Minulla on suurin moottoripyörä ollut 500 kuutioinen. Nyt on 250 ja 300 kuutioiset ja juuri myin 125 kuutioisen pois.
Nämä on pieniä ja sopivia rakenteluun (bobber, scrambler, cafe racer jne.) ja niillä on hyvä ajaa. Kovaa nämä ei kulje mutta ei ole tarvis.
Haittaako jos ei koskaan omista isoa pyörää?
8
202
Vastaukset
- Anonyymi
Pienet pyörät sopii naiselle.
- Anonyymi
Se on ihan siitä kiinni mistä itse tykkäät, muilla ei ole siihen mitään sanomista.
Ajat vaikka mopolla jos siltä tuntuu, tai sitten 1400:lla, ihan itse saat päättää.- Anonyymi
Mutta joku sanoi että ajotaidot ei kehity jos ei aja isoa.
- Anonyymi
Viimeksi olen ajanut työmatkaa moposkootterilla, eikä isomman hankinta enää kiinnostanut. Tuo mopokin on jo myyty pois, ja nyt tämä eläkeläinen ajaa pääasiassa sähköautolla.
- Anonyymi
Se on iso uskottavuusongelma, jos iso mies ajaa jollain pienellä pyörällä.
- Anonyymi
Siinähän näkee, kellä on kanttia. Ei esitä, vaan tekee, kuten itse haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän näkee, kellä on kanttia. Ei esitä, vaan tekee, kuten itse haluaa.
Hölmöllä on kanttia hölmöillä ja jolle tervejärkiset saa vapaasti sitten naureskella.
- Anonyymi
Itselle kävi 500cc ensipyörä nopeasti pieneksi, halusin isomman. Mutta tottakai jokainen ajaa sillä mistä tykkää, ei muiden mielipiteiden mukaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24415232
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461934- 1881467
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1161371- 281209
- 122968
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81784Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80748- 75668