Munuaisen vajaatoiminnan (diabeteksen liitännäissairauden) vuoksi kyselen onko kenelläkään kokemuksia Benfotiaminen (B1-vitamiini) ja Flexovital+punajuuren (ravintolisä) käytöstä? Nettisivuillaan lupailevat hyviä tuloksia munuaisten toimintaan, mutta löytyykö keneltäkään käytännön kokemusta ovatko kyseiset tuotteet oikeasti vaikuttaneet munuaisten toimintaan?
Onko kokemuksia Benfotiamine ja Flexovital?
Anonyymi-ap
2
397
Vastaukset
Käytän benfotiamiinia koska se saattaa estää neuropatiaa mutta muuta tietoa ei ole.
- Anonyymi
Munuaisista vaikea sanoa, mutta neuropatioihin tuosta on jonkinlaista apua ollut. Seuraavaksi ajattelin kokeilla ALA:aa sen kanssa.
Lähe maltillisesti liikkeelle ja nostat annosta mahdollisimman vähän ja hilaat sen vaikka sinne 600 mg asti ja jaat annoksen kahteen osaan. Tarvitsee sitten muuten rasvaa imeytyäkseen, eli kannattaa ottaa ruokailun yhteydessä.
Tsemppiä sulle ja ikävää, että olet joutunut ongelmiin munuaisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197