Jos No Milk Today ja samat mainokset tympivät, apu saattaa löytyä täältä:
https://www.1.fm/stations
Tarjolla on 73 erityyppistä musiikkia lähettävää netin radioasemaa. Itse olen kuunnellut vain kolmea niistä. Miellyttävin tuttavuus on ollut 50- ja 60-luvun musiikkia soittava asema. Mainoksia on vain yksi, ja siinäkin asema mainostaa itseään noin 10-15 sekunnin ajan.
Noh, ei näidenkään asemien kappaletarjonta ole rajaton, mutta joka tapauksessa kuulet musiikkia, jota et taatusti ole kuullut Radio Nostalgiasta. Asemilla ei nimittäin soiteta ainoastaan tunnetuimpia listahittejä. Aidon Elviksen lisäksi kuulet esimerkiksi jonkun Suomessa täysin tuntemattoman hollantilaisen Andy Tielmanin versioita Elviksen hiteistä.
Musiikin on valinnut joku, jolla on melodian tajua. Enimmäkseen soitetaan amerikkalaista musiikkia, mutta seassa on myös Britannian edustajia, kuten Beatles ja Shadows.
Ja klassista countrya soittava asemaa tarjoaa tietysti mm. Johnny Cashia.
Kyllästynyt samoihin biiseihin?
Anonyymi-ap
2
69
Vastaukset
- Anonyymi
Musiikin on noille kanaville todennäköisesti valinnut AI.
- Anonyymi
Eli ratkaisusi on yksitoikkoiset nettiasemat, ja se vaihtelu tulee siittä et vuorotellen aina vaihdat eri aseman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205826Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223009Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1592681- 262479
- 821694
- 1461575
- 1341424
- 91063
- 1351038
- 901022