Opetelkaa säännöt

Anonyymi-ap

Ja taas kerran meinasi Prismalla joku pönttö tulla vasemmalta kylkeen.

46

673

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Prisman piha-alueella on vain yksi paikka missä saa tulla vasemmalta kylkeen. Se on liikenneympyrä.

• Anonyymi

Useimmiten ne pöntöt kuskit ovat naisia, jotka eivät sivulleen vilkaise.

• Anonyymi

Paras pistää aina torvet soimaan, kun pönttö porhaltaa vasemmalta eteen.

• Anonyymi

Eiköhän se ole useimmiten lippispäinen vanhempi kääkkä joka ei hyväksy parkkiruutujen välistä ajoväylää tasa-arvoiseksi hänen ajamaansa "pääväylään" nähden.

• Anonyymi

Vanhemmat "kääkät" osaavat säännöt, mutta nuoret naiset eivät!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmat "kääkät" osaavat säännöt, mutta nuoret naiset eivät!!!

Osaavat mutta unohtaneet ja kräsh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaavat mutta unohtaneet ja kräsh.

Kääkkä ratissa suu auki ja miettii saako noi tulla tuolta parkkipaikalta....crash.

• Anonyymi

Prismalla on P kyltit! Se tarkoittaa parkkipaikkaa! Sen kyltin takaa ei saa ajaa toisen eteen. Koittakaa nyt käsittää.

Jokaisella isolla parkkipaikalla sitä ei ole. Silloin pitää oikealta parkkista tulevaa väistää

Menikö kalloon?

• Anonyymi

Väärät ohjeesi eivät tietenkään mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärät ohjeesi eivät tietenkään mene.

Joo järkyttäviä vääriä ja kalliita ohjeita. Täysin selvä asia että Prisman ja myös Cittarin parkkipaikalla on oikealta tulevaa väistettävä koko alueella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo järkyttäviä vääriä ja kalliita ohjeita. Täysin selvä asia että Prisman ja myös Cittarin parkkipaikalla on oikealta tulevaa väistettävä koko alueella.

Jaa liikenneympyröissäkin?

• Anonyymi

Prisman tapauksessa pysäköintipaikan merkit on sijoitettu ruutujen väliin, jolloin ne eivät koske ruutujen vieressä kulkevia ajoväyliä, vain ja ainoastaan ruutuja. Mikäli halutaan määritellä myös ajoväylät pysäköintialueeksi pitäisi merkit sijoittaa jokaisen ajoväylän alkuun. Asioista on olemassa ennakkotapauksia jossa ylin oikeusaste on todennut vastaavissa tapauksissa kaikki ajoväylät tasa-arvoisiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prisman tapauksessa pysäköintipaikan merkit on sijoitettu ruutujen väliin, jolloin ne eivät koske ruutujen vieressä kulkevia ajoväyliä, vain ja ainoastaan ruutuja. Mikäli halutaan määritellä myös ajoväylät pysäköintialueeksi pitäisi merkit sijoittaa jokaisen ajoväylän alkuun. Asioista on olemassa ennakkotapauksia jossa ylin oikeusaste on todennut vastaavissa tapauksissa kaikki ajoväylät tasa-arvoisiksi.

Näin on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan VÄÄRIN
        JOS SINULLA ON P TUNNUS RISTEYSALUEELLA MISTÄ TULET PARKKIPAIKAN PÄÄTIELLE. SINÄ VÄISTÄT VAIKKA SE HÄMEENLINNALAISTA SIELUUN SATTUUKIN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan VÄÄRIN
        JOS SINULLA ON P TUNNUS RISTEYSALUEELLA MISTÄ TULET PARKKIPAIKAN PÄÄTIELLE. SINÄ VÄISTÄT VAIKKA SE HÄMEENLINNALAISTA SIELUUN SATTUUKIN.

Olet väärässä. Oikealta tulevaa väistetään mitta anna mennä ja päädyt tuomituksi oikeudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan VÄÄRIN

MINULLA EI OLE P PAIKAN MERKKIÄ RISTEYS ALUEELLA RISMALLA JOTEN MINUN ON VÄISTETTÄVÄ JOSTULEE OIKEALTA. SATTUU SATTUU SIELUUN SATTUU.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINULLA EI OLE P PAIKAN MERKKIÄ RISTEYS ALUEELLA RISMALLA JOTEN MINUN ON VÄISTETTÄVÄ JOSTULEE OIKEALTA. SATTUU SATTUU SIELUUN SATTUU.

Sattuu tuskin kun ajat hiljaa ja väistät oikealta tulevia. Helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan VÄÄRIN

Prisman parkkipaikalla ei ole mitään "päätietä". Muistakaa se, hyvät naisautoilijat ja sokeat papparaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parkkipaikka on parkkipaikka,aina tullessa ajotielle pitää väistää,aikas yksinkertaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä. Oikealta tulevaa väistetään mitta anna mennä ja päädyt tuomituksi oikeudessa.

Aina parkkipaikalta tuleva väistää,helppo ohje

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sattuu tuskin kun ajat hiljaa ja väistät oikealta tulevia. Helppoa.

Kummaltakin puolelta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prisman parkkipaikalla ei ole mitään "päätietä". Muistakaa se, hyvät naisautoilijat ja sokeat papparaiset.

Ja kaiken ikäiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina parkkipaikalta tuleva väistää,helppo ohje

Kyllä. Kunhan vaan muistaa että parkkipaikkojen väliset ajoväylät eivät ole parkkipaikkaa.

• Anonyymi

Kun lukee näiden järjenjättiläisten kirjoittelua tästäkin ongelmasta niin hyvin ymmärtää sen miksi liikenne on niin vaikeaa muuallakin kuin parkkipaikoilla. Esimerkiksi kuinka huonosti osataan pyöräilyyn liittyvät säännöt .Itse kun pyöräilen niin en ymmärrä sitä kun tulen risteykseen jossa suunnastani on kärkikolmio niin autoilijat pysähtyvät , tulin sitten oikealta tai vasemmalta ?

• Anonyymi

Itse autoilen enkä ymmärrä kuinka huonosti pyöräilijät osaavat sääntöjä. Kun tulen Arvi Kariston katua linnan suunnasta niin joka ainoa kerta Raatihuoneenkadun risteyksessä suhauttaa pyörä suojatielle joko oikealta tai vasemmalta täysiä keskaria näyttäen vaikka minulla ei ole minkäänlaista väistämisvelvollisuutta heihin nähden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse autoilen enkä ymmärrä kuinka huonosti pyöräilijät osaavat sääntöjä. Kun tulen Arvi Kariston katua linnan suunnasta niin joka ainoa kerta Raatihuoneenkadun risteyksessä suhauttaa pyörä suojatielle joko oikealta tai vasemmalta täysiä keskaria näyttäen vaikka minulla ei ole minkäänlaista väistämisvelvollisuutta heihin nähden.

Hidas kun olet et ehdi näyttää keskaria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hidas kun olet et ehdi näyttää keskaria.

Sitten kun makaa nokkapellillä niin vasta näytän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun makaa nokkapellillä niin vasta näytän.

Tuomari oikeudessa näyttää sinulle jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomari oikeudessa näyttää sinulle jotain.

Ehkä saamani korvaussumman?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On huomattu. Varsinkin nämä uudet kansalaiset kuvittelee olevansa kaikki alle 12v 😃😅polleena vaan ajellaan suojatielle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä saamani korvaussumman?

Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy korvaussummalta se tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On huomattu. Varsinkin nämä uudet kansalaiset kuvittelee olevansa kaikki alle 12v 😃😅polleena vaan ajellaan suojatielle

Suojatiellä saa ajaa pyörällä yli minkä ikäisenä vaan jos siihen pääsee pyörätieltä ja noudattaa risteyksen muita väistämissääntöjä. Taitaa sinullakin olla autokoulusta jo vähän aikaa pitäisikö sinun mennä kertaamaan ettet olisi vaaraksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suojatiellä saa ajaa pyörällä yli minkä ikäisenä vaan jos siihen pääsee pyörätieltä ja noudattaa risteyksen muita väistämissääntöjä. Taitaa sinullakin olla autokoulusta jo vähän aikaa pitäisikö sinun mennä kertaamaan ettet olisi vaaraksi.

Palstavanhus ei saisi kyllä enää korttia jos menisi kertaamaan autokoulun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstavanhus ei saisi kyllä enää korttia jos menisi kertaamaan autokoulun.

Viimeiset liikennesäännöt jotka hän muistaa ja osaa ovat jostain 80-luvulta.

• Anonyymi

Täytyykö kuskin kysyä paperit että tietää onko joku jo yli 12 ja tietää pitääkö päästää ajamalla suojatien yli vai käskeäkö se taluttamaan. Huutista vanhussäännöille. Tulkaa jo muumiot nykyaikaan niinkuin säännötkin ovat tulleet.

• Anonyymi

Aja hiljaa pappa.

• Anonyymi

Oletko nyt aivan varma että sinä itse et ollut ajamassa tämän vasemmalta tulleen auton kylkeen? Monet haluavat tarkoituksella aiheuttaa onnettomuuksia jos joku toinen on epähuomiossa ja vahingossa rikkonut liikennesääntöjä

• Anonyymi

Seuraavalla kerralla ajan vanhalla nissanromullani vasemmalta tulevan kylkeen. Se on ihan saletti. Olen niin kyllästynyt näihin sääntöjenrikkojanaikkosiin! Varokaa vaan luuri korvalla ajelevat bemariämmät Prisman parkkipaikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavalla kerralla ajan vanhalla nissanromullani vasemmalta tulevan kylkeen. Se on ihan saletti. Olen niin kyllästynyt näihin sääntöjenrikkojanaikkosiin! Varokaa vaan luuri korvalla ajelevat bemariämmät Prisman parkkipaikalla.

Päätetään yhteistuumin näin, me kaikki romuautokuskit.

• Anonyymi

Niin mistä vasemmalta

• Anonyymi

Taas tuli vanha lippispäinen äijä vasemmalta eteen (hattulalainenko?). Pönttö mikä pönttö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tuli vanha lippispäinen äijä vasemmalta eteen (hattulalainenko?). Pönttö mikä pönttö.

Itse tulit kuitenkin parkkipaikalta päätielle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tulit kuitenkin parkkipaikalta päätielle

Alueella vasemmalta tuleva väistää tai muuten olet käräjillä kolarin suhteen ja yksin syytettynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alueella vasemmalta tuleva väistää tai muuten olet käräjillä kolarin suhteen ja yksin syytettynä.

Ai liikenneympyrässäkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai liikenneympyrässäkin?

Joo väistä sinä sielläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo väistä sinä sielläkin.

Tietenkin koska en halua käräjille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      226
      6596
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1745
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1527
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1094
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      105
      1010
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      957
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      126
      891
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      873
    9. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      100
      836
    10. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      799
    Aihe