Myydään Finnair Gold jäsenyys

Myydään Finnair Plus Gold -jäsenyys, jonka sain Finnair Plus Platinum -tason etuna. Kortti oikeuttaa kaikkiin Gold-tason etuihin 12 kuukauden ajan aktivoinnista.

Gold-jäsenyyden etuja mm.:
• Pääsy Finnair Loungeen myös economy-luokan lipulla
• 1 ylimääräinen matkatavara (myös economyssa)
• Priority check-in ja -boarding
• Priority-turvatarkastus
• 10 % lisäbonus lennetyistä pisteistä
• 4 yhsensuuntaista korotusetua, tarvittava määrä vaihtelee Eurooppa/kaukolento

Jäsenyys aktivoidaan maksun jälkeen. Voidaan hoitaa pk-seudulla f-to-f

Hinta 600 €
Kysy rohkeasti lisätietoja!

11

786

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HUIJARI!!

• Anonyymi

Haha ookko tosissas? Kukaan ei osta tänään mitään missä lukee Finnair. Ja miksi? Koska pelkkä nimi tekee kaikesta epäilyttävää ja epäluotettavaa. Kiitos Finnairin lentäjät ja kenttäväki, kun tuhositte luotettavan lentoyhtiömme nimen ja maineen. Nyt saa Finnair tyytyä myymään matkansa halpalentoyhtiöiden hinnalla koska yhtiöön ei enää luoteta. Toivon sydämestäni että nämä lakkokenraalit saavat potkut Finnairilta ja merkintää ansioluetteloon että epäluotettava työntekijä, joka toimii työnantajaansa vastaan.
      Sen jälkeen heidän ei tarvitse lennellä kuin kapakasta pihalle. Näin se on.

• Anonyymi

voisin ostaa f to f

• Anonyymi

Täysin järjetön, ei kiinnosta loossit, vielä vähemmän lentää Finskllä, joka peruutti meidän matkankin muutamia tunteja ennen lentoa eikä halunnut maksaa mitään korvausta vaikka tuli kustannuksia. Jätetään rauhaan tuo kuoleva yhtiö, jos ei nyt sitten valtio pidä sitä tuellaan yllä vielä. Yksityiset olisi ajettu ajat sitten konkurssiin, näitä edesmenneitähän on.

• Anonyymi

Myydään Finnair Gold jäsenyys

• Anonyymi

Jos edelleen Finnair Platinumin etuna saatu Gold myynnissä, niin voisin ostaa 500 €:lla. Kaupat kasvotusten Helsingissä tai muualla pk-seudulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos edelleen Finnair Platinumin etuna saatu Gold myynnissä, niin voisin ostaa 500 €:lla. Kaupat kasvotusten Helsingissä tai muualla pk-seudulla.

Täällä olisi yksi ylimääräinen kortti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä olisi yksi ylimääräinen kortti

onko edelleen tarjolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko edelleen tarjolla?

Täällä olisi yksi 60000avioksella tai 600e.

• Anonyymi

490e löytyisi. Mobilepay tai tilisiirto.

• Anonyymi

hei minä olisin valmis tarjoamaan 450 e.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22