mt -papat tansseissa

Anonyymi-ap

mt-pappa on 50-90 vuotias papparainen joka hakee seuraa 16-30-vuotiaista tanssinaisista tansseissa.

Näitä mt-pappoja löytyy kaikissa paritanssin genreissä ympäri Suomen.

Viimeinen uutiskynnyksen ylittänyt mt-pappa oli metsämies Siltasaaressa. Onneksi ulkopuolisia ei kuollut.

Varokaa näitä mt-pappoja. Heidän mt-ongelmat ovat kyllä hyvin nähtävissä. He mielellään jakavat omaa pahaa oloaan muillekin.

Niin lopuksi vielä. Ei ne nuoret tytöt ole näistä mt-papoista kiinnostuneet. Tai no korkeintaan mt-papan lompakon sisällöstä.

13

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ööö tosiaan jos nuori nainen on vielä mielessä niin se mielisairautta? Biologiaa vaan.

• Anonyymi
        UUSI

Nuorten kannattaa sanoa stop nyt ja jatkaa matkaa.

Minulla on paljon nuoria tanssi ystäviä, eikä onneksi mt ongelmaa.

• Anonyymi
        UUSI

Sitten on vielä vanhemmat ns laahaaja tanssiopettajat jotka haluaa nuoria tyttöjä. yöks

• Anonyymi
        UUSI

Tanssilla on merkittäviä ja monipuolisia mielenterveyshyötyjä, ja se voi toimia niin ennaltaehkäisevänä kuin kuntouttavanakin toimintana. Tanssi yhdistää luonnollisella tavalla liikunnan, luovan itseilmaisun ja sosiaalisen vuorovaikutuksen, jotka kaikki edistävät kokonaisvaltaista hyvinvointia.

Miten tanssi vaikuttaa mielenterveyteen?
        Stressin ja jännitteiden purkaminen: Tanssi vapauttaa endorfiineja, jotka vähentävät kipua ja nostavat mielialaa, auttaen purkamaan stressiä ja jännitteitä.
        Itsetuntemuksen ja kehotietoisuuden lisääminen: Tanssi auttaa ihmisiä luomaan yhteyden itseensä ja omaan kehoonsa. Se parantaa kehonkuvaa ja auttaa ymmärtämään kehon viestejä. Tanssin avulla voi myös tutkia ja käsitellä sisäisiä konflikteja.
        Tunteiden ilmaiseminen ja käsittely: Tanssi mahdollistaa tunteiden ilmaisun ilman sanoja. Se voi auttaa käsittelemään vaikeitakin tunteita ja jopa ymmärtämään masennuksen juurisyitä paremmin.
        Sosiaalinen vuorovaikutus ja yhteisöllisyys: Lavatanssit ja tanssiharrastukset yleensä laajentavat sosiaalisia verkostoja ja vähentävät yksinäisyyttä. Sosiaalinen vuorovaikutus ja yhdessä tanssimisen tuoma ilo motivoivat jatkamaan harrastusta.
        Kognitiivisten taitojen parantaminen: Tanssi aktivoi aivojen eri osa-alueita ja voi parantaa muistia, tasapainoa, koordinaatiota sekä liikkeen sulavuutta ja rytmiä. Se vaatii keskittymistä ja läsnäoloa, mikä auttaa olemaan hetkessä.
        Toivon ja merkityksellisyyden lisääminen: Tanssi voi tuoda merkityksellisyyttä, sisäistä motivaatiota ja elämäniloa myös sairauden synkkiin hetkiin. Se auttaa näkemään itsensä tanssijana eikä pelkästään sairauden kantajana.
        Tanssiterapia mielenterveyshoitona
        Tanssi-liiketerapia on tunnustettu menetelmä, joka yhdistelee tanssia ja liikettä psykoterapeuttisten menetelmien kanssa emotionaalisten ja fyysisten ongelmien käsittelyyn. Tutkimusten mukaan tanssi-liiketerapia voi vähentää merkittävästi masennusoireita. Kelan rahoittamassa tutkimuksessa ryhmämuotoinen tanssi-liiketerapia yhdistettynä tavanomaiseen masennuksen hoitoon vähensi oireita selvästi enemmän kuin pelkkä tavanomainen hoito.

Suomessa tanssi-liiketerapiaa voidaan käyttää psykofyysisessä fysioterapiassa ja toimintaterapiassa, mikäli terapeutilla on nelivuotinen koulutus. Monissa Euroopan maissa, kuten Saksassa ja Hollannissa, sitä on suositeltu kuntoutusmuotona masennuksen hoitoon jo useita vuosia.

Tanssi yhteisöllisyyden ja mielenterveyden edistäjänä
        Suomessa järjestetään erilaisia tapahtumia ja kampanjoita, jotka korostavat tanssin ja taiteen merkitystä mielenterveydelle. Esimerkiksi Mental Health Art Week -tapahtumaviikko järjestetään vuosittain tavoitteenaan lisätä ymmärrystä kulttuurin ja taiteen vaikutuksista mielenterveyteen. Tänä vuonna (2025) kampanjaviikolla on paljon tanssi- ja sirkusteemaista ohjelmaa. Tapahtumat ovat usein matalan kynnyksen tilaisuuksia, joihin voi osallistua kuka tahansa kokemuksesta riippumatta. AI

• Anonyymi

Eiköhän siinä haeta vain notkeempaa paria. Buggia on vaikea tanssia parin kanssa jonka liike jo jumittaa.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri niin, kevyemmän kanssa on helppo tanssia. 100kg kivireki vie paljon voimia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin, kevyemmän kanssa on helppo tanssia. 100kg kivireki vie paljon voimia.

Miehillä on helpompaa kun voi teputella paikollaan ja viedä vaan daamia.

• Anonyymi

Kyllä se on myös tällä mt.asiantuntiallakin peiliinkatsomisen paikka, jos ei pärjää papoille naisissa, että ei menisi aivan huuteluksi nyt.

• Anonyymi
        UUSI

Täällä ei nykyään kirjoita muut kuin mt mies.

• Anonyymi
      UUSI

Ainahan nuo tytöt kainaloon tuppautuvat , minkäs teet ..... rumimpia pitää toppuutella .

• Anonyymi
      UUSI

mt on siis megatavua, liittyy tietokoneisiin.

• Anonyymi
        UUSI

millitavuapas! Siksi hänellä on niin yksinkertaiset jutut.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja on ihan pihalla. Suurin mielenterveyden häiriöistä kärsivä kansanosa on juuri ne nuoret naiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3413
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2644
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1973
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1248
    Aihe