Nyt kun on selvinnyt, että Gretan kuuluisa pikkusisko on roisi malli ja laulaja Beata Ernman, tulee kyllä kyseenalaistaneeksi Gretan aidon hädän ja huolen maapallosta, onko se sittenkin enemmän sisarusten välistä kilpailua, kumpi on menestynyt, esillä, kummasta enemmän puhutaan... Gazan tapauksessa aloin sitä jo ihmettelemään, miten haluaa tuoda itseään kaiken aikaa esiin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/311d087a-97d8-4367-b894-bac0e9f5c1ed
Eikö kukaan epäile Greta Thunbergin aitoutta
Anonyymi-ap
5
371
Vastaukset 5
- Anonyymi
Vanhemmat yllyttävät lapsensa jo nuorena noihin mielenosoituksiin.
Saa tienattua elatuksensa tällä rajoituksistaan huolimatta. - Anonyymi
Olipa Gretalla tyytyväinen jopa omahyväinen hymy kun toimittajat ympäröivät hänet hänen epäonnistuneen Gazayrityksensä jälkeen.
Oikein nauttii julkisuuden paisteesta...Ei ole kuunaan tehnyt mitään hyvästä sydämestä.- Anonyymi
Pahaa vaan tekee .
- Anonyymi
Bibi tappaa talossa ja puutarhassa, mutta ei tee Gretan suhteen mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493