DR. TIM GALLAUDET, YHDYSVALTAIN LAIVOISTON KONTRAMIRAALIN (EVP)
todistus kongressille koskien poikkeuksellisia ilmiöitä. 11.6.2025
Hän on myös NOAA:n johtaja, Toimitusjohtaja Ocean STL Consultingissa, ja entinen valtamerien ja ilmakehän tutkimuksen apulaissihteeri ja konsultti.
"Lopuksi haluaisin jakaa henkilökohtaiset syyni puhua UAP-aiheesta.
Entisenä tiedejärjestön johtajana olen aina etsinyt totuutta ihmiskunnan tiedosta ja ajattelusta.
Nyt kun tiedämme, että UAP:t ovat vuorovaikutuksessa ihmiskunnan kanssa, ja näihin kuuluvat tunnistamattomat upotetut kohteet (USO:t) meressä40, meidän ei pitäisi pitää päätämme pensaassa, vaan rohkeasti kohdata tämä uusi todellisuus ja oppia siitä.
Toiseksi olen omistanut koko urani maamme kansalliselle turvallisuudelle ja taloudelliselle vauraudelle.
Se, ettemme jaa amerikkalaisten kanssa sitä, mitä UAP:sta tiedetään, jättää
heidät pimeyteen ihmiskunnan tähän mennessä suurimmasta kohtaamasta kysymyksestä. Milloin tietämättömyys on koskaan edistänyt yhteiskuntaa?
Lopuksi, aikana, jolloin johtajat maan suurimmalla näyttämöllä jättävät paljon toivomisen varaa, tunnen velvollisuudekseni osoittaa moraalista johtajuutta UAP:n paljastuksen kysymyksessä.
Ja tällä tarkoitan huipputason suojan tarjoamista rohkeille miehille ja naisille, jotka ovat tulleet esiin todistajina ja ilmiantajina paljastamaan totuuden.
Puheenvuoroni on rohkaissut muita tekemään samoin, ja toivon, että ajan myötä niiden äänestäjienne määrä, jotka haluavat tietää totuuden UAP:sta, kasvaa siinä määrin, että juuri suosittelemani kongressin toimet tulevat väistämättömiksi"
https://oversight.house.gov/wp-content/uploads/2024/11/Updated-Testimony-Gallaudet.pdf
PS: Iltalehden käännös taikka toimittajantyö tuoreessa artikkelissa oli apinan käännöstyö taikka tahallista vääristelyä. Pentagon ei ole ole sanonut että vuodot olisi hämäystä.
Uudessa kuulemisessa ufojen lähde tunnustettu Maan ulkopuoliseksi
25
400
Vastaukset
Kongressilla alkaa olla mitta täynnä salailua ja vastaajat lupaavat jälleen kerran kertoa heille lisää kuulemisen suljetussa osuudessa.
- Anonyymi
Alkaa poika olla taas vauhdissa niin että korvissa humisee!
Tarkoitatko "pojalla" US Navyn kontra-amiraali Tohtori Tim Gallaudetia, sillä tuo on tuosta linkistä suoraan konekääntäjällä käännetty viesti Yhdysvaltain kongressille?
Oletko minkä ikäinen? Timothy Cole Gallaudet on yhdysvaltalainen merentutkija ja eläkkeellä oleva Yhdysvaltain laivaston kontra-amiraali .
Gallaudet työskenteli Yhdysvaltain kauppaministeriössä valtameristä ja ilmakehästä vastaavana vt. kauppaministerinä sekä kansallisen valtameri- ja ilmakehähallinnon (NOAA) vt. hallintovirkamiehenä .
Vuodesta 2024 lähtien hän on toiminut Ocean STL Consulting, LLC:n toimitusjohtajana ja juontaa The American Blue Economy Podcastia.
Ollessaan aktiivipalveluksessa Yhdysvaltain laivastossa Gallaudet sanoo nähneensä kuvamateriaalia tunnistamattomista poikkeavista ilmiöistä (UAP) ja tunnistamattomista vedenalaisista esineistä (USO)
Hän on ilmaissut tukensa David Gruschin ilmiantajan väitteille Yhdysvaltain kongressissa ja vaatinut aiheen "destigmatisointia" tieteessä , armeijassa ja suuressa yleisössä.
Hän on Americans for Safe Aerospace -järjestön neuvoa-antavassa toimikunnassa, joka on sotilaslentäjien johtama voittoa tavoittelematon järjestö, joka keskittyy UAP-ilmiöihin".
Hän on tutkimuskumppani Avi Loebin Galileo -projektissa , joka etsii todisteita maan ulkopuolisista teknologisista esineistä.
-Tuohon voit arvoisa anonyymi laittaa oman CV:si rinnalle. Anna kun arvaan sen puolestasi:
"Olen 13 vuotias Orvokki-poika Kempeleeltä, joka ei ole ihan varma olenko tyttö vai poika. Olen kasvanut uskovaisessa perheessä ankarassa nuhteessa ja kurissa. Isäni Kaisa-Raimo rankaisee minua heti jos luen salaa star trekki sarjakuvia.
Meillä ei ole telkkaria, koska se on syntiä. Minulla on tuuman paksuiset silmälasit, koska äiti ja isä ovat sisaruksia keskenään"- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Tarkoitatko "pojalla" US Navyn kontra-amiraali Tohtori Tim Gallaudetia, sillä tuo on tuosta linkistä suoraan konekääntäjällä käännetty viesti Yhdysvaltain kongressille?
Oletko minkä ikäinen? Timothy Cole Gallaudet on yhdysvaltalainen merentutkija ja eläkkeellä oleva Yhdysvaltain laivaston kontra-amiraali .
Gallaudet työskenteli Yhdysvaltain kauppaministeriössä valtameristä ja ilmakehästä vastaavana vt. kauppaministerinä sekä kansallisen valtameri- ja ilmakehähallinnon (NOAA) vt. hallintovirkamiehenä .
Vuodesta 2024 lähtien hän on toiminut Ocean STL Consulting, LLC:n toimitusjohtajana ja juontaa The American Blue Economy Podcastia.
Ollessaan aktiivipalveluksessa Yhdysvaltain laivastossa Gallaudet sanoo nähneensä kuvamateriaalia tunnistamattomista poikkeavista ilmiöistä (UAP) ja tunnistamattomista vedenalaisista esineistä (USO)
Hän on ilmaissut tukensa David Gruschin ilmiantajan väitteille Yhdysvaltain kongressissa ja vaatinut aiheen "destigmatisointia" tieteessä , armeijassa ja suuressa yleisössä.
Hän on Americans for Safe Aerospace -järjestön neuvoa-antavassa toimikunnassa, joka on sotilaslentäjien johtama voittoa tavoittelematon järjestö, joka keskittyy UAP-ilmiöihin".
Hän on tutkimuskumppani Avi Loebin Galileo -projektissa , joka etsii todisteita maan ulkopuolisista teknologisista esineistä.
-Tuohon voit arvoisa anonyymi laittaa oman CV:si rinnalle. Anna kun arvaan sen puolestasi:
"Olen 13 vuotias Orvokki-poika Kempeleeltä, joka ei ole ihan varma olenko tyttö vai poika. Olen kasvanut uskovaisessa perheessä ankarassa nuhteessa ja kurissa. Isäni Kaisa-Raimo rankaisee minua heti jos luen salaa star trekki sarjakuvia.
Meillä ei ole telkkaria, koska se on syntiä. Minulla on tuuman paksuiset silmälasit, koska äiti ja isä ovat sisaruksia keskenään"Koukku, vastaamalla tyypille sinä teet juuri sitä mitä hän haluaa, eli täytät palstaa roskalla ja alhaisella energialla.
Anonyymi kirjoitti:
Koukku, vastaamalla tyypille sinä teet juuri sitä mitä hän haluaa, eli täytät palstaa roskalla ja alhaisella energialla.
Olet ihan oikeassa. "Ei pidä provosoitua kun provosoidaan", sanoi Mauno Koivisto.
Tuo perskärpänen on toivoton ja menetetty tapaus. Hänellä ei ole kykyä oppia eikä kykyä ottaa asioista selvää, niin hänelle selvätkin asiat ovat mahdottomia ymmärtää.
Varaktori kun on poissa, niin tilalle tulee joku ääriuskovainen murkkupoika älyltään kuin kumisaapas, joka ei tiedä edes siitä uskonnostaan mitään vaan on täysin harhaoppien ja jonkun riivaajan vallassa.
On kummallista että kusipäiden kiintiö keskustelupalstoilla pysyy aina suunnilleen samana.
En koskaan lakkaa hämmästelemästä, miten paljon tyhmiä ihmisiä on maailmassa.
Kansainvälisen politiikan huippuasiantuntija vastasi kysymykseen että miksi kansa valitsee vuodesta toiseen täysin vääriä ja epäpäteviä henkilöitä vaaleissa päättäjiksi:
"Yli 50% ihmisistä on liian tyhmiä äänestääkseen oman etunsa puolesta"
- Anonyymi
ET on kertonut että muutama vuosi sitten he ottivat yhteyttä kaikkien valtioiden poliittiseen johtoon, kertoivat pyrkimyksestään julkiseen kontaktiin ja ehdottivat neuvotteluja. Sitä lähtien tapaamisia on ollut vuoden tai puolen välein. Neuvottelut ovat tuottaneet tuloksia joistakin asioista mutta julkinen kontakti ei kuulu niihin. Meidän poliitikkomme eivät ole olleet valmiita siihen.
Poliittiset päättäjät ovat ihmiskunnan diplomaattisia edustajia tässä asiassa ja ET ei aio omavaltaisesti sivuuttaa heitä. Epäpoliittiset yhteydet yksittäisiin ihmisiin kanavoinnin kautta tai telepaattisesti ovat sallittuja. Kasvokkain tapaamiset yksittäisten ihmisten kanssa ovat alkamassa ET kertoman mukaan.
Toivottavasti poliitiikkojen salailu tässä asiassa ei kestä kymmeniä vuosia- Anonyymi
Että oikein ET on kertonut :D
Sillä lailla, sillä lailla... - Anonyymi
Presidentti Eisenhower tapasi 1954 ET väkeä, väitetään. Kuulemissani kanavoinneissa on ollut juttua kyseisestä ET väestä. He olisivat matkalla tulossa tapaamaan ihmisiä uudestaan, tällä kertaa julkisemmin aikein, ja silloisessa tapaamisessa heille esitettyyn kutsuun vastaten. Kyse ei olisi yhdestä aluksesta vaan laivastovierailusta.
En olisi hämmästynyt jos vieraiden saapumisen ajankohtasta kerrottaisiin - sanonko noin vuoden sisällä jossain kanavoinnissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Presidentti Eisenhower tapasi 1954 ET väkeä, väitetään. Kuulemissani kanavoinneissa on ollut juttua kyseisestä ET väestä. He olisivat matkalla tulossa tapaamaan ihmisiä uudestaan, tällä kertaa julkisemmin aikein, ja silloisessa tapaamisessa heille esitettyyn kutsuun vastaten. Kyse ei olisi yhdestä aluksesta vaan laivastovierailusta.
En olisi hämmästynyt jos vieraiden saapumisen ajankohtasta kerrottaisiin - sanonko noin vuoden sisällä jossain kanavoinnissa.Harva tietää vieraasta älystä juuri mitään.
Minä en jaksa kuunnella kanavointeja pätkääkään, koska eihän niissä ole mitään järkeä.
Luuletteko että poliitikot esim. Suomessa tuntevat vierasta älyä, mielestäni eivät, sillä jos tietäisivät mikä ihmisiä valvoo he eivät uskaltaisi toimia niin kuinka nyt toimivat.
Samaten kanavoivat ihmiset lopettaisivat valheellisen höpöttämisen jos tietäisivät oikeasti mitä tuolla on.
Miksi kanavointi jutuissa jauhetaan jostakin tulemisesta.
Vieras äly on täällä eikä sen tarvitse mitään sopimuksia tehdä.
Näette ufon esim. tuon viimeisen Intian lentoturmakoneen putoamispaikalla.
Ufo tallentuu ainakin kahdelle videolle.
Henkiinjäänyt kertoo kovasta paukahduksesta ennen putoamista, kunhan ei olisi törmännyt siihen mistä jotkut ovat varoittaneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva tietää vieraasta älystä juuri mitään.
Minä en jaksa kuunnella kanavointeja pätkääkään, koska eihän niissä ole mitään järkeä.
Luuletteko että poliitikot esim. Suomessa tuntevat vierasta älyä, mielestäni eivät, sillä jos tietäisivät mikä ihmisiä valvoo he eivät uskaltaisi toimia niin kuinka nyt toimivat.
Samaten kanavoivat ihmiset lopettaisivat valheellisen höpöttämisen jos tietäisivät oikeasti mitä tuolla on.
Miksi kanavointi jutuissa jauhetaan jostakin tulemisesta.
Vieras äly on täällä eikä sen tarvitse mitään sopimuksia tehdä.
Näette ufon esim. tuon viimeisen Intian lentoturmakoneen putoamispaikalla.
Ufo tallentuu ainakin kahdelle videolle.
Henkiinjäänyt kertoo kovasta paukahduksesta ennen putoamista, kunhan ei olisi törmännyt siihen mistä jotkut ovat varoittaneet.Väität siis tietäväsi mitä ufot oikeasti ovat? Kerro se meille.
- Anonyymi
Hienoa että on ollut efforttia kontaktointiin! Harmi suurin osa meistä massasieluisista ihmisapinoista elää pysyvästi keskiaikaa eikä ymmärrettävästi olla valmiita kunnon kontaktiin. Tulee rumaa jälkeä jos/kun tällaiselle apinalaumalle on annettu ydinasearsenaali käyttöön. Noh, päästäänpähän tästäkin itsekkäästä elämänmuodosta ja planeetasta jos ei muuta.
- Anonyymi
Argumentum ad auctoritatem
Tähän lankevatkin juuri ne helposti johdateltavissa olevat. Koska kyseessä on KONTRA-AMIRAALI, hänen väittämänsä on pakko olla totta.Joissakin tapauksissa auktoriteettiin vetoaminen on argumentointivirhe, mutta ei siinä tapauksessa kun on tiedossa ne faktat, jotka tekevät auktoriteetista todistetusti asiantuntijan.
On vaikeaa löytää koko maailmasta toista henkilöä, joka olisi enemmän ollut asioiden ytimessä parhaalla mahdollisella paalupaikalla ja asemassa. Asemassa jossa voi sanoa sanottavansa ilman että koirat kusee kintuille.
Isojen nimien sana painaa enemmän kuin Matti Meikäläisen.
Francis Harry Compton Crick oli englantilainen fyysikko ja molekyylibiologi, joka sai vuonna 1962 lääketieteen Nobel-palkinnon DNA:n molekyylirakenteen ja sen merkityksen keksimisestä (kahden kollegansa kanssa)
Crick esitti sittemmin myös panspermiateorian. Panspermiatoteoriassa esitetään, että elämä ei ole kehittynyt Maan päällä, vaan se on kuljetettu Maalle muualta maailmankaikkeudesta.
Tästä sitten kiihtyi jotkut kristityt että se on jumalanpilkkaa ja sanoivat ettei noin voi sanoa.
Joku toinen tiedemies siihen sitten tokaisi: "Kyllä sellainen voi sanoa, joka on saanut Nobelin lääketieteen palkinnon"
Sittemmin näiltä uskovaisilta kysyttiin että missä se teidän Jumala on, joka loi Maan, ihmiset ja elämän? Uskovaiset vastasivat että "tuolla taivaissa".
Sitten heille kerrottiin että Crick on siis siinäkin tapauksessa oikeassa. Elämä Maahan on kuljetettu Maan ulkopuolelta, toi sen sitten Jumala tai Maan ulkopuolinen sitten toikaan.- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Joissakin tapauksissa auktoriteettiin vetoaminen on argumentointivirhe, mutta ei siinä tapauksessa kun on tiedossa ne faktat, jotka tekevät auktoriteetista todistetusti asiantuntijan.
On vaikeaa löytää koko maailmasta toista henkilöä, joka olisi enemmän ollut asioiden ytimessä parhaalla mahdollisella paalupaikalla ja asemassa. Asemassa jossa voi sanoa sanottavansa ilman että koirat kusee kintuille.
Isojen nimien sana painaa enemmän kuin Matti Meikäläisen.
Francis Harry Compton Crick oli englantilainen fyysikko ja molekyylibiologi, joka sai vuonna 1962 lääketieteen Nobel-palkinnon DNA:n molekyylirakenteen ja sen merkityksen keksimisestä (kahden kollegansa kanssa)
Crick esitti sittemmin myös panspermiateorian. Panspermiatoteoriassa esitetään, että elämä ei ole kehittynyt Maan päällä, vaan se on kuljetettu Maalle muualta maailmankaikkeudesta.
Tästä sitten kiihtyi jotkut kristityt että se on jumalanpilkkaa ja sanoivat ettei noin voi sanoa.
Joku toinen tiedemies siihen sitten tokaisi: "Kyllä sellainen voi sanoa, joka on saanut Nobelin lääketieteen palkinnon"
Sittemmin näiltä uskovaisilta kysyttiin että missä se teidän Jumala on, joka loi Maan, ihmiset ja elämän? Uskovaiset vastasivat että "tuolla taivaissa".
Sitten heille kerrottiin että Crick on siis siinäkin tapauksessa oikeassa. Elämä Maahan on kuljetettu Maan ulkopuolelta, toi sen sitten Jumala tai Maan ulkopuolinen sitten toikaan.Vaikka en olekkaan kyseinen 13-vuotias Orvokki niin olen jo aikaisemmin ihmetellyt Koukun reagointia jonkun nulikan(?) kirjoitukseen jossa ei pahaa sanaa sanottu kenestäkään. Jos olet häntä 4 - 5 kertaa vanhempi, älykkäämpi ja vahvempi niin miksi et ohjaa häntä isällisesti oikeaan suuntaan sen sijaan että latelet pöyristyttäviä solvauksia täysin tuntematonta lasta kohtaan?
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka en olekkaan kyseinen 13-vuotias Orvokki niin olen jo aikaisemmin ihmetellyt Koukun reagointia jonkun nulikan(?) kirjoitukseen jossa ei pahaa sanaa sanottu kenestäkään. Jos olet häntä 4 - 5 kertaa vanhempi, älykkäämpi ja vahvempi niin miksi et ohjaa häntä isällisesti oikeaan suuntaan sen sijaan että latelet pöyristyttäviä solvauksia täysin tuntematonta lasta kohtaan?
En laske niitä solvauksiksi, ennemminkin mustaksi huumoriksi ja mietin aidosti syitä hänen käytökselleen, hämmästellen hyökkäävyyttään minua vastaan.
Hyökkäys ilman perustelua tulee aina silloinkin, kun kopioin suoraan huippuasiantuntijoiden ja tiedemiesten tekstiä palstalle pohdittavaksi. Hänhän muun muassa haukkui minun seonneen lopullisesti, kun siteerasin sanasta sanaan suhteellisuusteoriaa.
Jotakin on mennyt perimässä, ympäristössä tai kasvatuksessa pieleen, jos ei muuta osaa kuin haukkua toisia hulluksi. Minä en kutsu häntä hulluksi, vaan tietämättömäksi moukaksi.
Lahtelainen huumori on roisia ja siitä saa osansa kaikki. Sleepy Sleepers oli yksi suurimmista meikäläisen nuoriso-ohjaajista, ja olin heidän kanssaan välillisesti tekemisissä roudarin kaverina.
Olen yrittänyt hieman kovettaa nahkaa, mutta herkkää se on edelleen vaikka kuusikymmentä vuotta on lasissa parin vuoden päästä.
Pahoittelen niiden puolesta jotka mielensä pahoittaa ja pyrin korjaamaan tapojani. Minulle ei koskaan ole ongelma myöntää, jos olen väärässä. Kovalevyllä on sen verran paljon materiaalia, että sitä joutuu ajoittain päivittämään.
Kannustan tuota perskärpästäni kehittämään itseään ja ottamaan selvää asioista joita kritisoi, perustelee sen kritiikin ja esittää sitten oman mielipiteensä.
Vaikkakin tiedän kyllä sen hänen perusteen. Se on jonkinlaista omituista vääristynyttä uskontoa. Arvostan aitoa kristillisyyttä, mutta siihen ei kuulu toisten nimittely ja vainoaminen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka en olekkaan kyseinen 13-vuotias Orvokki niin olen jo aikaisemmin ihmetellyt Koukun reagointia jonkun nulikan(?) kirjoitukseen jossa ei pahaa sanaa sanottu kenestäkään. Jos olet häntä 4 - 5 kertaa vanhempi, älykkäämpi ja vahvempi niin miksi et ohjaa häntä isällisesti oikeaan suuntaan sen sijaan että latelet pöyristyttäviä solvauksia täysin tuntematonta lasta kohtaan?
Sukupuolineutraalisuus se vain osuu meitä alkeellisia elämänmuotoja syvälle sieluun.
- Anonyymi
Puukepit ja foliopaperi ovat edelleenkin vahvin ja ainoa todiste.
- Anonyymi
Joku antanut väärän tunnustuksen. Niitä antaa monikin uhkailun alla välttääkseen pahempia seuraamuksia.
- Anonyymi
Oikea havainto. Vain täysi vajakki laukoo sellasia pelastaakseen nahkansa nimenomaan ufoasioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea havainto. Vain täysi vajakki laukoo sellasia pelastaakseen nahkansa nimenomaan ufoasioissa.
Taasko sinun ratkaisusi tuohon sisäiseen ongelmaasi ufoilmiön suhteen on vajakit?
Toinen ratkaisusi liittyy anaaliseksiin, joka tuntuu kovasti viehättävän. Lisäksi sinusta on kovin hauskaa lasketella leikkiä kuolleiden ja henkisen tasapainonsa menettäneiden kustannuksella, sillä ilmeisesti tunnet itsesi neroksi heille naureskellessasi.
Voin kertoa sinulle että sinulla ei ole varaa naureskella kenellekään tuolla järjenjuoksullasi.
Hellis todennäköisesti kaukonäki täsmälleen oikein, mistä sinun tapauksessasi on kyse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko sinun ratkaisusi tuohon sisäiseen ongelmaasi ufoilmiön suhteen on vajakit?
Toinen ratkaisusi liittyy anaaliseksiin, joka tuntuu kovasti viehättävän. Lisäksi sinusta on kovin hauskaa lasketella leikkiä kuolleiden ja henkisen tasapainonsa menettäneiden kustannuksella, sillä ilmeisesti tunnet itsesi neroksi heille naureskellessasi.
Voin kertoa sinulle että sinulla ei ole varaa naureskella kenellekään tuolla järjenjuoksullasi.
Hellis todennäköisesti kaukonäki täsmälleen oikein, mistä sinun tapauksessasi on kyse.Onko Helliskin yksi näitä Riikosia tms? Se olikin uusi tieto minulle.
Jos olet anaaliseksistäkin kiinostunut niin voitko antaa yhteystietosi. Minulla on tuttavia joilla on sellaiseen kova tarve. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Helliskin yksi näitä Riikosia tms? Se olikin uusi tieto minulle.
Jos olet anaaliseksistäkin kiinostunut niin voitko antaa yhteystietosi. Minulla on tuttavia joilla on sellaiseen kova tarve.Nuo teidän lapsukaisten psykiatriset ongelmat eivät ole ulkoistettavissa kenellekään toiselle, joten kannattaa keskittyä ihan vaan tuohon teidän omaan levottomaan sielunmaisemaan. Taitaa olla meneillää käty, ja on käyty iskän salaisella baarikaapilla?
- Anonyymi
Kauko näki. Mielenkiintoista. Onko oikein dokumentaaristakin tietoa asiasta
- Anonyymi
Puukepit ja foliopaperi ovat edelleenkin vahvin ja ainoa todiste.
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä kunnes toisin todistetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372425Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752