kuljetuspalvelun kriteerit ei täyty.
Koskaan en ole avaimia hävittänyt. Ainoa kerta kun on niin käynyt,oli se kun teini-ikäisenä kadotin polkupyörän avaimen. Vanhemmat eivät hyppineet riemusta.
Kehitysvammaisten työtoiminta
2
81
Vastaukset
Sinä olet muokannut aloittaja minun kirjoituksen joka on rikos.
Sinä olet anonyymi kirjoittaja ihminen joka vihaat meitä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja sinä et ymmärrä kaikki ne joilla älyllinen kehitysvammaisuus ei saa oikeaa apua Kehitysvamma puolella jos on saanut Lievän älyllisen kehitysvamman entisen Heikkolahjaisuus tilalle ne kehitysvammaiset ei saa mitään muuta kuin työkyvyttömyys eläke rahaa, eläkeen saajan asumistukea ja takuueläkettä ja jos ei täyty kaikki Kehitysvamma puolella olevat kriteerit eli jos on muu osaamisen taidot yli Lievän Kehitysvamman ja ainoastaan sosiaalisesti taidot muiden ihmisten kanssa ryhmässä sosiaalisesti on jäänyt vaikean kehitysvamma tasolle silloin ei myöskään myönnä vammaissosiaali puolelta palveluita ja niiden Kehitysvammaisten perheissä vanhemmat alkoholisoituu ja sisarukset alkavat käyttää alkoholia tai huumeita, koska ne jotka ovat jääneet psykologi ja Kehitysvamma psykiatri testeissä heikkolahjaisuus tasolle niillä on osaamisen taidot yli Lievän Kehitysvamman ymmärrys on Lievä älyllinen kehitysvamma yli mutta voi heikkolahjaisuus tasolle jääneellä mennä ne sosiaalisten taitojen kohdalla testit vaikean kehitysvamma tasolle josta syystä vaikka kokonainen kielellinen älykkyys 75äö eli äö taso älyllinen taso on jäänyt 75äö silloin jotkut lääkärit laittaa Lievän älyllisen kehitysvamman.
Ja väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma näkyy kirjoittaako se kehitysvamma ihmisenä oleva pitkiä kirjoituksia.
Ne joilla todettu kokonaan olevan Lievä älyllinen kehitysvamma niillä on äö taso alle 70 äö ne ihmiset ei osaa kirjoittaa yhtä pitkiä kirjoituksia mitä minä osaan.
Ne ihmiset ei osaa puhua syvällisesti asioita eikä osaa kirjoittaa syvällisesti asioita ne ei osaa kirjoittaa mitä ne ajattelee pään sisällä josta syystä minä en saa Kehitysvamma koskaan ystäviä ja kaveria ja seurustelu suhteita niiden miesten kanssa joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma
Ja minä haluan miehen jolla on myös Lievän Kehitysvamman suhteen puhua syvällisesti asioita ja puhua ja kirjoittaa avoimesti kehitysvammaisuus diagnoosista.
Ja se mistä tietää onko joku saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman sen tietää siitä ne ihmiset kirjoittaa ja puhuu kehitysvamma aiheesta avoimesti ja suoraan ne ei hyväksy ei sanaa niillä kehitysvamma ihmisillä on vahva oman oikeuden taju jota ei polje kukaan Kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat eikä muut ihmiset.
Kun taas ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma oikein laitettu ne tottelee ei sanaa kun taas ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma on väärin laitettu niille täytyy osata perustella miksi ei saa puhua ja kirjoittaa kehitysvamma aiheesta esimerkiksi täällä kehitysvamma keskustelu sivulla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2526517
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294887- 982965
- 412337
- 322143
- 572085
- 1081883
- 221789
- 271582
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2351568