Mikä siinä on että niitten koirien annetaan räkyttää koko ajan.
Lenkilläkin kun käyn oman kiltin koirani kanssa, niin aina samassa pihassa risteyksessä on irrallaan räyhäämässä ruskea koira. Eikö omistajat viiti kouluttaa koiraansa tai käyttää sitä lenkillä kun sillä kerta tuntuu olevan energia.
Pelolla kyllä odotan että milloin se tulee tuon matalan aidan ylite, ja hyökkää jonkun lapsen kimppuun tai raatelee minun koirani.
On aika pelottavaa.
Ehkäpä omistajat lukee kirjoitukseni ja tekee asialle jotain ennen kuin jollekkin käy huonosti
Koirien jatkuva räkytys
8
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkoiluta koiras muualla, niemtön huutelija. Opettaisit koirasi paskantamaan muualle kuin toisten pihoihin.
- Anonyymi
Minun koira paskantaa just siihen mihin se haluaa paskantaa, koska se on koira, se saa liikkua vapaasti ja sitä ei kahlita sääntöjen keskelle. Kuulumme koirafaneihin, niin silloin sännöt ei koske meitä !!
- Anonyymi
Haukkuvat rakit kannattaa puukottaa hengiltä kuten niiden kusipäiset omistajatkin.
- Anonyymi
Pitäisköhän sun mennä toiseen kerrokseen terveysasemalle, ainakin juttun perusteella tarvitset huoltoa.
- Anonyymi
Paistinpannua sulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paistinpannua sulle.
Sulle psykoosilääkitys. T: Äkin terveysaseman 2. kerros.
- AnonyymiUUSI
Koirasi on traumatisoitunut jos ei uskalla räksyttää. Koirien työehtosopimukseen kuuluu turakkojen räksyttäminen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337487- 434473
- 294130
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893529- 132663
- 302545
- 442242
- 302231
- 1642013
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise381442