Mitä järkeä viiksivallun on olla joka ainoassa kisassa varikolla pyörimässä vaikka ei aja metriäkään? Eikö miehellä ole mitään järkevää tekemistä enään?
Luulisi nyt että aikuisella miehellä olisi jotain työtäkin tarjolla. Nyt mies vain syljeskelee asfaltille varikkomuurilla.
https://www.iltalehti.fi/formulat/a/d8841080-f945-481f-9b17-07b10f74bd36
Miksi viiksivallu pyörii varikolla?
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin haastattelussa Vale sanoi että ensi vuona on tarkoitus palata kisakuskiksi F1 sarjaan.
- Anonyymi
Eiköhän tuo kortti ole jo katsottu. Uusi vaihe elämässä alkamassa. Aikansa kutakin.
- Anonyymi
Hei "tahvo", esillä pitää olla, jos joku palkasta kisakuskiksi, ei ne Himasta ketään tule hakemaan ja toisaaltaan Vale on "Kimi Antonellin" mentori, antaa neuvoja märkäkorvalle eri ratojen salaisuuksista ja hyvin on mennyt, "Kimi" Montrealissa podiumilla sijalla 3, kyllä Vale osaa, iloitaan siitä!!
- Anonyymi
On sulla ja ilon aiheet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla ja ilon aiheet!
Älä muuta sano=) Toinen on ihan tohkeissaan jos Viiksimies antaa jotain neuvoja jollekin märkäkorvalle, iloitaan siitä, buahahaha.
Ehkäpä tällä Kimillä on omat inssit ja taustajoukot jotka niitä neuvoja antaa. Saattaahaan potta käydä pojan jutulla varikolla kun mitään muutakaan hommaa ei ole potalle siellä enään tarjolla=) Luulisi tulevan aukuisella miehellä aika pitkäksi nojatessaan pylvääseen radiopeltorit päässä. Jos miestä tarvittaisiin edelleen radalla, hän olisi siellä. Kukaan ei ole niin kaheli että ottaisi miestä enään ajamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693