Minulla on suurin moottoripyörä ollut 500 kuutioinen. Nyt on 250 ja 300 kuutioiset ja juuri myin 125 kuutioisen pois.
Nämä on pieniä ja sopivia rakenteluun (bobber, scrambler, cafe racer jne.) ja niillä on hyvä ajaa. Kovaa nämä ei kulje mutta ei ole tarvis.
Haittaako jos ei koskaan omista isoa pyörää?
8
171
Vastaukset
- Anonyymi
Pienet pyörät sopii naiselle.
- Anonyymi
Se on ihan siitä kiinni mistä itse tykkäät, muilla ei ole siihen mitään sanomista.
Ajat vaikka mopolla jos siltä tuntuu, tai sitten 1400:lla, ihan itse saat päättää.- Anonyymi
Mutta joku sanoi että ajotaidot ei kehity jos ei aja isoa.
- Anonyymi
Viimeksi olen ajanut työmatkaa moposkootterilla, eikä isomman hankinta enää kiinnostanut. Tuo mopokin on jo myyty pois, ja nyt tämä eläkeläinen ajaa pääasiassa sähköautolla.
- Anonyymi
Se on iso uskottavuusongelma, jos iso mies ajaa jollain pienellä pyörällä.
- Anonyymi
Siinähän näkee, kellä on kanttia. Ei esitä, vaan tekee, kuten itse haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän näkee, kellä on kanttia. Ei esitä, vaan tekee, kuten itse haluaa.
Hölmöllä on kanttia hölmöillä ja jolle tervejärkiset saa vapaasti sitten naureskella.
- Anonyymi
Itselle kävi 500cc ensipyörä nopeasti pieneksi, halusin isomman. Mutta tottakai jokainen ajaa sillä mistä tykkää, ei muiden mielipiteiden mukaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047205- 1682217
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571206Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411039
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2631024