Ja jos on oma tontti, kuulemma saa kaataa. Onko näin?
Onko totta ettei vuokra tontiltani saa kaataa puuta?
10
212
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Vuokratontti ei ole oma ja sen vuoksi et saa kaataa ilman lupaa.
- Anonyymi
Tietenkin on. 😂
- Anonyymi
Ei vaikuta onko vuokratontti vai oma. Kysy lupa paikallisesta rakennusvalvonnasta.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä olet rakentanut vuokratontille?
- Anonyymi
Otti pillereitä väärästä purkista.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä olet tehnyt tämän aloituksen ?
- Anonyymi
Omaltakaan tontilta ei yleensä ilman lupaa saa kaataa kuin ns. ongelmapuun tai vaaraa aiheuttavan yksilön, Riippuu paljon tapauksesta ja kunnasta missä satut asumaan. Jossain päin ovat hyvinkin tarkkoja, jossain riittää pelkkä ilmoitus kuntaan. Vuokralainen saa vielä vähemmän kaataa puita asuttamaltaan tontilta ilman lupaa.
- Anonyymi
Yleensä niin, että jos asema- /rantakaava niin puiden kaato luvallista hommaa. Kaavaton tai yleiskaava niin nurin vaan!!
- Anonyymi
Onko totta että naapurin tontille ei saa rakentaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893