Saarikko yms Kepulaiset rosvot
Kansan edustajat ottaa lopputilejä eduskunnasa
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
Demarihomo lähti kans samassa ovenaukasussa. Six näillä on varaedustajat, joten mitään vahinkoa ei tullut.
- Anonyymi
On ne HÄRSKEJÄ
- Anonyymi
Siellä Eduskunnas istuu näiden jälkeen vielä suu rin rikollisjoukkio mitkä tuhlaa törkeästi veron makajien varoja vahtimestari vois pysäyttää ja poistaa luvat sun muut TAXI KORTIT
- Anonyymi
Koko opposition joutaisi potkia ulos olisi parasta säästöä.
- Anonyymi
Se hyvä, että itse ottavat ja eroavat mutta miten lie he jotka persuista 100%:n varmuudella tipahtavat kahden vuoden kuluttua haluamatta itse sitä??????????
Kysymyksessä on kuitenkin 15 edustajaa.- Anonyymi
Optimisti oot.
- Anonyymi
Taidat saada pahan hermoromahduksen kun Persut ottaakin 15 paikkaa lisää, nuoria lahjakkuuksia kuten vigelius ja bergbom niitä puolueessa kasvaa ja kannatus kasvaa myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1073199Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2412019Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611939- 1361869
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641372- 961275
- 611195
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻851179- 591167
- 691035