Sain hyvän kylvyn Humppilassa

Anonyymi-ap

Olen lomamatkalla ja eilen illalla oli vuorossa Humppila. On kätevää tutustua polkupyörällä paikkoihin kuten tein nytkin.
Humppila on tosi viihtyisän oloinen kiva kylä. Komea kirkko, ihanan puhdas uimalampi keskellä kylää.😊

Viitaten otsikkoon kumpa olisin tipahtanutkin sinne uimalampeen, mutta kylpyni oli valitettavasti hieman likaisempi.
Kävin nimittäin uimassa perinne pihan viereisessä lammessa 🤢
Olin niin kylän nähtävyyksien lumoissa, että polkiessani kakkostieltä kohti perinnepihaa niin tuijotin lumoutuneena nostalgista tuulimyllyä ja hupsista ajoin sillasta ohi 🫢.
Tajusin kyllä siinä vaiheessa kun etupyörä lähti penkalta putoamaan alas.
Yritin jarruttaa, mutta vauhtia oli juuri sen verran, että liuin suttina alas penkkaa ja kun eturengas upposi pehmeään "soiseen rantaan niin minä sukelsin pyörineni umpisukelluksiin sinne vesikasvuston sekaan mutaiseen veteen🥴🫢
Jouduin kyllä ihan uimasilleen. Sain pulikoida siellä tovin, että sain pyöränikin ongittua sieltä ylös.
Kuin kirsikkana kakun päällä olin vielä pukeutunut ns, pastellin väriseen ulkoiluasuun. Voin kertoa, että en ollut kovin mairitteleva näky polkiessani vähin elkein autolleni läpimärkänä ja yltä päältä mudan tahrimana😭

Humppila kiva paikka, mutta olisikohan syytä tehdä jotain aitaa kyseiseen paikkaan sillä jos minä osaan uida niin kaikki eivät välttämättä osaa?
Voihan sinne joku toinenkin molskahtaa?

4

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No olipa äärimmäisen typerää. Sulle ihan oikein.

• Anonyymi

Niin...voihan sitä ajatella noinkin...ihmiset tekevät usein typeriä asioita joskus tahallaan toisinaan tahtomattaan.
        Tiedän kuitenkin, että esimerkiksi jos Humppila sijaitsisi Yhdysvalloissa niin kannattaisi vaatia korvauksia tapahtuneesta Humppilan kaupungilta taskussa olleen puhelimen huoltokuluista, pilalle menneistä vaatteista ( jotain lehtivihreää jäi takkiin ja housuihin ei lähtenyt pesussakaan ) sekä epämukavasta kokemuksesta, vaaraan joutumisesta, eikä pyöränikään tykännyt uimisesta. Lisäksi kyseeseen voisi tulla ehkäpä julkinen nöyryytys🤔

Suomessa kanteella tuskin olisi menestymisen mahdollisuuksia, todettaisiin vaan, että katso eteesi tai kuin tämän kommentoijan tyyliin: siitäs sait!😏

En aio siis alkaa moiseen, mutta ehkä syytä olisi kuitenkin kirjelmöidä asiasta Humppilan tekniseen toimeen?

Harkitsen kuitenkin yhteyden

• Anonyymi

Tuohon kirjoitukseni loppuun jäi ylimääräiseksi lauseen alku. Aikomus oli muotoilla: Harkitsen kuitenkin yhteyden ottoa Humppilan tekniseen toimeen asian tiimoilta.

• Anonyymi

No ohoh! Olipas aikamoinen "kylpy". Toivotaan, ettei kellekään toiselle satu tuollaista. Onhan tuo aivan kauhean noloakin. Ja voipi olla, että tulee vielä oikea vahinko, hukkuu tms. Kyllä tekniseen toimeen kannattaa vinkata vaara paikasta 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3253
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2212
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1524
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1487
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1248
    Aihe