Aseluvat pois

Anonyymi-ap

Voiko elokapinaan osallistuva pitää aseita kotona?sehän on arvaamatonta antaa aselupa kapinojalle?

17

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta.

    • Anonyymi

      Voiko alkoholistilla olla ajokorttia.?

    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää

    • Anonyymi

      Voiko lakkoilevalla SAKn jäsenellä olla aselupia ?

    • Anonyymi

      Millä perusteella oletat elokapinaan osallistuvilla olevan aselupia?

      • Anonyymi

        Niin, miksi elokapinallisella ei voisi olla aselupia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksi elokapinallisella ei voisi olla aselupia ?

        Voiko rattijuopolla olla auto.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksi elokapinallisella ei voisi olla aselupia ?

        Kyllä elokapinaan osallistuvilla voi olla aselupia, mutta ottaen huomioon elokapinan maailmankuvan, niin se on hyvin epätodennäköistä. Joten millä perusteella aloittaja olettaa osallistuneilla olevan aselupia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko rattijuopolla olla auto.?

        Rattijuopon auto on eri asia kuin elokapinallisen ase.
        Miksikö?
        No siksi, että rattijuoppous tai auton omistuksella ei ole takanaan ideologiaa. Elokapinaan osallistujilla sen sijaan on ideologia, jonka kannattajat ovat pääsääntöisesti asevastaisia.
        Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rattijuopon auto on eri asia kuin elokapinallisen ase.
        Miksikö?
        No siksi, että rattijuoppous tai auton omistuksella ei ole takanaan ideologiaa. Elokapinaan osallistujilla sen sijaan on ideologia, jonka kannattajat ovat pääsääntöisesti asevastaisia.
        Ymmärrätkö?

        Nyt meni metsään.🤑🤑🤑🤑🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä elokapinaan osallistuvilla voi olla aselupia, mutta ottaen huomioon elokapinan maailmankuvan, niin se on hyvin epätodennäköistä. Joten millä perusteella aloittaja olettaa osallistuneilla olevan aselupia?

        Metsästysperusteella ovat varmaan hakeneet aselupansa


    • Anonyymi

      Samalla laillahan se kännykän pito kädessä ajon aikana on kapinoimista!!! Eli rikotaan lakia!!!

      • Anonyymi

        Onhan Jussi Halla-aho aseen haltia. Hänhän on sekä entinen siviilipalvelus mies että vegaani. 😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Jussi Halla-aho aseen haltia. Hänhän on sekä entinen siviilipalvelus mies että vegaani. 😁😁😁

        Jussi harrastaa ampumista ja aseluvan voi saada urheilluammunta harrastuksen perusteella. Sillä ei ole aseen hankintaluvan/aseluvan kanssa mitään tekemistä vaikka on suorittanut siviilipalveluksen ja on kasvissyöjä.


    • Anonyymi

      Jos on syyllistynyt rikokseen, niin ei saa aseen hankintalupaa eikä näin ollen myöskään aselupaa. Poliisia vastaan niskoittelu, poliisin vastustaminen, vaaran aiheuttaminen jne. ovat 100% varmuudella sellaisia rikoksia ettei lupia tule. Vastaus aloittajan kysymykseen on, että elokapinoitsijoilla ei voi olla luvallisia omia aseita kotonaan.

      • Anonyymi

        Onkohan tosiaan niin, että 100% elokapinallisista on niitä jotka niskoittelevat, vastustavat poliisia ?
        Vai olisikohan niin, että osalta, ehkä jopa enemmistöltä EKn porukasta homma "lähtee lapasesta", mutta ei kuitenkaan kaikilta ?

        Samalla logiikallahan voisi sitten peruttaa luvat vaikkapa HDn omistajilta, jalkapallo- tai jääkiekkofaneilta, jne. kun joku porukasta kerran riehuu niin kaikki on syyllisiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe