Kummassa näistä kahdesta diagnoosi jutussa jotka ovat minun lääkäri paperissa kirjoitettu Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd on, että ei osaa pitää yllä kaveri suhteita ja seurustelu eikä osaa sitoutuu pitkällä aikavälillä työkeskus ryhmässä ja keskeyttää muita kehitysvammaisia jotka koki minut hyökkäävänä työkeskus ryhmässä on tuo oire älyllisen kehitysvamma vai Adhd?
Kummassa näistä kahdesta diagnoosi on taito puhua syvällisesti asioita ja puhua ehdottoman suoraan ja avoimesti esimerkiksi tuntemattomille jopa seksiin liittyvää älyllisen kehitysvamma vai Adhd?
Kummassa näistä kahdesta diagnoosi jutussa on hyvä numero muisti ja syntymäpäivä ja matematiikka vahvuus älyllisen kehitysvamman vai Adhd?
Kummassa näistä kahdesta diagnoosi jutussa on, että fokusoituminen on intensiivistä niihin asioihin joista on kiinnostunut ja puhuu ja kirjoittaa vain esimerkiksi koko ajan kehitysvammasta, uskonnosta.
Älyllinen kehitysvamma vai Adhd??
Kehitysvamma ja lisäksi Adhd
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Hei nyt oikeasti lopeta tuo spämmi! Kysyn noita samoja juttuja koko ajan. Vaikka on adhd, niin luulisi tajuavan jotain
- Anonyymi
*kysyt
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse tuntea tuota Hennaa. Olisi varmasti todella rasittavaa kuunnella päivästä toiseen sitä, kun hän jankuttaa samaa asia yhä uudelleen ja uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2516485
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294817- 982955
- 412327
- 322133
- 562066
- 1081873
- 221779
- 271572
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2351558