Elin nuoruudessani kevään Pariisissa. Opiskelin kieltä ja tutustuin ranskalaiseen elämänmenoon. Asuin paremman väen korttelissa lähellä Riemukaarta. Olin vuokrannut huoneen erän iäkkään pariisittaren asunnosta. Mummelin kansa hiersi aluksi, mutta kevään kuluessa ystävystyimme.
Joskus maaliskuussa tapasin Seinen rannoilla keski-ikäisen herrasmiehen, jonka kanssa vietin muutaman kiihkeän yön. Hän opetti minulle, kuinka kaksi miestä voi yhdessä nauttia kyrvistään poppersin antaessa lisäpotkua menoon. En unohda tätä herraa. Hän johdatti minut salaiseen puutarhaan, josta olen ollut haluton löytämään pois.
Huhtikuun loppuun mennessä oli jo päässyt osaksi kaupungin kiimaa. Olin löytänyt elämän minulle antamista lahjoista kauneimman, oman seksuaalisuuteni.
Myös Ranskassa juhlitaan vappua, joka on siellä työläisten juhlapäivä. Jo vapunaatonaattona olin päättänyt uhrata hupenevasta matkakassastani sisäänpääsymaksuun läpi yön auki olevaan homosaunaan. Niinpä vappuaattoa edeltävänä yönä olin täydessä kiimassa. Hyväilin kyrpääni, joka seisoi kuin rautakanki. Mieleni täyttyi eroottisista mielikuvista, kun fantasioin seuraavasta yöstä homosaunassa. En vetänyt kuivia, koska minulla oli aikaa odottaa. Toisaalta halusin pitää yllä kiimaani.
Vappuaattoiltana joskus yhdentoista maissa saavuin Louvren lähellä sijainneelle homosaunalle. Paikka oli aika kälyinen. Suihkut sijaitsivat alakerrassa, samoin TV-huone. Ylemmissä kerroksissa oli huoneita, joissa oli patjoja lattioilla naimista varten. Kävin suihkussa ja katselin sivusilmällä miehiä, joista osa oli tosi lihaksikkaita. Sitten istuin TV-huoneeseen katsomaan musiikkivideoita ja samalla vilkuilin muita miehiä.
Lopulta nousin raput yläkertaan, jossa miehiä oli jo tositoimissa. Nojailin seinään ja tunsin oman kiimani yltyvän. Sitten minua lähestyi 30-vuotias lihaksikas kundi, joka kysyi muitta mutkitta: ”Haluatko naida minua?” Totta kai halusin, sillä lihaksikkaat miehet ovat makuuni. Menimme pieneen soppeen, ja kundi ripusti pyyhkeen näkösuojaksi. Hänellä oli seurassaan yli 45-vuotias mies, joka ei puhunut mitään. Lieneekö ollut sällin elättäjä?
Ryhdyin hyväilemään kundin lihaksikasta vartaloa. En ollut koskaan aikaisemmin antautunut lemmenleikeihin niin miehekkään ja lihaksikkaan kaverin kanssa. Hänellä oli mahtavat hauikset ja pyykkilautavatsa. Koskin häntä joka paikkaan. Jossain välissä otin kundin yllättävän pienen kalun suuhuni ja imin sitä hetken. En tyytyisi suuseksiin, sillä kundi oli luvannut minulle persettään.
Kaveri kaivoi esiin kondomin ja liukuvoiteen. Rullasin kumin täydessä seisokissa olleen kaluni suojaksi ja tunnustelin jäbän reikää, joka oli jo rasvattu. Työnnyin sisään ja aloin naida. Kohta kundi sanoi kaverilleen, että kyrpäni tuntuu jumalaiselta. Hän ehdotti, että jakaisin herkkumutteriani myös kaverille, jonka reikä oli kuitenkin niin tiukka, ettei paksu kyrpäni mahtunut sisään. Niinpä jatkoin lihaksikkaan kundin perseen poraamista.
Jossain välissä kundi kaivoi esiin poppers-pullon, veti ainetta keuhkoihinsa ja tarjosi minullekin kierroksen. Poppers jyskytti päässäni ja lisäsi kiimaani. Naiminen tuntui käsittämättömän hyvältä. En ollut koskaan aikaisemmin kokenut vastaavaa nautintoa. Kundi olisi halunnut tuntea paljaan kyrpäni suolessaan, joten hän yritti riisua kumin pois. Huomasin kuitenkin hänen aikeensa, joten kumi pysyi paikoillaan.
Naimme tovin. Vedimme välillä poppea, ja annoin taas palaa. Loppua kohden kiihdytin vauhtia. Panin kundia kuin viimeistä päivää — olin vain kyrpäni! Puuskutin kuin höyryveturi. Sitten lastit lähtivät liikkeelle. Ulvoin nautinnosta. Orgasmi oli yksi voimakkaimmista siihen mennessä kokemistani.
Kun olin tullut, vetäydyin pois kundin perseestä. Nousin ylös patjalta ja kävelin ulos naimasopestamme. Käytävällä rullasin kortsun pois kyrpäni päältä ja heitin sen roskakoriin. Menin toiseen soppeen maaten tasaaman hengitystäni. Aloin päästä vauhtiin. Tuona yönä naisin vielä…
Nain jumalaa
Anonyymi-ap
0
341
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348434- 434693
- 364614
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893599- 132913
- 312706
- 382650
- 442383
- 1662069
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise642008