Moro. Keskiviikkona saisi jättää työttömyys ilmoituksen ja rahan pitäisi olla perjantaina tilillä. Onko asia näin vai vaikuttaako juhannusaatto?
Työttömyysturva
14
176
Vastaukset
- Anonyymi
sua nähä miten käy
- Anonyymi
Vaikuttaa sen verran että pidät selvän juhannuksen jollet saa lainaa. Kiljut ehtisit vielä laittaa käymään turbohiivalla.
- Anonyymi
Eli onko raha tilillä PE vai Ma?
- Anonyymi
Joskus kelalla on ollut mahdollisuus arkipyhän vuoksi jättää hakemus päivää aikaisemmin, kirjaudu tiistaina omakelaan niin asia selviää viimeistään silloin voitko jättää hakemuksen vai et.
- Anonyymi
Eikö kellään oo tietoa?
- Anonyymi
Maanantaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantaina.
Onko varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko varma?
On. Pe ei liiku raha. Ns pankkipyhä
- Anonyymi
Onko mahdollista että sen saisi torstaille?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
"Työttömyysturvan maksupäivä ei yleensä muutu juhannuksen vuoksi, mutta ilmoitus ja maksupäivien poikkeukset voi tarkastaa OmaKelasta, jos olet työmarkkinatuen tai peruspäivärahan saaja. Juhannusaatto ja muut arkipyhät eivät vaikuta työttömyystuen maksupäiviin, mutta pääsiäinen ja joulu saattavat aikaistaa maksun.
" - Anonyymi
Juhannusaatto ja muut arkipyhät eivät vaikuta työttömyystuen maksupäiviin, mutta pääsiäinen ja joulu saattavat aikaistaa maksun. Eikö tämän mukaan sitte pitäisi olla perjantaina?
- AnonyymiUUSI
Mitä jos katkaisen työnhaun vaikuttaako se? Ja tekisin ilmoituksen ti
- AnonyymiUUSI
Tuskin siltikään saisit dokausrahaa torstaiksi. LIsätiedot yms mikä tahansa säätö ns perushakemukseen tarkoittaa virkailija syynää dokumentin ennenkuin pätäkät lähtevät maksuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161