Sain hyvän kylvyn Humppilassa

Anonyymi-ap

Olen lomamatkalla ja eilen illalla oli vuorossa Humppila. On kätevää tutustua polkupyörällä paikkoihin kuten tein nytkin.
Humppila on tosi viihtyisän oloinen kiva kylä. Komea kirkko, ihanan puhdas uimalampi keskellä kylää.😊

Viitaten otsikkoon kumpa olisin tipahtanutkin sinne uimalampeen, mutta kylpyni oli valitettavasti hieman likaisempi.
Kävin nimittäin uimassa perinne pihan viereisessä lammessa 🤢
Olin niin kylän nähtävyyksien lumoissa, että polkiessani kakkostieltä kohti perinnepihaa niin tuijotin lumoutuneena nostalgista tuulimyllyä ja hupsista ajoin sillasta ohi 🫢.
Tajusin kyllä siinä vaiheessa kun etupyörä lähti penkalta putoamaan alas.
Yritin jarruttaa, mutta vauhtia oli juuri sen verran, että liuin suttina alas penkkaa ja kun eturengas upposi pehmeään "soiseen rantaan niin minä sukelsin pyörineni umpisukelluksiin sinne vesikasvuston sekaan mutaiseen veteen🥴🫢
Jouduin kyllä ihan uimasilleen. Sain pulikoida siellä tovin, että sain pyöränikin ongittua sieltä ylös.
Kuin kirsikkana kakun päällä olin vielä pukeutunut ns, pastellin väriseen ulkoiluasuun. Voin kertoa, että en ollut kovin mairitteleva näky polkiessani vähin elkein autolleni läpimärkänä ja yltä päältä mudan tahrimana😭

Humppila kiva paikka, mutta olisikohan syytä tehdä jotain aitaa kyseiseen paikkaan sillä jos minä osaan uida niin kaikki eivät välttämättä osaa?
Voihan sinne joku toinenkin molskahtaa?

4

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No olipa äärimmäisen typerää. Sulle ihan oikein.

• Anonyymi

Niin...voihan sitä ajatella noinkin...ihmiset tekevät usein typeriä asioita joskus tahallaan toisinaan tahtomattaan.
        Tiedän kuitenkin, että esimerkiksi jos Humppila sijaitsisi Yhdysvalloissa niin kannattaisi vaatia korvauksia tapahtuneesta Humppilan kaupungilta taskussa olleen puhelimen huoltokuluista, pilalle menneistä vaatteista ( jotain lehtivihreää jäi takkiin ja housuihin ei lähtenyt pesussakaan ) sekä epämukavasta kokemuksesta, vaaraan joutumisesta, eikä pyöränikään tykännyt uimisesta. Lisäksi kyseeseen voisi tulla ehkäpä julkinen nöyryytys🤔

Suomessa kanteella tuskin olisi menestymisen mahdollisuuksia, todettaisiin vaan, että katso eteesi tai kuin tämän kommentoijan tyyliin: siitäs sait!😏

En aio siis alkaa moiseen, mutta ehkä syytä olisi kuitenkin kirjelmöidä asiasta Humppilan tekniseen toimeen?

Harkitsen kuitenkin yhteyden

• Anonyymi

Tuohon kirjoitukseni loppuun jäi ylimääräiseksi lauseen alku. Aikomus oli muotoilla: Harkitsen kuitenkin yhteyden ottoa Humppilan tekniseen toimeen asian tiimoilta.

• Anonyymi

No ohoh! Olipas aikamoinen "kylpy". Toivotaan, ettei kellekään toiselle satu tuollaista. Onhan tuo aivan kauhean noloakin. Ja voipi olla, että tulee vielä oikea vahinko, hukkuu tms. Kyllä tekniseen toimeen kannattaa vinkata vaara paikasta 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe