Tarvitsisin tietoa ja apua kokeneemmilta
Mopo tärisee ikävästi. Tärinä tulee moottorin alueelta jostain. Tärinä voimistuu siinä 35-45 nopeuden paikkeilla ja kun vauhtia on joku 55 ja siitä ylöspäin se hieman rauhoittuu.
Voiko vika olla se että kampiakseli on vino tai sitä ei ole tasapainotettu. Mopolla on ollut yksi aikaisempi omistaja. Ja mopoa on viritetty aika huolella ennen minua. Tällä hetkellä se on käytännössä vakio.
Mopo tärisee
Anonyymi-ap
5
101
Vastaukset
- Anonyymi
No aja sillä sitten 35km/h ja alle niin ei tärise.
- Anonyymi
Ei kannattaisi ostaa viritettyä mopoa. Kuka hyvän moponsa myy?
Yleensä kun viritellään ja tulee ongelmia kuten tuo tärinä niin mopo myydään pois. - Anonyymi
Jos tärinä tulee vain moottorista, niin moottori pitää ottaa irti ja laittaa metallinkeräykseen. Öljyt on ensin laskettava taloyhtiön pihanurmelle.
- Anonyymi
Se on varma että jos moottorin poistaa niin tärinää ei enää synny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varma että jos moottorin poistaa niin tärinää ei enää synny.
Ainakaan moottorista johtuvaa tärinää ei enää sitten synny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997