menee vero miksi. Tulee hyvät palautukset.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Mistä korvauksesta ja mitkä palautukset?
- Anonyymi
V*tun aivokääpiö
- Anonyymi
Juu, ei peruskiturahasta pitäisi veroa ottaa. Muutenkin ihan olematon rupuraha.
- Anonyymi
nettona pitäisi nuo tosiaan maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nettona pitäisi nuo tosiaan maksaa.
Nettonahan ne maksetasnkin😂
- Anonyymi
Useimmat eivät ole työttömänä koko vuotta.
- Anonyymi
Jotkut koko iän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut koko iän.
Juu, olen ollut työttömänä jo vuodesta 1989. Välissä muutama velvoitetyö 1990-luvun puolivälissä. Silloin velvoitetyölappuja tuli vielä postitse. Sitten lopettivat kun kunnilta loppuivat nuokin rahat.
- Anonyymi
Mulla kun on ikää 55+ eli en työllisty enää koskaan, ja sit kun on ulosotossa velkaa ettei sitä saa ikinä maksettua.....niin pudotin työmarkkinatuen veroprossan 10% saan netton 669e/kk, oikeastaan olisi voinut laittaa vaikka 0% ...eli ihan sama tuleeko mätkyjä vai ei koska en pysty maksamaan mitään velkoja, koskaan. Verovelka vanhenene 5v
- Anonyymi
Ostan 🍺
Tupapölvästi, savo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560