Minulla on suurin moottoripyörä ollut 500 kuutioinen. Nyt on 250 ja 300 kuutioiset ja juuri myin 125 kuutioisen pois.
Nämä on pieniä ja sopivia rakenteluun (bobber, scrambler, cafe racer jne.) ja niillä on hyvä ajaa. Kovaa nämä ei kulje mutta ei ole tarvis.
Haittaako jos ei koskaan omista isoa pyörää?
9
224
Vastaukset
- Anonyymi
Pienet pyörät sopii naiselle.
- Anonyymi
Se on ihan siitä kiinni mistä itse tykkäät, muilla ei ole siihen mitään sanomista.
Ajat vaikka mopolla jos siltä tuntuu, tai sitten 1400:lla, ihan itse saat päättää.- Anonyymi
Mutta joku sanoi että ajotaidot ei kehity jos ei aja isoa.
- Anonyymi
Viimeksi olen ajanut työmatkaa moposkootterilla, eikä isomman hankinta enää kiinnostanut. Tuo mopokin on jo myyty pois, ja nyt tämä eläkeläinen ajaa pääasiassa sähköautolla.
- Anonyymi
Se on iso uskottavuusongelma, jos iso mies ajaa jollain pienellä pyörällä.
- Anonyymi
Siinähän näkee, kellä on kanttia. Ei esitä, vaan tekee, kuten itse haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän näkee, kellä on kanttia. Ei esitä, vaan tekee, kuten itse haluaa.
Hölmöllä on kanttia hölmöillä ja jolle tervejärkiset saa vapaasti sitten naureskella.
- Anonyymi
Itselle kävi 500cc ensipyörä nopeasti pieneksi, halusin isomman. Mutta tottakai jokainen ajaa sillä mistä tykkää, ei muiden mielipiteiden mukaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731167EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78832
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616