Myydään Finnair Plus Gold -jäsenyys, jonka sain Finnair Plus Platinum -tason etuna. Kortti oikeuttaa kaikkiin Gold-tason etuihin 12 kuukauden ajan aktivoinnista.
Gold-jäsenyyden etuja mm.:
• Pääsy Finnair Loungeen myös economy-luokan lipulla
• 1 ylimääräinen matkatavara (myös economyssa)
• Priority check-in ja -boarding
• Priority-turvatarkastus
• 10 % lisäbonus lennetyistä pisteistä
• 4 yhsensuuntaista korotusetua, tarvittava määrä vaihtelee Eurooppa/kaukolento
Jäsenyys aktivoidaan maksun jälkeen. Voidaan hoitaa pk-seudulla f-to-f
Hinta 600 €
Kysy rohkeasti lisätietoja!
Myydään Finnair Gold jäsenyys
33
1971
Vastaukset
- Anonyymi
HUIJARI!!
- Anonyymi
Haha ookko tosissas? Kukaan ei osta tänään mitään missä lukee Finnair. Ja miksi? Koska pelkkä nimi tekee kaikesta epäilyttävää ja epäluotettavaa. Kiitos Finnairin lentäjät ja kenttäväki, kun tuhositte luotettavan lentoyhtiömme nimen ja maineen. Nyt saa Finnair tyytyä myymään matkansa halpalentoyhtiöiden hinnalla koska yhtiöön ei enää luoteta. Toivon sydämestäni että nämä lakkokenraalit saavat potkut Finnairilta ja merkintää ansioluetteloon että epäluotettava työntekijä, joka toimii työnantajaansa vastaan.
Sen jälkeen heidän ei tarvitse lennellä kuin kapakasta pihalle. Näin se on. - Anonyymi
voisin ostaa f to f
- Anonyymi
Täysin järjetön, ei kiinnosta loossit, vielä vähemmän lentää Finskllä, joka peruutti meidän matkankin muutamia tunteja ennen lentoa eikä halunnut maksaa mitään korvausta vaikka tuli kustannuksia. Jätetään rauhaan tuo kuoleva yhtiö, jos ei nyt sitten valtio pidä sitä tuellaan yllä vielä. Yksityiset olisi ajettu ajat sitten konkurssiin, näitä edesmenneitähän on.
- Anonyymi
Myydään Finnair Gold jäsenyys
- Anonyymi
Jos edelleen Finnair Platinumin etuna saatu Gold myynnissä, niin voisin ostaa 500 €:lla. Kaupat kasvotusten Helsingissä tai muualla pk-seudulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos edelleen Finnair Platinumin etuna saatu Gold myynnissä, niin voisin ostaa 500 €:lla. Kaupat kasvotusten Helsingissä tai muualla pk-seudulla.
Täällä olisi yksi ylimääräinen kortti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi yksi ylimääräinen kortti
onko edelleen tarjolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko edelleen tarjolla?
Täällä olisi yksi 60000avioksella tai 600e.
- Anonyymi00016
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi yksi 60000avioksella tai 600e.
Täällä olisi kanssa yksi.
- Anonyymi
490e löytyisi. Mobilepay tai tilisiirto.
- Anonyymi
hei minä olisin valmis tarjoamaan 450 e.
- Anonyymi00012
Täältä löytyisi 650,-
- Anonyymi00013
Onko vielä myynnissä?
Etsin Finnair Plus Gold -tasoa ostettavaksi. Face to face ennen maksua. PK-seutu tai Turku.
- Anonyymi00014
Täältä löytyy 500€
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Täältä löytyy 500€
ostan jos vielä mynnissä
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
ostan jos vielä mynnissä
Täältä saat otettua yhteyttä. https://m.findit.fi/fi/2303543.htm
- Anonyymi00017
Täällä löytyy kanssa yksi
- Anonyymi00018
Laittakaa yhteystiedot mihin voi tarjota yhtä hintaaan 600€
- Anonyymi00019
Täältä löytyisi yksi myytäväksi
- Anonyymi00021
Täällä myös yksi myynnissä jos kiinnostuneita.
- Anonyymi00022
Mä olen valmis ostamaan 500e gold kortin!
- Anonyymi00023
Minä voin myydä finnair gold jäsenyyden, löytyy Vintedistä myynnissä nimimerkki nugetvu
- Anonyymi00024
Poistettiinkin Vintedistä myynnistä.
- Anonyymi00025
https://m2.findit.fi/fi/2308995.htm
Täällä myynnissä jos jotakin kiinnostaa Oon valmis ostamaan. :)
- Anonyymi00027
Täältä löytyy myös yksi. Kaupat mieluiten F2F
https://bbs.io-tech.fi/threads/finnair-gold-jasenyys-450-00eur-paakaupunkiseutu.657356/
- Anonyymi00029
Kiinnostunut ostamaan kultakortin jos jollakulla ylimääräisenä.
- Anonyymi00031
Joko löysit kortin? Minulla olisi yllmääräinen kortti.
- Anonyymi00030
Mulla olisi yksi myynnissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790