Nyt laitoin sortsit jalkaan, lippiksen ja isot aurinkolasit päähän ja eikun lenkille.
Kirjurinluoto on näin kesällä upea.
Lapsille vaikka mitä.
On hieno katsella lasten riemua.
Juoda päiväkahvit penkillä ja tuijottaa joelle.
Kohta jazzin sävelet raikaa areenalla.
On se kesä.
On se kesä
14
177
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on Kirjurinluoto vielä näkemättä. Pysähdyttiin kyllä Porin torilla kaville matkalla Lappiin. Mikä lie tarina Kirjurinluodon nimen kanssa?
Mut kiva puhetapa heillä siellä on.
Hurskis muistelee VT-8 läpitteajoa aikanaan.Se kuului 1800-luvulla kaupungin notaarin eli kirjurin luontoisetuihin, josta luoto myös on saanut nimensä.
Samalla tavoin on nimetty muitakin alueen luotoja, kuten Pormestarin- ja Raatimiehenluodot
Sit me porilaiset tykätää kauhiast paistetuist nahkiaisist.
Niit myydää toril syksyl
- Anonyymi
Kesälämpöä ollaan jo liki, mut sais kyllä nousta yli +20n edes, nyt ollaa vielä selvästi alle, ja merihän tässä rannikolla on vielä aika kylmä.
- Anonyymi
Oletko kauan kuunnellut jazzia. Ilmeisesti pidät. Olen vasta kiinnostunut ja kuunnellut youtubesta yksittäisiä kappaleita. Olen sitä mieltä ettei piano ja puhallinsoitin riotä. Pitää olla myös rummut ja kitara. Otin Aulangolle sortsit mukaan mutta tuuli oli aika viileä. Pitkiksissä kiipesin näkötorniin.
- Anonyymi
Siinähän pyörittelit kukka amppelia ja liian paksu perhoseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän pyörittelit kukka amppelia ja liian paksu perhoseksi.
??????
- Anonyymi
Porissa on hienot musiikkiperinteet, monia bändejä tullut sieltä, ja legendaarinen painija-laulaja Eino Grönkin sieltpäin.
- Anonyymi
Jospa jo huomenna tarkenisi shortseilla.
- Anonyymi
Tarkenee, ainaki täälläpäin.
- Anonyymi
Ilmasto muuttunut, ensimmäinen hellepäivä kuukauden myöhemmin, kuin normaalisti.
- Anonyymi
Nyt 2025 oli viilein kesäkuu aikoihin, vaihteluahan se on.
- Anonyymi
Olin eläkeläispuiston laitteissa lenkin päälle liikehtimässä. Satoi. Persus kastui kun unohtui rätti. Vireisen pöydän ääressä muutama mies kaljotteli, Juhannuus on alkanut. On se kesä.
- Anonyymi
Ei satanut meillä, paistoi koko pävän ja +14.
- Anonyymi
Laitoin uikkarit persuuksille ja sinervä järveen multialla mutakylpyyn menin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797