Kummassa näistä kahdesta diagnoosi jutussa jotka ovat minun lääkäri paperissa kirjoitettu Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd on, että ei osaa pitää yllä kaveri suhteita ja seurustelu eikä osaa sitoutuu pitkällä aikavälillä työkeskus ryhmässä ja keskeyttää muita kehitysvammaisia jotka koki minut hyökkäävänä työkeskus ryhmässä on tuo oire älyllisen kehitysvamma vai Adhd?
Kummassa näistä kahdesta diagnoosi on taito puhua syvällisesti asioita ja puhua ehdottoman suoraan ja avoimesti esimerkiksi tuntemattomille jopa seksiin liittyvää älyllisen kehitysvamma vai Adhd?
Kummassa näistä kahdesta diagnoosi jutussa on hyvä numero muisti ja syntymäpäivä ja matematiikka vahvuus älyllisen kehitysvamman vai Adhd?
Kummassa näistä kahdesta diagnoosi jutussa on, että fokusoituminen on intensiivistä niihin asioihin joista on kiinnostunut ja puhuu ja kirjoittaa vain esimerkiksi koko ajan kehitysvammasta, uskonnosta.
Älyllinen kehitysvamma vai Adhd??
Kehitysvamma ja lisäksi Adhd
3
167
Vastaukset
- Anonyymi
Hei nyt oikeasti lopeta tuo spämmi! Kysyn noita samoja juttuja koko ajan. Vaikka on adhd, niin luulisi tajuavan jotain
- Anonyymi
*kysyt
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse tuntea tuota Hennaa. Olisi varmasti todella rasittavaa kuunnella päivästä toiseen sitä, kun hän jankuttaa samaa asia yhä uudelleen ja uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645070Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti642229- 2272214
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181413Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191394- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai48976- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12889