Väkeä oli aivan mukavasti kuulemma.
Tanssit Jormuassa
7
234
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno juttu, itse olin valitettavasti toisaalla enkä päässyt rientoihin. Miten lie se kun joskus aiemmin oli huhua siitä pierunlemusta, sitä ei varmaan enää ole ja hyvä niin.
Kaikki joukolla tanssaamaan - Anonyymi
Jormua on kasvava ja kehittyvä kaupunginosa. Uusia taloja rakennetaan, lyhyt matka keskustaan, hyvällä pidolla oleva kevyen liikenteen väylä ja koulu. Siellä on kaikki mitä perhe tarvitsee. Etätyöntekijälle loistava asuinpaikka.
Kesäisin kesämökit täyttyvät lomailijoista ja kaupunginosan asukasluku kaksin tai kolminkertaistuu. Lava muodostaa kylään ajanvietekeskuksen jonne saavutaan kaukaa.- Anonyymi
Oliko se niin, että Jormuan koulu on lakkautettu . Oppilaat siirtyy Kuluntalahteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se niin, että Jormuan koulu on lakkautettu . Oppilaat siirtyy Kuluntalahteen.
Oletko koskaan kuullut että kaupungin arvoalueelta lopetettaisiin koulu? En ole minäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut että kaupungin arvoalueelta lopetettaisiin koulu? En ole minäkään.
..siis Jormua ei ole arvoaluetta , koska koulu lakkautettu !
- Anonyymi
Muistan todella kun toissa kesänä haisi suolikaasu siinä oven luona sisäpuolella
Hyi saatana kun vieläkin puistattaa, meinaa yrjö tulla.Pitäs minusta kyllä pikkusen
miettiä mitä syö ennen kuin tulee yleisille paikoille lemuamaan. Sitä yhtä punatukkasta
akkoa minä eppäilen, oli jotenki syyllisen näkönenkin.- AnonyymiUUSI
Lavan kohalle rantaan pitäisi järjestää veneille rantautumis paikka. Ja siitä sallittu kulku lavalle. Olisipa mukava tanssi iltana veneellä pöristellä siihen rantaan mökiltä ja eikun tanssimaan. Varmaan vakituiset ranta asukkaatkin kaipaisi sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315736- 363781
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122728
- 292202
- 122147
- 1621906
- 161484
- 1051362
- 1371174