"Nyt keski-iän mallipäivityksessä Toyota bZ4X korjaa kaikki virheet ja nousee kertaheitolla yhdeksi luokkansa kovimmista kilpailijoista.
Tärkein uutinen liittyy latauskykyihin.
Isossa kuvassa bZ4X vaikuttaisi edelleen olevan hyvä ajettava ja myös asiallisen mukava matkakumppani.
Ensimmäisiä autoja odotetaan Suomeen marraskuussa.
Tähän liittyy vielä eräs toinen julkistus. Suomalaisia kiinnostaa takuulla tämän uudistuneen bZ4X-katumaasturin keväällä 2026 saapuva farmarikorisempi Touring. Siinä saattaa majailla melkoinen hitti suomalaisperheiden silmissä."
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/toyota-korjasi-kohutun-sahkoautonsa-lastentaudit-paivitetty-bz4x-nousee-luokkansa-kovimpaan-karkeen/23214c0c-2354-4a05-acdc-63a1d891e976?proxy=uutiset%2Ftoyota-korjasi-kohutun-sahkoautonsa-lastentaudit-paivitetty-bz4x-nousee-luokkansa-kovimpaan-karkeen%2F23214c0c-2354-4a05-acdc-63a1d891e976&utm_campaign=mu_redirect&utm_medium=almainternal&utm_source=mediuutiset
Vuosimallin 2026 uusi Toyota bZ4X nousee luokkansa kovimpaan kärkeen.
17
233
Vastaukset
- Anonyymi
"Pääsimme varsin ihanteellisessa säässä ja nopeuksissa ajetulla koeajolenkillä alle 16 kilowattitunnin keskikulutuksen 100 kilometriä kohden auton ajotietokoneen mukaan. Se on huiman pieni lukema ja kertoo siitä, että uudella voimalinjalla on potentiaalia, johon vanha ei olisi kyennyt."
- Anonyymi
Auton ajotietokoneen mukaan ja kyseessä on vielä versio joka ei ole myynnissä ja tilaisuus toimittajien "lahjonta" koeajo. Voipi olla, että varsinaisissa tuotantomalleissa todellinen kulutus on suurempaa oli olosuhde vaikka kuinka ihanteellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auton ajotietokoneen mukaan ja kyseessä on vielä versio joka ei ole myynnissä ja tilaisuus toimittajien "lahjonta" koeajo. Voipi olla, että varsinaisissa tuotantomalleissa todellinen kulutus on suurempaa oli olosuhde vaikka kuinka ihanteellinen?
Voihan sitä noinkin kuvitella.
- Anonyymi
Jos mennään pois niiltä ihanteellisilta nopeuksilta motarille, näyttääkin kulutus punaista, eili yli 22kW/100 km, jolla ei siellä kauan viihdytä, vaan on hakeuduttava lataamaan. Pieni akku ei vain sovi pitkien etäisyyksien Suomeen, paitsi taajamiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auton ajotietokoneen mukaan ja kyseessä on vielä versio joka ei ole myynnissä ja tilaisuus toimittajien "lahjonta" koeajo. Voipi olla, että varsinaisissa tuotantomalleissa todellinen kulutus on suurempaa oli olosuhde vaikka kuinka ihanteellinen?
Mitähän ne tarjosi toimittajalle voiteluna? Kalliit pirskeet yökerhossa kaunotarten kera, vai setelitukko käteen?
- Anonyymi
Mitä me siis opimme tästä?
Sen voi oppia että Toyotan uutuuksia ei ikinä kannata ostaa.
Toyota kannattaa ostaa vasta kun malli on jo ollut muutaman vuoden markkinoilla ja turvallisin ostos lienee jo poistuva mailli mistä kaikki viat ja virheet on jo korjattu.- Anonyymi
Noinkin voi kuvitella.
- Anonyymi
Kannattaako ostaa euromerkit aivan uutena mallina, vai päteekö sama ohje niihin?
- Anonyymi
"Toyotan ensimmäinen täysin omaa suunnittelua ollut sähköautomalli bZ4X"
- Anonyymi
Eikös tämäkin ollut Subarun sunnittelema. Stellantis ja BYD ovat myös suunniteeelle sähköautoja Toyotalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämäkin ollut Subarun sunnittelema. Stellantis ja BYD ovat myös suunniteeelle sähköautoja Toyotalle.
Stellantis valmistaa kaikki Proacet . Myös sähköiset .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stellantis valmistaa kaikki Proacet . Myös sähköiset .
Niin Stellantis valmistaa proace, mutta ne eivät ole samoja kuin Stellantiksen omat pakut. Ne ovat huomattavasti parempia kuin Peugeotin pakut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Stellantis valmistaa proace, mutta ne eivät ole samoja kuin Stellantiksen omat pakut. Ne ovat huomattavasti parempia kuin Peugeotin pakut.
Niin, onhan niissä hiukan keulapeltejä ja sisällä olevia härpäkkeitä vaihdettu....
Et sentään selitä, että Stellantksen linjalla on omat insinöörit ja työntekijät Japanista pelkästään Tojolle, kuten aikanaan täällä sivuilla väitettiin noista yhteistuotanto Tojoista....
- Anonyymi
Ehkä muusta tietämättömien tuulipukuisten tojotakuskien mielestä beezeta on sähköautoilussa parasta mitä löytyy, mutta muiden tiedostavien autoilijoiden mielestä uudistettukin malli on ns. säälittävän huono. Rumuus on heti tunnistettavissa ennen kuin edes ovea avaa. Miksi muotoiltu tuollaiseksi, etenkin etulokasuojakaaret kauheat. Akku edelleen auton kokoon verrattuna vaatimaton, eli arjen oikea range talvella ja kesämotarilla huono. Latausnopeus edelleen matalahko. Plussaa akunlämmitys sekä karmeiden kiiltomuoviosien korvaaminen matalla. Malli on edelleen heikko esitys kilpailijoihin verrattuna.
- Anonyymi
Mutta Toyota uskossa olevalle se on jotain maagista ja makiaa, hihii!
- Anonyymi
Voihan sitä tuollaisiakin kuvitella.
- Anonyymi
Se pitää muistaa, että Toyotalla huijataan aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850