Vakuutuskausi vaihtumassa, ja olipahan aika epämukava yllätys staffivakuutuksen uusi hinta. Vuosihinta oli noussut n. 300 euroa, toki vakuutus aiempi Agrian kattavin vaihtoehto max. 6000 euron korvauksilla, mutta ei tuossa hinnoittelussa ole enää mitään järkeä. Kokonaishinta henkivakuutuksen (1500 eur korvaus) ja vastuuvakuutuksen kanssa n. 1300 euroa vuodessa Kennelliiton jäsenalennuksen kanssa. Pitää soitella asiakaspalveluun, ja päättää jatkanko halvemmalla uudentyylisellä vakuutuksella vai irtisanonko kokonaan. Koitin tuossa netistä muidenkin vakuutusyhtiöiden hintoja katsella, mutta kovaa luokkaa tuntuvat ainakin staffeille olevan muuallakin, siis niillä jotka edes jotain hintoja sivuillaan näyttivät. Muut kodin vakuutukset meillä on Fenniasta, mutta aikoinaan kun vakuutusta olin ottamassa oli Agrian paketti edullisempi. Pitää varmaan kysyä Fenniasta uusi tarjous. Onkos täällä kokemusta muiden vakuutusyhtiöiden hinnoittelusta, saako koiravakuutusta mistään enää kohtuuhintaan ? Ilmeisesti hinnoittelussa rotu vaikuttaa samaan tapaan kuin ajoneuvovakuutuksissa malli ja merkki. Mitä enemmän kyseisen rodun korvauksiin mennyt rahaa, sitä kalliimpaa on kyseisen rodun vakuuttaminen. Aikoinaan minulla oli harvinaisempi auto, ja vakuutusta kysellessä oli kahden eri yhtiön välillä huomattavan suuri hintaero, toinen oli joutunut vastaavanmallisen auton ilmeisesti lunastamaan, ja toinen ei.
Koiravakuutukset 2025
Anonyymi-ap
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931