Lievä älyllinen kehitysvamma

Olen ainoa Suomessa oleva Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena joka osaa puhua syvällisesti asioista ja puhua ehdottoman suoraan ja avoimesti asioista ja tämän takia en saa kaveria seurustelu kumppania niistä joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma kun Kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat tuo on syy kun Kehitysvamma puolella saan ongelmia ne sanoo kyllä ne tietää, että haluan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena löytää oman ikäisen miehen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja on myös taito puhua syvällisesti asioita ja avoimesti ja suoraan asioista ja joka on myös uskossa ja käy helluntaiseurakunta tai vapaa seurakunnassa, mutta Kehitysvammaisten puolella työssä olevat ohjaajat niillä on vaiti olo velvollisuus ja ne ei saa auttaa minua etsii Vihti Espoon alueelta miestä, että minun pitäisi itse etsiä kaveri tai seurustelu kumppani joka osaa puhua syvällisesti asioita, osaa puhua avoimesti ja osaa puhua ehdottoman suoraan myös asioita jolloin minä en saa Lievän älyllisen kehitysvamman käytös ongelmia silloin jos toinen kehitysvamma diagnoosi ihminen osaa puhua syvällisesti.

Mutta olen tällä hetkellä todellakin ainoa jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja on kyky puhua syvällisesti asioista.

4

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskotko, että jos minä olen ainoa jolla on Lievän älyllisen kehitysvamman kyky puhua syvällisesti, kyky puhua avoimesti, kyky puhua ehdottoman suoraan ja muut joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niillä ei ole tähän kykyä tämä silloin minä saan Lievän älyllisen kehitysvamman käytös ongelmat kun minulle on tosi tärkeää, kun muodostan kaveri suhteita tai seurustelu suhteita, että myös toisen kehitysvammaisen henkilön kohdalla on sama kyky kuin itsellä.

Koska minä olen tällä hetkellä ainoa Suomessa oleva Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena jolla on kyky puhua syvällisesti asioita ja muille kehitysvamma ihmisenä ei olen tähän kykyä minä saan käytös ongelmat joka näkyy, että uhkaan tappaa toisen kehitysvammaisen.

Jos löytäisin miehen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja on myös samat kyvyt jotka itsellä on silloin en saa käytös ongelmia enkä ala uhata toista ihmistä jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma.

Ja jos myös toinen ihminen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja se jankkaa kehitysvamma tai uskonnosta silloin minun onnistuu muodotaa kaveri tai seurustelu suhde miehen kanssa

• TÄÄLLÄ ON JOKU JOLLA ON LIEVÄ ÄLYLLINEN KEHITYSVAMMA JOKA EI OSAA LUKEA EIKÄ YMMÄRRÄ MINUN NIMI ON HENNA MARIA KOSKELA!!!!!

• Olen Facebook sivulla nimellä Henna Maria Koskela Nummela

• Anonyymi
      UUSI

Et ole ainoa sillä osaan puhua syvällisesti itsekin ja tunnen useita muita

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      252
      6517
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      29
      4887
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2965
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2337
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      32
      2143
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      57
      2085
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1883
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1789
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1582
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      235
      1568
    Aihe