menee vero miksi. Tulee hyvät palautukset.
Miksi korvauksestakin
10
247
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä korvauksesta ja mitkä palautukset?
- Anonyymi
V*tun aivokääpiö
- Anonyymi
Juu, ei peruskiturahasta pitäisi veroa ottaa. Muutenkin ihan olematon rupuraha.
- Anonyymi
nettona pitäisi nuo tosiaan maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nettona pitäisi nuo tosiaan maksaa.
Nettonahan ne maksetasnkin😂
- Anonyymi
Useimmat eivät ole työttömänä koko vuotta.
- Anonyymi
Jotkut koko iän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut koko iän.
Juu, olen ollut työttömänä jo vuodesta 1989. Välissä muutama velvoitetyö 1990-luvun puolivälissä. Silloin velvoitetyölappuja tuli vielä postitse. Sitten lopettivat kun kunnilta loppuivat nuokin rahat.
- Anonyymi
Mulla kun on ikää 55+ eli en työllisty enää koskaan, ja sit kun on ulosotossa velkaa ettei sitä saa ikinä maksettua.....niin pudotin työmarkkinatuen veroprossan 10% saan netton 669e/kk, oikeastaan olisi voinut laittaa vaikka 0% ...eli ihan sama tuleeko mätkyjä vai ei koska en pysty maksamaan mitään velkoja, koskaan. Verovelka vanhenene 5v
- Anonyymi
Ostan 🍺
Tupapölvästi, savo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129056Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893630- 202083
- 821290
- 271115
- 751100
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661092Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972