Rakit levittää norovirusta, säilyy niillä elimistössä ja levittävät ulosteissa vaikkei olisi oireita. Huono käännös, mutta en viitsinyt etsiä parempaa.
https://imagexinnovation.com/fi/noroviruksen-paivitys-voiko-virus-siirtya-koirasta-ihmiseen/
Siksi ihmiset sairastuu Lapissakin kun juovat luonnosta otettua vettä keittämättä. Miksi eivät käytä käsidesiä edes puuceessä käynnin jälkeen?
Pitäisi kieltää rakkien vienti mihinkään julkisiin paikkoihin ja liikuntareiteille, levittäneet jo punkitkin Lappiin asti.
Noroviruskin rakkien levittämää
6
294
Vastaukset 6
- Anonyymi
Valtavat kulut yhteiskunnalla rakeista, perittävä omistajilta!
- Anonyymi
Yksi rakkihan oli jätetty majan ulkopuolelle kun omistajat lähti tunturiin. Siitäkö lie levinnyt koko epidemia, nyt sitten suljetaan reittejä kokonaan.
- Anonyymi
Levittäneet jo punkitkin Lappiin asti ja kaupungeissa kaikki puistotkin täynnä. Pitäisi keiltää rakkien pito kaupungeissa, yhdessäkin oli lehtijutun mukaan yli 50 punkkia. Pelkästään punkkien takia rakit aiheuttaa valtavat kulut yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Rakit on vieraslaji Suomessa ja levittävät muita haitallisia vieraslejeja, miksi viherhörhöt ei vaadi niiden kieltämistä????
- Anonyymi00006
Uskon, kuten aloittajakin uskoo, että kaikki maailman koirat ovat syynä myös suurimpiin epidemioihin ihmisten keskuudessa nykypäivänä virussairauksien osalta. Influenssa, koronavirus, herpesvirus, etenkin vyöruusu, visvasyylä, jopa HIV . Missä olivatkaan koirat näiden tautien syntyessä, kysyn vain? Kaikki pakosti koirien, anteeksi, rakkien, kautta ihmisiin tarttuvaa.
- Anonyymi00007
Rakkeja tuodaan Suomeen ulkomailta
Helvetin tyhmää touhua, on loisia, kapisia ja muita tauteja.
Suomessa joka huushollissa elukoita
Toiset huonossa hoidossa.
Liikutetaan liian vähän.
Monet omistajat työttömiä ja rahaa ei kunnon ruokaan, ei eläinlääkärien käynteihin
Ei kouluteta.
Monet ottaa koiran miettimättä että ne elää 15 vuotta joiden hoito, ulkoiluttaminen pitää tehdä päivittäin kunnolla.
Kauhea katsoa kun liikalihavia koiria joka toisella omistajalla jotka itsekin läskejä.
Koirapuistoon mennään autolla ja omistajat istuu penkillä puhelinta räpläten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522