DR. TIM GALLAUDET, YHDYSVALTAIN LAIVOISTON KONTRAMIRAALIN (EVP)
todistus kongressille koskien poikkeuksellisia ilmiöitä. 11.6.2025
Hän on myös NOAA:n johtaja, Toimitusjohtaja Ocean STL Consultingissa, ja entinen valtamerien ja ilmakehän tutkimuksen apulaissihteeri ja konsultti.
"Lopuksi haluaisin jakaa henkilökohtaiset syyni puhua UAP-aiheesta.
Entisenä tiedejärjestön johtajana olen aina etsinyt totuutta ihmiskunnan tiedosta ja ajattelusta.
Nyt kun tiedämme, että UAP:t ovat vuorovaikutuksessa ihmiskunnan kanssa, ja näihin kuuluvat tunnistamattomat upotetut kohteet (USO:t) meressä40, meidän ei pitäisi pitää päätämme pensaassa, vaan rohkeasti kohdata tämä uusi todellisuus ja oppia siitä.
Toiseksi olen omistanut koko urani maamme kansalliselle turvallisuudelle ja taloudelliselle vauraudelle.
Se, ettemme jaa amerikkalaisten kanssa sitä, mitä UAP:sta tiedetään, jättää
heidät pimeyteen ihmiskunnan tähän mennessä suurimmasta kohtaamasta kysymyksestä. Milloin tietämättömyys on koskaan edistänyt yhteiskuntaa?
Lopuksi, aikana, jolloin johtajat maan suurimmalla näyttämöllä jättävät paljon toivomisen varaa, tunnen velvollisuudekseni osoittaa moraalista johtajuutta UAP:n paljastuksen kysymyksessä.
Ja tällä tarkoitan huipputason suojan tarjoamista rohkeille miehille ja naisille, jotka ovat tulleet esiin todistajina ja ilmiantajina paljastamaan totuuden.
Puheenvuoroni on rohkaissut muita tekemään samoin, ja toivon, että ajan myötä niiden äänestäjienne määrä, jotka haluavat tietää totuuden UAP:sta, kasvaa siinä määrin, että juuri suosittelemani kongressin toimet tulevat väistämättömiksi"
https://oversight.house.gov/wp-content/uploads/2024/11/Updated-Testimony-Gallaudet.pdf
PS: Iltalehden käännös taikka toimittajantyö tuoreessa artikkelissa oli apinan käännöstyö taikka tahallista vääristelyä. Pentagon ei ole ole sanonut että vuodot olisi hämäystä.
Uudessa kuulemisessa ufojen lähde tunnustettu Maan ulkopuoliseksi
8
117
Vastaukset
Kongressilla alkaa olla mitta täynnä salailua ja vastaajat lupaavat jälleen kerran kertoa heille lisää kuulemisen suljetussa osuudessa.
- AnonyymiUUSI
Alkaa poika olla taas vauhdissa niin että korvissa humisee!
Tarkoitatko "pojalla" US Navyn kontra-amiraali Tohtori Tim Gallaudetia, sillä tuo on tuosta linkistä suoraan konekääntäjällä käännetty viesti Yhdysvaltain kongressille?
Oletko minkä ikäinen? Timothy Cole Gallaudet on yhdysvaltalainen merentutkija ja eläkkeellä oleva Yhdysvaltain laivaston kontra-amiraali .
Gallaudet työskenteli Yhdysvaltain kauppaministeriössä valtameristä ja ilmakehästä vastaavana vt. kauppaministerinä sekä kansallisen valtameri- ja ilmakehähallinnon (NOAA) vt. hallintovirkamiehenä .
Vuodesta 2024 lähtien hän on toiminut Ocean STL Consulting, LLC:n toimitusjohtajana ja juontaa The American Blue Economy Podcastia.
Ollessaan aktiivipalveluksessa Yhdysvaltain laivastossa Gallaudet sanoo nähneensä kuvamateriaalia tunnistamattomista poikkeavista ilmiöistä (UAP) ja tunnistamattomista vedenalaisista esineistä (USO)
Hän on ilmaissut tukensa David Gruschin ilmiantajan väitteille Yhdysvaltain kongressissa ja vaatinut aiheen "destigmatisointia" tieteessä , armeijassa ja suuressa yleisössä.
Hän on Americans for Safe Aerospace -järjestön neuvoa-antavassa toimikunnassa, joka on sotilaslentäjien johtama voittoa tavoittelematon järjestö, joka keskittyy UAP-ilmiöihin".
Hän on tutkimuskumppani Avi Loebin Galileo -projektissa , joka etsii todisteita maan ulkopuolisista teknologisista esineistä.
-Tuohon voit arvoisa anonyymi laittaa oman CV:si rinnalle. Anna kun arvaan sen puolestasi:
"Olen 13 vuotias Orvokki-poika Kempeleeltä, joka ei ole ihan varma olenko tyttö vai poika. Olen kasvanut uskovaisessa perheessä ankarassa nuhteessa ja kurissa. Isäni Kaisa-Raimo rankaisee minua heti jos luen salaa star trekki sarjakuvia.
Meillä ei ole telkkaria, koska se on syntiä. Minulla on tuuman paksuiset silmälasit, koska äiti ja isä ovat sisaruksia keskenään"- AnonyymiUUSI
HeIIäkoukku kirjoitti:
Tarkoitatko "pojalla" US Navyn kontra-amiraali Tohtori Tim Gallaudetia, sillä tuo on tuosta linkistä suoraan konekääntäjällä käännetty viesti Yhdysvaltain kongressille?
Oletko minkä ikäinen? Timothy Cole Gallaudet on yhdysvaltalainen merentutkija ja eläkkeellä oleva Yhdysvaltain laivaston kontra-amiraali .
Gallaudet työskenteli Yhdysvaltain kauppaministeriössä valtameristä ja ilmakehästä vastaavana vt. kauppaministerinä sekä kansallisen valtameri- ja ilmakehähallinnon (NOAA) vt. hallintovirkamiehenä .
Vuodesta 2024 lähtien hän on toiminut Ocean STL Consulting, LLC:n toimitusjohtajana ja juontaa The American Blue Economy Podcastia.
Ollessaan aktiivipalveluksessa Yhdysvaltain laivastossa Gallaudet sanoo nähneensä kuvamateriaalia tunnistamattomista poikkeavista ilmiöistä (UAP) ja tunnistamattomista vedenalaisista esineistä (USO)
Hän on ilmaissut tukensa David Gruschin ilmiantajan väitteille Yhdysvaltain kongressissa ja vaatinut aiheen "destigmatisointia" tieteessä , armeijassa ja suuressa yleisössä.
Hän on Americans for Safe Aerospace -järjestön neuvoa-antavassa toimikunnassa, joka on sotilaslentäjien johtama voittoa tavoittelematon järjestö, joka keskittyy UAP-ilmiöihin".
Hän on tutkimuskumppani Avi Loebin Galileo -projektissa , joka etsii todisteita maan ulkopuolisista teknologisista esineistä.
-Tuohon voit arvoisa anonyymi laittaa oman CV:si rinnalle. Anna kun arvaan sen puolestasi:
"Olen 13 vuotias Orvokki-poika Kempeleeltä, joka ei ole ihan varma olenko tyttö vai poika. Olen kasvanut uskovaisessa perheessä ankarassa nuhteessa ja kurissa. Isäni Kaisa-Raimo rankaisee minua heti jos luen salaa star trekki sarjakuvia.
Meillä ei ole telkkaria, koska se on syntiä. Minulla on tuuman paksuiset silmälasit, koska äiti ja isä ovat sisaruksia keskenään"Koukku, vastaamalla tyypille sinä teet juuri sitä mitä hän haluaa, eli täytät palstaa roskalla ja alhaisella energialla.
- AnonyymiUUSI
ET on kertonut että muutama vuosi sitten he ottivat yhteyttä kaikkien valtioiden poliittiseen johtoon, kertoivat pyrkimyksestään julkiseen kontaktiin ja ehdottivat neuvotteluja. Sitä lähtien tapaamisia on ollut vuoden tai puolen välein. Neuvottelut ovat tuottaneet tuloksia joistakin asioista mutta julkinen kontakti ei kuulu niihin. Meidän poliitikkomme eivät ole olleet valmiita siihen.
Poliittiset päättäjät ovat ihmiskunnan diplomaattisia edustajia tässä asiassa ja ET ei aio omavaltaisesti sivuuttaa heitä. Epäpoliittiset yhteydet yksittäisiin ihmisiin kanavoinnin kautta tai telepaattisesti ovat sallittuja. Kasvokkain tapaamiset yksittäisten ihmisten kanssa ovat alkamassa ET kertoman mukaan.
Toivottavasti poliitiikkojen salailu tässä asiassa ei kestä kymmeniä vuosia- AnonyymiUUSI
Että oikein ET on kertonut :D
Sillä lailla, sillä lailla... - AnonyymiUUSI
Presidentti Eisenhower tapasi 1954 ET väkeä, väitetään. Kuulemissani kanavoinneissa on ollut juttua kyseisestä ET väestä. He olisivat matkalla tulossa tapaamaan ihmisiä uudestaan, tällä kertaa julkisemmin aikein, ja silloisessa tapaamisessa heille esitettyyn kutsuun vastaten. Kyse ei olisi yhdestä aluksesta vaan laivastovierailusta.
En olisi hämmästynyt jos vieraiden saapumisen ajankohtasta kerrottaisiin - sanonko noin vuoden sisällä jossain kanavoinnissa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Presidentti Eisenhower tapasi 1954 ET väkeä, väitetään. Kuulemissani kanavoinneissa on ollut juttua kyseisestä ET väestä. He olisivat matkalla tulossa tapaamaan ihmisiä uudestaan, tällä kertaa julkisemmin aikein, ja silloisessa tapaamisessa heille esitettyyn kutsuun vastaten. Kyse ei olisi yhdestä aluksesta vaan laivastovierailusta.
En olisi hämmästynyt jos vieraiden saapumisen ajankohtasta kerrottaisiin - sanonko noin vuoden sisällä jossain kanavoinnissa.Harva tietää vieraasta älystä juuri mitään.
Minä en jaksa kuunnella kanavointeja pätkääkään, koska eihän niissä ole mitään järkeä.
Luuletteko että poliitikot esim. Suomessa tuntevat vierasta älyä, mielestäni eivät, sillä jos tietäisivät mikä ihmisiä valvoo he eivät uskaltaisi toimia niin kuinka nyt toimivat.
Samaten kanavoivat ihmiset lopettaisivat valheellisen höpöttämisen jos tietäisivät oikeasti mitä tuolla on.
Miksi kanavointi jutuissa jauhetaan jostakin tulemisesta.
Vieras äly on täällä eikä sen tarvitse mitään sopimuksia tehdä.
Näette ufon esim. tuon viimeisen Intian lentoturmakoneen putoamispaikalla.
Ufo tallentuu ainakin kahdelle videolle.
Henkiinjäänyt kertoo kovasta paukahduksesta ennen putoamista, kunhan ei olisi törmännyt siihen mistä jotkut ovat varoittaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463939Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭343434Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162773Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102024IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm111163Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986