se Korvenkylän noita on. Joskus kun innostuin noitumaan, niin eräänö iltana, kun sumu oli pellolla, kuului aivan helevetin sairaan kuuloinen nauru mun ikkunan takaa, joka oli auki! Siis, mitään, niin epäinhimillisen kuulosta en oo kuullu ikinä. Ja mää oon sentään kuullu, kun kissat nai ja tappelee ja nekin äänet jäi kakkoseksi.
Mun piti netistä oikein ehtiä, että onko jollain jotain samanlaisia kokemuksia ja löytyhän sieltä redditistä "Texas witch" niminen aihe ja aivan samat tuntomerkit, noita tullu kun sumu laskeutunu ja seudulla puhuttu, että sielä semmonen liikkuu.
Siis se kokemus oli niin voimakas, että kun siitä muualle kirjoitin, niin jotain mustia varjoja viiletti huoneesa ja tuli aivan sairas olo.
Muistan että samoihin aikoihin näin tosi voimakkaan ja sairaan painajaisen, tämä ei ehkä kuulosta pahalta, mutta unessa olin jonkun talon sisällä, josa oli himmeä valo ja joku aivan täysin saatanallinen voima otti kiinni ja lähti hitaasti nostamaan ylöspäin.
Mikä hitto
Anonyymi-ap
4
256
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko ottanu jotain?
- Anonyymi
Antennittomat miespuoliset vain lapsista ajavat tulikepeillä syntiä pois niin ääniä kuuluu naapuriin.
- Anonyymi
Onneks ei ollu texasin moottorisahamurhaaja.
- Anonyymi
Onko Eskolassa taas vedetty muutaki kun alkoholia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191434
- 171421
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61419Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295